Beantwoord

Klantvoordeel werkt niet meer

  • 14 februari 2020
  • 5 reacties
  • 760 Bekeken

Vandaag zijn de monteurs langsgekomen om internet te installeren. Uit het niets krijg ik een sms dat ik geen klantvoordeel meer krijg, terwijl ik twee T-Mobile abonnement op dit adres heb, namelijk:

1 mobiele abonnement (geen Unlimited)

1 internet abonnement

Afgelopen maand (januari) werkte het klantvoordeel wel en was het bedrag dat ik betaalde voor mijn mobiele abonnement inclusief korting.

icon

Beste antwoord door Waqqas 14 februari 2020, 20:21

Hallo @oualidelf 

Helpt het niet om alles opnieuw aan te melden in alle T-mobile accounts of via deze link

https://www.t-mobile.nl/klantvoordeel-activeren

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +19

Hallo @oualidelf 

Helpt het niet om alles opnieuw aan te melden in alle T-mobile accounts of via deze link

https://www.t-mobile.nl/klantvoordeel-activeren

Hallo @oualidelf 

Helpt het niet om alles opnieuw aan te melden in alle T-mobile accounts of via deze link

https://www.t-mobile.nl/klantvoordeel-activeren

Ja ik heb dat gedaan, ik zag uiteindelijk dat de inzending van mijn klantvoordeel wordt beoordeeld. Vond het alleen een beetje zorgwekkend dat ik vandaag opeens werd uitgeschreven terwijl ik vorige maand gewoon klantvoordeel had. 


In ieder geval bedankt voor je reactie Waqqas.

Reputatie 7
Badge +19

Klantvoordeel wordt beoordeeld, huh?

Klantvoordeel wordt beoordeeld, huh?

Aanvraag wordt verwerkt*

Reputatie 7
Badge +19

Ah okay :)

Reageer