Beantwoord

max snelheid glas op mijn adres als naar uit&thuis "overstap"

• 13 november 2019
  • 3 reacties
  • 714 Bekeken

Goedemorgen,

huidig abb: glas 500/500 + TV, + 2x unlimited mobiel. Overweeg nwe voorwaarden voor uit&thuis echter bij postcode check glas op mijn huidige adres wordt nu max 100/100 aangegeven terwijlik nu 500/500 heb en ABSOLUUT niet terug naar 100/100 wil. Is dit een “bug” in de postcodecheck of?

Alvorens ik de stap maak naar nwe. voorwaarden wil ik zeker weten dat mijn nieuwe “snelheid” niet gecapt gaat worden; graag uitleg cq bevestiging.

bvd,

Marksch 

icon

Beste antwoord door Hidden.nld 13 november 2019, 08:41

Hallo @Marksch 

T Mobile is gestopt met leveren van 200 en 500mbit omdat ze dit niet voor 25 euro kunnen leveren. dus heeft de marketing besloten deze te schrappen. bij het accepteren van de uit en thuis val je dus terug naar 100mbit hoe vervelend ook.

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +10

Hallo @Marksch 

T Mobile is gestopt met leveren van 200 en 500mbit omdat ze dit niet voor 25 euro kunnen leveren. dus heeft de marketing besloten deze te schrappen. bij het accepteren van de uit en thuis val je dus terug naar 100mbit hoe vervelend ook.

Dag Hidden,

Pfoe , wat een marketing zeg,….wordt het eenheidsworst bij T-Mobile dan? Hoe gaat het verder met mijn 500/500 glas abo hier in 7122 XR waar T-Mobile gebruik maakt van het KPN “Netwerk” geen eigen T-Mobile POP dus ook geen 750/750 . Ik accepteer dan niet de nieuwe voorwaarden, dus ook geen max 25,= oke, dat begrijp ik, maar blijft deze 500/500 snelheid mij wel gegarandeerd onder mijn huidige abo met dienovereenkomstige voorwaarden, ook in 2020 en verder ……?

hoor graag van je, bvd

Zolang je niks veranderd blijft je snelheid hetzelfde, zodra je een nieuw contract aangaat ga je terug naar 100, tenzij T-Mobile een nieuwe overeenkomst is aangegegaan met KPN netwerk voor de WBA tarieven.

Ik vind het persoonlijk geen handige zet om alleen nog 100 te leveren, schrikt een hoop klanten af.

Reageer