Beantwoord

Klantvoordeel wordt niet toegepast

• 1 september 2019
  • 4 reacties
  • 405 Bekeken

Sinds 3 dagen heb ik een nieuw abonnement en ik zou nu in aanmerking moeten komen voor klantvoordeel, maar in het overzicht staat ‘geen voordeel’. Bij het andere abonnement op hetzelfde adres werkt het wel. Moet ik nog een extra stap zetten om dit te activeren?
icon

Beste antwoord door Seccie 1 september 2019, 09:00

Goedemorgen @maaike_kriek,

Via deze link kun je T-Mobile klantvoordeel aanmelden.

Hoe werkt het?

1. Je hebt 2 of meer abonnementen op 1 adres
Zorg voor twee of meer abonnementen op één adres. Dit kunnen mobiele abonnementen en/of een Thuis abonnement zijn.
2. Meld je aan
Meld jouw abonnement aan voor Klantvoordeel. Een mobiel abonnement via deze pagina én je Thuis abonnement via My T-Mobile Thuis. Zodra je bent aangemeld zie je hier je Klantvoordeel overzicht.
3. Combineer je abonnementen
Voeg nu andere abonnementen toe. Deze abonnementen krijgen een uitnodiging voor Klantvoordeel. Na het accepteren van de voorwaarden staan de abonnementen in je overzicht. Let op: pas als er minimaal 2 abonnementen helemaal zijn aangemeld krijgen de abonnementen voordeel.
4. Ontvang klantvoordeel
Zodra de abonnementen zijn gecombineerd, krijgen de mobiele abonnementen automatisch klantvoordeel (Meer data en Meer korting). Je kunt dan de Thuis klantvoordelen (Meer snelheid en/of Meer TV keuze) zelf activeren in My T-Mobile Thuis.

Mocht je verder nog vragen hebben dan horen we het natuurlijk graag van je.
Ik hoop je zo voldoende geïnformeerd te hebben en wens je nog een prettige dag.
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 6
Badge +8
Goedemorgen @maaike_kriek,

Via deze link kun je T-Mobile klantvoordeel aanmelden.

Hoe werkt het?

1. Je hebt 2 of meer abonnementen op 1 adres
Zorg voor twee of meer abonnementen op één adres. Dit kunnen mobiele abonnementen en/of een Thuis abonnement zijn.
2. Meld je aan
Meld jouw abonnement aan voor Klantvoordeel. Een mobiel abonnement via deze pagina én je Thuis abonnement via My T-Mobile Thuis. Zodra je bent aangemeld zie je hier je Klantvoordeel overzicht.
3. Combineer je abonnementen
Voeg nu andere abonnementen toe. Deze abonnementen krijgen een uitnodiging voor Klantvoordeel. Na het accepteren van de voorwaarden staan de abonnementen in je overzicht. Let op: pas als er minimaal 2 abonnementen helemaal zijn aangemeld krijgen de abonnementen voordeel.
4. Ontvang klantvoordeel
Zodra de abonnementen zijn gecombineerd, krijgen de mobiele abonnementen automatisch klantvoordeel (Meer data en Meer korting). Je kunt dan de Thuis klantvoordelen (Meer snelheid en/of Meer TV keuze) zelf activeren in My T-Mobile Thuis.

Mocht je verder nog vragen hebben dan horen we het natuurlijk graag van je.
Ik hoop je zo voldoende geïnformeerd te hebben en wens je nog een prettige dag.
Reputatie 7
Badge +19
Thanks Seccie! Lukt het nu wel allemaal, @maaike_kriek ?
Hoi, het is allemaal vanzelf goed gekomen, 4 of 5 dagen na de abonnementswissel 🙂. Bedankt!
Reputatie 6
Badge +8
Bedankt voor de terugkoppeling!

Reageer