Beantwoord

Klantvoordeel wordt niet toegevoegd

• 21 mei 2019
  • 19 reacties
  • 1413 Bekeken

Reputatie 2
Ik probeer me aan te melden voor klant voordeel aangezien er 2 abonnementen op een adres zijn. Dit lukt echter niet . Is hier een reden voor. Waarom krijg ik geen voordeel. Ik heb pas mijn Abbo verlengd . Een abbo krijgt wel voordeel maar mijn verlengde niet.
icon

Beste antwoord door David 28 mei 2019, 10:37

Hi allemaal,

We zijn (zoals eerder ook aangegeven) bekend met de problemen rondom Klantvoordeel. Er is ook een algemeen topic hierover, waarin we updates zullen plaatsen wanneer deze voor handen zijn. Laat ook in dat topic even kort en helder weten waar je tegenaan loopt, zodat we dit door kunnen zetten naar onze techneuten!

Om het overzicht te bewaren gaat dit topic op slot.
Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

19 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Goedenavond @pewiam Is de verlening al ingegaan?
Heb je de abonnementen al gekoppeld en het klant voordeel aangezet?
Klopt alles maar lukt het nog steeds niet moet je wachten op de hulp van een moderator, meestal reageren ze binnen de 24/48 uur (mits niet te druk)
Groetjes en fijne avond

• Ieder T-Mobile abonnement dient apart aangemeld te worden voor Klantvoordeel. De aanmelding wordt definitief wanneer alle abonnementhouders akkoord zijn gegaan met voorwaarden. Zodra er minimaal twee abonnementhouders de voorwaarden geaccepteerd hebben, gaan de voordelen in waar je recht op hebt.

• Je meldt jouw mobiele abonnement aan via My T-Mobile. Voor het aanmelden van een Thuis-abonnement ga je naar My T-Mobile Thuis.

• Ben jij de eerste die jouw adres aanmeldt? Nodig direct alle andere abonnementen op jouw adres uit voor Klantvoordeel en laat de abonnementhouder van elk abonnement de voorwaarden van Klantvoordeel accepteren.

• Heeft een huisgenoot jullie adres al aangemeld? Dan kun je je via My T-Mobile jezelf aanmelden en toegevoegd worden tot de Klantvoordeel-groep.

Let op!

• De Thuis-voordelen (Meer snelheid en/of Meer TV keuze) activeer je vervolgens zélf in My T-Mobile Thuis.
• Als je een T-Mobile Thuis abonnement wilt aanmelden voor jouw Klantvoordeel-groep, zorg dan dat jouw adres in zowel je My T-Mobile account als in je My T-Mobile Thuis account exact hetzelfde geregistreerd staat. Tot de huisnummertoevoeging aan toe.
Reputatie 2
De verlenging is al ingegaan inderdaad. Ik ben al aangemeld omdat er meerdere abonnementen al zijn op een adres, maar de korting en de extra gb die ik zou krijgen die zijn er niet.
Reputatie 7
Badge +19
Hi Pewiam,

Op dit moment ondervinden we een storing in het doorvoeren van de korting. Je hoort de korting dus inderdaad wel gewoon te krijgen en dat gaat ook zéker heel snel goedkomen! We werken er hard aan om dit zo snel mogelijk weer recht te zetten. Geen zorgen dus! ☺
Reputatie 1
Ik ben ook aangemeld voor T-Mobile Thuis Klantvoordeel. Deze aanvraag is gelijk nadat ik eergisteren thuis de modem had aangesloten geaccepteerd. Alleen blijft de status van de klantvoordeel vervolgens al twee dagen hangen bij stap 2: "Nog even geduld....Je aanvraag wordt verwerkt." Nu zag ik elders op het forum dat dit ook voorkomt door een bug in het systeem en dat het proces dan handmatig een zetje nodig heeft. Is in mijn geval deze storing ook de oorzaak, of had de klantvoordeel een dag geleden al verwerkt moeten zijn? Zou ik ook een seintje kunnen krijgen wanneer de storing is verholpen om te kunnen zien of het met de klantvoordeel dan wel goed gaat?
Ook bij mij blijft hij hangen bij stap 2. Dinsdag aangemeld, woensdag gebeld met de klanten service en daar werd aangegeven dat eea 4 werkdagen kan duren. zou voor mij morgen avond dus moeten werken...
Reputatie 6
Badge +7
Hi allen, er lijkt inderdaad iets mis te gaan met ons systeem waardoor sommige aanmeldingen voor Klantvoordeel blijven 'hangen'. Onze knappe koppen zijn al hard aan het werk met een oplossing en hopelijk is het snel verholpen. Excuses voor de vertraging!
Reputatie 1
Ook bij mij blijft de aanvraag hangen na stap 2. Kunnen jullie dit handmatig oplossen?
Reputatie 7
Badge +20
Hey @Davy2010,

