Beantwoord

Klantvoordeel Tmobile + Tmobile Thuis en ander pakket

• 21 november 2018
  • 4 reacties
  • 1114 Bekeken

Hi!

Vorige week kreeg ik een mailtje waarin ik hoorde van klantvoordeel. Erg interessant natuurlijk, ik heb t mobile thuis en er is ook nog een mobiel abonnement, maar nu zag ik wat geks toen ik net in mijn account keek.
Mijn Tmobile Thuis abonnement (500Mb) is al een hele tijd niet meer het snelst verkrijgbare abonnement maar wel de duurste. Er is nu een sneller abonnement beschikbaar voor een lagere prijs, zelfs zonder klantvoordeel. Blijkbaar betaal ik al het hele jaar teveel en kan het zelf nog voordeliger wanneer ik dit combineer met thuisvoordeel.

Is hier iets aan te doen?
icon

Beste antwoord door Sterre 27 november 2018, 16:24

Hi redshark,

Ik zie dat het inmiddels gelukt is om de supersnelle snelheid van 750 Mbit/s te bestellen met Klantvoordeel, top! Veel plezier hiermee. 😃
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +10
hallo @redshark,
750mbit is alleen beschikbaar op het odf netwerk. het is niet mogelijk om over te stappen van wba naar odf. alleen een moderator kan zien op welk netwerk je zit.
Reputatie 5
Badge +3
Hi redshark,

Ik zie dat het inmiddels gelukt is om de supersnelle snelheid van 750 Mbit/s te bestellen met Klantvoordeel, top! Veel plezier hiermee. 😃
goedemiddag mijn klantvoordeel werkt niet mijn mobiel wel mijn tablet ook maar thuis niet
wij zijn nog maar 1maand klant hoelang gaat deze storing nog duren vind de communicatie ook niet optimaal
mgr tv
Reputatie 7
Badge +20
Hi T.vermanen,

Excuses voor het ongemak. We ervaren momenteel problemen met Klantvoordeel. We zijn hard bezig om het op te lossen! Op deze pagina kun je er meer over lezen!

Reageer