Beantwoord

Klantvoordeel van maximaal 2 rekeningnummers

Ik heb op aanraden van de verkoopmedewerker het abonnement van mijn ouders om laten zetten naar unlimited go abonnementen. Dan zouden we met het hele gezin vervolgens klantvoordeel kunnen gebruiken. Als ik me dan probeer aan te melden krijgen we allemaal maar 2,50 korting ipv de 12,50 korting die we volgens de verkoopmedewerker zouden krijgen. Na een chat met een medewerker kwam ik erachter dat er dus maar max 2 verschillende rekeningnummers gebruikt mogen worden. Dit staat nergens vermeldt onder het kopje klantvoordeel op de website of op my t-mobile. Daarnaast was de verkoopmedewerker er ook van op de hoogte, aangezien we dit nog duidelijk hebben gevraagd.

Ik vind het erg jammer dat er niet duidelijk vermeld staat dat dit alleen mogelijk is met max 2 rekeningnummers. En dat een chatmedewerker zelfs diep moest graven in de algemene voorwaarden van t-mobile om te laten zien dat het toch echt ergens stond op de hele website. Daarnaast zouden vooral verkoopmedewerkers van dit soort dingen op de hoogte moeten zijn.
icon

Beste antwoord door Issam 6 augustus 2018, 11:22

Hoi hoi Daphne.vg,

Leuk dat jullie ook gebruik zijn gaan maken van het Unlimited Go abonnement. Dan moeten jullie natuurlijk wel kunnen profiteren van de voordelen!

Allereerst mijn excuses dat dit niet duidelijk is gecommuniceerd. We doen ons best om te allen tijde zo veel en duidelijk mogelijk te communiceren tijdens een verkoopgesprek. In sommige gevallen lukt het de medewerkers niet om alle relevante informatie die van toepassing is op de situatie te delen.

Omdat ik de situatie niet meer kan terug draaien en alleen mijn exuses kan aanbieden namens onze collega kan ik je alleen nog adviseren om, indien dit mogelijk is, een rekening te delen of meerdere abonnementen van 1 of 2 rekeningenummers af te laten schrijven en dit onderling regelen. Ik weet dat dit niet de ideale oplossing is, maar op deze manier kunnen jullie wel per persoon €10,- per maand besparen.

Ik wil je bedanken voor je terugkoppeling, alleen zo kunnen wij onze dienstverlening verbeteren en optimaliseren. Mocht je aanvullende vragen, verzoeken of onduidelijkheden hebben dan horen we het natuurlijk graag van je!

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 6
Badge +16
Hoi hoi Daphne.vg,

Leuk dat jullie ook gebruik zijn gaan maken van het Unlimited Go abonnement. Dan moeten jullie natuurlijk wel kunnen profiteren van de voordelen!

Allereerst mijn excuses dat dit niet duidelijk is gecommuniceerd. We doen ons best om te allen tijde zo veel en duidelijk mogelijk te communiceren tijdens een verkoopgesprek. In sommige gevallen lukt het de medewerkers niet om alle relevante informatie die van toepassing is op de situatie te delen.

Omdat ik de situatie niet meer kan terug draaien en alleen mijn exuses kan aanbieden namens onze collega kan ik je alleen nog adviseren om, indien dit mogelijk is, een rekening te delen of meerdere abonnementen van 1 of 2 rekeningenummers af te laten schrijven en dit onderling regelen. Ik weet dat dit niet de ideale oplossing is, maar op deze manier kunnen jullie wel per persoon €10,- per maand besparen.

Ik wil je bedanken voor je terugkoppeling, alleen zo kunnen wij onze dienstverlening verbeteren en optimaliseren. Mocht je aanvullende vragen, verzoeken of onduidelijkheden hebben dan horen we het natuurlijk graag van je!

Reageer