Op dit moment is dit jammer genoeg nog niet op te lossen, ook niet handmatig. Onze technische afdeling is druk bezig om dit zo snel mogelijk op te lossen, dus hopelijk werkt alles rondom Klantvoordeel snel weer!
Het is heel erg irritant. ik heb vanaf 20 mei samen met mijn vrouw 3 abonnementen bij t-mobile en kan nog steeds het klantenvoordeel niet activeren. Al een paar gebeld met de klantenservice maar deze geven aan dat er nog steeds een storing in het aanmelden van het klantenvoordeel. Maar ze sturen dus wel gelijk de 1e rekening. Dit gaat mij dus extra geld kosten en bij het aangaan van het abonnement hebben ze dit er niet bij verteld. Ik ben hier niet blij mee.
Reputatie 1
Bizar inderdaad dat je wordt lekker gemaakt met een korting en extra's en deze dan vervolgens niet krijgt vanwege technische problemen. De rekening incasseren dat gaat wel meteen goed....en natuurlijk zonder korting!
Reputatie 6
Bij mij lukte het bij het ene mobiel abbo wel om aan te melden, bij de tweede kan ik me geeneens aanmelden, krijg steeds de melding;

"Er is een fout opgetreden bij het ophalen van de gegevens. Probeer het later opnieuw."

ik hoop dat het snel word opgelost in ieder geval.

Maar nu kan ik zelfs geeneens in de My t-mobile omgeving komen, blijft een leeg scherm na aanmelden.
Ook bij mij blijft het hangen na stap 2. Ben zelf aangesloten sinds 20 mei met Thuis. Heb daarnaast twee mobiele abonnementen, die zijn wel al elkaar verbonden voor het voordeel.

@ Moderators, enig idee wanneer jullie storing is verholpen?
Reputatie 7
Badge +20
Hi allemaal,

Onze technische afdeling is hard bezig om dit op te lossen! Ik zal het jullie laten weten zodra het is opgelost. Excuses voor het ongemak!
Reputatie 1
En nu is het allemaal actief, maar wordt er alsnog geen voordeel toegerekend omdat de mobiele abonnementen niet zijn toegevoegd/gekoppeld Maar dat heb ik wel gedaan (En ze staan ook bij de T-Mobile Thuis Voordeel als aangemeld).
@moderator. Is dit normaal of ook weer een probleem dat wordt opgelost?
T-mobile bellen lukt ook al niet. Je krijgt een sms over je vraag waar je niks mee kunt en de verbinding wordt verbroken.....jammer allemaal!
Reputatie 1
En nu is het allemaal actief, maar wordt er alsnog geen voordeel toegerekend omdat de mobiele abonnementen niet zijn toegevoegd/gekoppeld Maar dat heb ik wel gedaan (En ze staan ook bij de T-Mobile Thuis Voordeel als aangemeld).

Vreemd dat het klantvoordeel bij sommigen nu actief is, terwijl bij mij nog niks aan het probleem veranderd is.
Reputatie 1

En nu is het allemaal actief, maar wordt er alsnog geen voordeel toegerekend omdat de mobiele abonnementen niet zijn toegevoegd/gekoppeld Maar dat heb ik wel gedaan (En ze staan ook bij de T-Mobile Thuis Voordeel als aangemeld).Vreemd dat het klantvoordeel bij sommigen nu actief is, terwijl bij mij nog niks aan het probleem veranderd is.

Nou het is in zoverre actief dat er alleen staat dat het actief is. De voordelen zijn niet actief, want er is klaarblijkelijk niets gekoppeld.....
Hi allemaal,

Onze technische afdeling is hard bezig om dit op te lossen! Ik zal het jullie laten weten zodra het is opgelost. Excuses voor het ongemak!

@Hajar

Hoe laat je het ons weten? Is er een mogelijkheid het via de klantenservice wel te activeren / laten activeren?
Reputatie 6
Nee, lukt ook niet via de klantenservice, de technische koppen zijn er mee bezig om het op te lossen.
Reputatie 7
Badge +20
Hi allemaal,

We zijn (zoals eerder ook aangegeven) bekend met de problemen rondom Klantvoordeel. Er is ook een algemeen topic hierover, waarin we updates zullen plaatsen wanneer deze voor handen zijn. Laat ook in dat topic even kort en helder weten waar je tegenaan loopt, zodat we dit door kunnen zetten naar onze techneuten!

Om het overzicht te bewaren gaat dit topic op slot.