Beantwoord

Klantvoordeel wanneer 1 van de producten zou vervallen

• 16 oktober 2018
  • 2 reacties
  • 1231 Bekeken

Ik begrijp dat ik doormiddel van klantvoordeel met het aanmelden van zowel mijn mobiele abonnement als mijn internet thuis abonnement op hetzelfde adres ik voordelen kan krijgen. 1 van de voordelen is het verhogen van mijn internet snelheid. Dit is dan dat ik een trap hogere snelheid kan hebben voor de prijs van de trap daaronder. Nou vraag ik me af wat daarmee gebeurd wanneer dit klantvoordeel zou komen te vervallen, bijvoorbeeld doordat ik een mobiel abonnement bij een andere provider neem en mijn huidige opzeg. Hou ik dan die hogere snelheid vanuit het voordeel, moet ik dan alsnog het hogere bedrag betalen, kan ik dan zomaar terug naar de vorige snelheid zodat ik niet meer hoef te betalen, of gaat mijn snelheid dan automatisch weer een trap terug?
icon

Beste antwoord door Cheyenne 18 oktober 2018, 15:11

Hoi @heldheld, scherpe vraag! Je kunt maar beter voorbereid zijn. Je hebt helemaal gelijk over de gratis upgrade binnen Klantvoordeel. Mooie actie, toch? 😉 Als we ons in één van jouw geschetste situaties plaatsen, zal de snelheid ten alle tijden hetzelfde blijven. Wat zal vervallen is de korting. Je betaald dan dus het volledige bedrag voor de hogere snelheid. Ik ga er vanuit dat ik de situatie hiermee heb opgehelderd!
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 3
Badge +2
Hoi @heldheld, scherpe vraag! Je kunt maar beter voorbereid zijn. Je hebt helemaal gelijk over de gratis upgrade binnen Klantvoordeel. Mooie actie, toch? 😉 Als we ons in één van jouw geschetste situaties plaatsen, zal de snelheid ten alle tijden hetzelfde blijven. Wat zal vervallen is de korting. Je betaald dan dus het volledige bedrag voor de hogere snelheid. Ik ga er vanuit dat ik de situatie hiermee heb opgehelderd!
Ja dit is een volledig antwoord op mijn vraag. Hartstikke bedankt dan ga ik er niet aan beginnen 😉.

Reageer