Beantwoord

Korting vervallen?

Bij het afsluiten van mijn abonnement kon ik korting krijgen als ik meerdere T-mobile abonnementen op het zelfde adres heb.
Nu heb ik er 6 op het zelfde adres maar bij het abonnement dat ik verlengd heb krijg ik geen korting meer.

Fijne verlenging is dit. Lijkt eerder op misleiding.
icon

Beste antwoord door David 30 mei 2018, 15:23

Hoi M@rtijn2,

Aiii, dat klinkt niet best, misleiding is nooit mooi! :S

Ik heb even gekeken, maar het lijkt erop dat je nog niet bent aangemeld voor Alles Onder 1 Dak. Op My T-Mobile zie ik niet terug dat je voor een huishouden bent aangemeld. Om in aanmerking te komen voor de extra korting op alle abonnementen moet je deze aansluitingen wel aanmelden in de groep. In jouw geval is dat (nog) niet gebeurd, dus ik vermoed dat dit ook de reden is waarom je de korting niet terug ziet.

CrisTien heeft daarnaast gelijk over de twee rekeningnummers. De reden hierachter is om misbruik van dit voordeel tegen te gaan. Met de rekeningnummers kunnen we valideren dat jullie inderdaad als één huishouden fungeren en dus in aanmerking komen voor het extra voordeel.

Mochten jullie hier nog vragen over hebben, laat het ons weten!

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +16
Beste M@rtijn2
Staan die abonnementen alle 6 op niet meer dan 2 bankrekeningen?
Ik heb begrepen dat dat 1 van de voorwaarde is! Ik moet bekennen dat het mij ook niet helemaal duidelijk is, daarom begin ik er maar niet aan🤭
Hopelijk kunnen de moderators je meer uitleggen

Waarom is er een limiet van bankrekeningnummers voor T-Mobile Unlimited Voordeel?
Unlimited Voordeel geeft hoge kortingen. Dit voordeel is voor één samenwonende groep klanten bedoeld. Daarom hebben we een limiet ingesteld voor het aantal rekeningnummers dat gebruikt mag worden. Dit is om misbruik te voorkomen. Deze voorwaarde geldt niet voor Mobiel Voordeel.

Je krijgt de korting vanaf het moment dat je de abonnementen succesvol gekoppeld hebt in My T-Mobile. Op de eerste factuur zul je daardoor een gedeelte van je korting terugzien.
Reputatie 7
Badge +20
Hoi M@rtijn2,

Aiii, dat klinkt niet best, misleiding is nooit mooi! :S

Ik heb even gekeken, maar het lijkt erop dat je nog niet bent aangemeld voor Alles Onder 1 Dak. Op My T-Mobile zie ik niet terug dat je voor een huishouden bent aangemeld. Om in aanmerking te komen voor de extra korting op alle abonnementen moet je deze aansluitingen wel aanmelden in de groep. In jouw geval is dat (nog) niet gebeurd, dus ik vermoed dat dit ook de reden is waarom je de korting niet terug ziet.

CrisTien heeft daarnaast gelijk over de twee rekeningnummers. De reden hierachter is om misbruik van dit voordeel tegen te gaan. Met de rekeningnummers kunnen we valideren dat jullie inderdaad als één huishouden fungeren en dus in aanmerking komen voor het extra voordeel.

Mochten jullie hier nog vragen over hebben, laat het ons weten!

Reageer