Beantwoord

Klantvoordeel zomaar uitgezet

• 3 oktober 2019
  • 6 reacties
  • 885 Bekeken

Reputatie 1
Hallo,

Vanochtend kreeg ik opeens deze twee sms’jes. Hoe kan het dat het klantvoordeel zomaar wordt uitgezet, en dat ook nog op de dag dat er een extra abonnement op mijn adres wordt geactiveerd?

Groetjes!

icon

Beste antwoord door David 4 oktober 2019, 09:04

Hi @TomaszB,

Ik zie op het nummer waar je mee bent geregistreerd alleen het nieuwe abonnement terug, dus ik kan niet zeggen waarom bij het andere nummer vervallen is. Bij het nummer waar je mee bent geregistreerd is in ieder geval nog niemand anders aangemeld op My T-Mobile voor Klantvoordeel, dus om nu in aanmerking te komen voor Klantvoordeel raad ik aan om het andere abonnement/de andere abonnementen zo spoedig mogelijk aan te melden!

Mocht je nog andere vragen hebben, dan horen we het graag van je!
Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 5
Badge +4
Hallo @TomaszB

Het maximale aantal abbonement en op 1 adres is 5. Heb je dit niet overschreden?
Reputatie 1
Nee.
Reputatie 7
Badge +20
Hi @TomaszB,

Ik zie op het nummer waar je mee bent geregistreerd alleen het nieuwe abonnement terug, dus ik kan niet zeggen waarom bij het andere nummer vervallen is. Bij het nummer waar je mee bent geregistreerd is in ieder geval nog niemand anders aangemeld op My T-Mobile voor Klantvoordeel, dus om nu in aanmerking te komen voor Klantvoordeel raad ik aan om het andere abonnement/de andere abonnementen zo spoedig mogelijk aan te melden!

Mocht je nog andere vragen hebben, dan horen we het graag van je!
Reputatie 1
Hallo @David,

Bedankt voor je reactie. Ik heb Klantvoordeel (opnieuw) geactiveerd, maar ik moest wel de vernieuwde voorwaarden accepteren. En de vernieuwde voorwaarden = geen 2GB extra data als je geen databundel hebt. Nu ik dual sim heb, gaat de databundel op dit nummer naar 0 GB, maar het zou fijn zijn om die gratis 2GB te hebben als back-up. En ik zou er in principe recht op moeten hebben omdat het een abonnement is dat vóór september is afgesloten.

Ik wil graag terug naar het oude Klantvoordeel (dat al lang op mijn oude nummer was geactiveerd en gisteren zomaar is uitgezet). Kun jij dat voor mij regelen?

Ik weet niet wat er met jullie systeem aan de hand is, maar er gaat steeds iets mis. Op mijn nieuwe nummer kloppen de prijzen van Go-bundels niet (zie mijn topic hier), op mijn oude nummer wordt Klantvoordeel zomaar uitgezet en bij elke bundelwisseling tot nu toe moest ik contact opnemen met de klantenservice omdat mijn Go-korting steeds verviel... Tijd voor een grote IT-beurt? 🤔
Reputatie 1
En ik zou er in principe recht op moeten hebben omdat het een abonnement is dat vóór september is afgesloten.

Edit: my bad, ik heb de voorwaarden niet goed gelezen en bij 0 GB data heb ik geen recht op 2 GB extra met Klantvoordeel. Maar waarom het oude Klantvoordeel vanzelf is uitgegaan (ook op mijn Thuis-abonnement) is me nog steeds een raadsel.
Reputatie 7
Badge +20
Hi @TomaszB,

Het contract wat je hebt afgesloten op het nummer van je account is op 23 september verwerkt. Het nieuwe Klantvoordeel is geldig voor contracten die vanaf 9 september zijn afgesloten, dus ook jouw contract valt hieronder. Het is dan ook niet mogelijk om hierin het "oude" Klantvoordeel hierop te activeren, aangezien dit abonnement onder de voorwaarden van het huidige Klantvoordeel valt. Ik zie dat je in ieder geval weer Klantvoordeel hebt geactiveerd, dus dat is al goed gekomen!

Als je nog andere vragen hebt, dan horen we het vanzelf!

Reageer