Beantwoord

Klantvoordeel werkt niet meer

• 29 december 2018
  • 1 reactie
  • 1496 Bekeken

Ik heb 2 go abonnementen op 1 adres staan. Beide staan op mijn naam. Nou heb ik al een tijdje gebruik kunnen maken van de 2,50 euro korting en 2gb extra bij mijn internetbundel...

Ik vond dat mijn internet verbruik snel ging, dus dacht ik overschakelen naar unlimited wat toch 5gb per dag is en je kunt aanvullen met onbeperkt 1gb per dag. (was hier al op de hoogte van) Nu is m'n klant voordeel van 2gb vervallen en volgens mij ook de korting. Zou ik die alsnog kunnen gebuiken op m'n 2e abonnement aangezien ik meerdere abonnementen op 1 adres heb... Heb namelijk geen enkele klantvoordeel op deze manier.

Mvg, Marvin
icon

Beste antwoord door Hajar 30 december 2018, 16:24

Hi Marvin,

Als je op My T-Mobile bij klantvoordeel kijkt dan zie je precies wat voor voordeel je krijgt. Bij Go Unlimited krijg je inderdaad geen 2GB extra datategoed, omdat je elke dag start met 5GB en je onbeperkt gratis kan aanvullen met GB-aanvullers, Je krijgt nog wel €2,50 korting en dit ook zichtbaar op My T-Mobile.

Ik hoop dat je nu meer duidelijkheid hebt. Fijne jaarwisseling! 🙂
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20
Hi Marvin,

Als je op My T-Mobile bij klantvoordeel kijkt dan zie je precies wat voor voordeel je krijgt. Bij Go Unlimited krijg je inderdaad geen 2GB extra datategoed, omdat je elke dag start met 5GB en je onbeperkt gratis kan aanvullen met GB-aanvullers, Je krijgt nog wel €2,50 korting en dit ook zichtbaar op My T-Mobile.

Ik hoop dat je nu meer duidelijkheid hebt. Fijne jaarwisseling! 🙂

Reageer