Beantwoord

Mobiele nummer wordt niet herkend op adres

  • 30 december 2020
  • 1 reactie
  • 249 Bekeken

Reputatie 2

Hallo,

 

We zijn onlangs overgestapt naar Tmobile en willen gebruik maken van klantvoordeel aangezien we ook een mobiel abonnement hebben van Tmobile op ons adres.

Echter als ik het klantvoordeel wil aanvragen en het nummer van het mobiele abonnement van Tmobile invul, krijg ikde melding dat het nummer niet wordt herkend op het opgegeven adres.
 

Kan iemand mij a.j.b helpen!? Dank! 

icon

Beste antwoord door Hajar 31 december 2020, 15:36

Hi @sam87 

Welkom bij T-Mobile familie! Ik wil je graag verder helpen. Ik zie dat je nog geen My T-Mobile account hebt met je huidige nummer. Zodra je die aanmaakt dan kun je via deze pagina je aanmelden voor Klantvoordeel. 

Laat je even weten of je zo verder komt? Fijne jaarwisseling! 

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20

Hi @sam87 

Welkom bij T-Mobile familie! Ik wil je graag verder helpen. Ik zie dat je nog geen My T-Mobile account hebt met je huidige nummer. Zodra je die aanmaakt dan kun je via deze pagina je aanmelden voor Klantvoordeel. 

Laat je even weten of je zo verder komt? Fijne jaarwisseling! 

Reageer