Beantwoord

Mijn T-Mobile thuis met mobiel aangevuld

• 27 juni 2019
  • 8 reacties
  • 811 Bekeken

Ik heb mij weten over te halen in een T-Mobile shop door mijn T-Mobile thuis (internet en TV) abonnement uit te breiden met een Mobiel abonnement. Ik zou dan korting krijgen omdat ik mobiel erbij heb genomen.
Echter zie ik geen korting op zowel de factuur voor Mobiel en Thuis.

Op deze manier ben ik duurder uit dan mijn vorige mobiele aanbieder.
Wilt u hiernaar kijken aub? Mijn nummer is [verwijderd door moderator. Plaats geen privégegevens in openbare berichten!]
icon

Beste antwoord door TAVL 27 juni 2019, 13:55

Goedmiddag @Howie_nl,

Welkom op het forum. Als je zowel een T-Mobile Thuis als Mobiel abonnement hebt, dan kom je in aanmerking voor Klantvoordeel. Dit betekent voor jou:

• Korting op het mobiele abonnement
  • Extra data
  • Extra zenderpakketten ter waarde van 7,50e
  • Snelheidsverhoging vast internet (afhankelijk van beschikbare snelheid)
Om deze korting te krijgen moet je de abonnementen wel koppelen. Dit kun je op de volgende pagina doen. Hierbij kun je uiteindelijk kiezen welke voordelen je wil hebben. Heb je deze stappen al doorlopen?
Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 7
Badge +5
Goedmiddag @Howie_nl,

Welkom op het forum. Als je zowel een T-Mobile Thuis als Mobiel abonnement hebt, dan kom je in aanmerking voor Klantvoordeel. Dit betekent voor jou:

• Korting op het mobiele abonnement
  • Extra data
  • Extra zenderpakketten ter waarde van 7,50e
  • Snelheidsverhoging vast internet (afhankelijk van beschikbare snelheid)
Om deze korting te krijgen moet je de abonnementen wel koppelen. Dit kun je op de volgende pagina doen. Hierbij kun je uiteindelijk kiezen welke voordelen je wil hebben. Heb je deze stappen al doorlopen?
Dankjewel voor deze, voor mij nieuwe informatie, want dit is mij niet verteld.
Ik heb mijzelf nu aangemeld maar krijg dan de volgende melding die ik letterlijk heb gekopieerd:

"Je bent aangemeld op het adres [Adres verwijderd door moderator]. Om voordeel te ontvangen heb je minimaal 2 abonnementen nodig op jouw adres. Nodig andere abonnementen uit voor Klantvoordeel en profiteer van extra voordeel. Let op: heb je een abonnement van vóór 29 januari 2018, dan kun je zelf geen extra Klantvoordeel krijgen".

Aangezien ik alleen woon en mijn Thuis abonnement eerder is afgesloten betekent dit dat ik niet voor in aanmerking kom?
Dit accepteer ik niet en wens dan mijn mobiel abonnement te beëindigen omdat de toegezegde korting niet geëffectueerd kan worden. Dit ben ik niet gewend van T-Mobile!
Reputatie 7
Badge +5
Graag gedaan. Ik raad je wel aan om jouw adresgegevens te verwijderen. Dit is niet veilig op een openbaar forum.

Volgens mij heb je zowel een T-Mobile Thuis abonnement als een (recent) T-Mobile Mobiel abonnement. Beiden tellen als ieder 1 abonnement. Je hebt dus wel degelijk 2 abonnementen op jouw adres. Deze moeten echter wel aan elkaar gekoppeld worden om voordeel te krijgen. Het lijkt erop dat dit nog niet goed gebeurd is. Heb je zowel thuis als mobiel abonnement aangevinkt en ingevuld?
Jawel, ik heb beide aangevinkt en mijn mobiel nummer ingevuld.
De melding staat er nog steeds in My T-Mobile Thuis.
Reputatie 7
Badge +19
Hoi @Howie_nl,

Op het moment kun je wat problemen ervaren met het activeren van Klantvoordeel. Geen zorgen dus, het komt uiteindelijk helemaal goed te staan wanneer je beide abonnementen aanmeldt voor Klantvoordeel.

Hou dit topic in de gaten voor de laatste updates omtrent dit probleem.
Reputatie 7
Badge +5
Thanks @Jaimy, Inderdaad. Het zou over het algemeen moet het werken, maar kennelijk nog niet helemaal. @Howie_nl je krijgt je voordelen dus zeker wel.
Dank jullie wel en ik houd het topic waar Jaimy mij naar verwijst in de gaten!
Enig idee hoe lang het duurt?
Reputatie 7
Badge +5
ik lees op het forum verschillende verhalen, dus iets zinnigs kan ik er nu niet over zeggen. Het schijnt een behoorlijk complex probleem te zijn. Af en toe opnieuw proberen kan geen kwaad. Of even vie My T-Mobile en My T-Mobile thuis omgevingen.

Reageer