Beantwoord

Klantvoordeel thuis en verlengen mobiel abonnement

• 24 november 2020
  • 6 reacties
  • 536 Bekeken

Ik heb eergisteren T-mobile thuis fast internet 100/30 aangevraagd.
Volgens de mijn t-mobile pagina word ik 23 december aangesloten.
Het contract is al actief lijkt me en nu is mijn vraag of ik al recht heb op klantvoordeel.

Ik heb momenteel een mobiel abonnement bij Vodafone en kan verlengen.
Nu wil ik dit abonnement oversluiten naar t-mobile.
Als ik bijvoorbeeld voor 23 december verleng via belsimpel heb ik dan recht op klantvoordeel? en moet ik dit nog ergens activeren of gebeurd dit automatisch?

icon

Beste antwoord door Waqqas 24 november 2020, 21:37

Hallo @ronald1987 

Als volgens je T-Mobile thuis account je thuis abonnement op 23 december in gaat, waarom denk je dat hij nu al actief is?

Verlengen via een externe dealer zoals Belsimpel is geen probleem, voor klantvoordeel dien je 2 abonnemten of meer op het zelfde adres te hebben, hierbij maakt het niet uit of de één eerder in gaat of niet.

Verder moeten voor klantvoordeel beide abonnementen actief zijn en je moet ze dan zelf activeren voor klantvoordeel in beide T-Mobile accounts. Het gaat dus niet automatisch.

Lees hier alles over klantvoordeel

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +18

Hallo @ronald1987 

Als volgens je T-Mobile thuis account je thuis abonnement op 23 december in gaat, waarom denk je dat hij nu al actief is?

Verlengen via een externe dealer zoals Belsimpel is geen probleem, voor klantvoordeel dien je 2 abonnemten of meer op het zelfde adres te hebben, hierbij maakt het niet uit of de één eerder in gaat of niet.

Verder moeten voor klantvoordeel beide abonnementen actief zijn en je moet ze dan zelf activeren voor klantvoordeel in beide T-Mobile accounts. Het gaat dus niet automatisch.

Lees hier alles over klantvoordeel

Hallo @ronald1987 

Ik bedoel dat het abonnement zichtbaar is in my t-mobile thuis.

Reputatie 7
Badge +18

@ronald1987

Hij is pas geactiveerd als je de modem van T-Mobile hebt aangesloten en internet werkt, daarna kan je klantvoordeel activeren.

@ronald1987

Hij is pas geactiveerd als je de modem van T-Mobile hebt aangesloten en internet werkt, daarna kan je klantvoordeel activeren.

Top bedankt.

Reputatie 7
Badge +18

@ronald1987 

Ik bedoel dat dan klantvoordeel geactiveerd kan worden nadat de modem werkt.

De verbinding wordt geactiveerd op de installatiedatum.

@ronald1987

Ik bedoel dat dan klantvoordeel geactiveerd kan worden nadat de modem werkt.

De verbinding wordt geactiveerd op de installatiedatum.

Ik zie inderdaad bij klantvoordeel nu wacht op activatie. Nogmaals bedankt.

Reageer