Beantwoord

Na slechts 3 maanden klant ons voordeel kwijt; lokkertje en daarna afdankertje!!

• 21 juli 2018
  • 5 reacties
  • 1996 Bekeken

Sinds maart 2018 hebben wij een t-mobile thuis abonnement met televisie en internet. Wij zijn klant geworden bij t-mobile vanwege de goede voordelen die t-mobile te bieden had: korting op Fox Sports compleet en internet vanwege het ook nog hebben van een t-mobile telefoon abonnement. Dit mobiele abonnement hebben wij sinds september 2017.

In juni 2018 ontvingen we een mail dat bovengenoemd voordeel zal komen te vervallen met als mogelijke reden verhuizing of wijziging van ons mobiele abonnement. Aangezien geen van beide het geval is hebben we contact opgenomen met de klantenservice. Na heel wat telefoontjes, niet teruggebeld worden en weer bellen en veel verbaasde en onzekere medewerkers gesproken te hebben, was de conclusie dat we geen recht meer hebben op het mobiel voordeel omdat ons telefoonabonnement niet na 29 januari 2018 was afgesloten. Dit had men in maart 2018 ook al kunnen weten!!!

Wij voelen ons gelokt klant te worden met een voordeel wat ons nu weer door de neus wordt geboord. Oh ja, we kunnen wel weer voordeel krijgen als we ons mobiele abonnement verhogen, naar een twee keer zo hoge maandprijs, waar wij verder geen noodzaak aan hebben. Dit is geen goede klantenbinding, u bent ons als klant kwijt in maart 2019 en wellicht nog veel eerder!!! Wij overwegen om nu al ons contract te beëindigen, de resterende maanden te betalen en terug te keren naar Telfort, waar we spijt hebben te zijn weggegaan.

In Nederland is het ondertekenen van een contract heilig, maar voor T-mobile kennelijk niet. Alle medewerkers van T-mobile waren heel vriendelijk, ze gaven ons ook gelijk, maar niemand heeft ons kunnen helpen vanwege bepaalde regels, heel jammer, maar u bent een klant kwijt.
icon

Beste antwoord door Sander 30 juli 2018, 12:17

Hoi @monique-maryam

Het oude Mobiel + Thuis voordeel was al mooi, maar het nieuwe Klantvoordeel heeft nog meer voordelen. Zelfs met een mobiel abonnement van vóór 29 januari 2018 krijg je voordeel. TV pakket naar keuze, meer snelheid en meer data:

Wil je mij jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je IBAN in een privébericht (klik op mijn naam) sturen? Dan ga ik het voor je na!
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +6
Hoi @monique-maryam

Het oude Mobiel + Thuis voordeel was al mooi, maar het nieuwe Klantvoordeel heeft nog meer voordelen. Zelfs met een mobiel abonnement van vóór 29 januari 2018 krijg je voordeel. TV pakket naar keuze, meer snelheid en meer data:

Wil je mij jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je IBAN in een privébericht (klik op mijn naam) sturen? Dan ga ik het voor je na!
Reputatie 7
Badge +6
Hoi @monique-maryam

Ik ben er van overtuigd dat dit goed gaat komen. Het ligt niet zozeer aan de startdatum van het mobiele abonnement, maar aan het adres. Ik zie dat bij mobiel het adres met een andere toevoeging stond. Bij Thuis staat dit net anders te boek. Een minimaal verschil, maar toch. Dit is nu verholpen. Je kunt je nu aanmelden voor Klantvoordeel. Je mobiele abonnement is inderdaad ouder dan 29-1-2018. Aan de mobiele kant krijg je dus pas voordeel op het moment dat je verlengt. Bij Thuis krijg je het voordeel hoe dan ook. Je krijgt dan een voucher van € 7,50 voor TV en een snelheidsupgrade voor Internet. Je kunt dus weer FOX Eredivisie kiezen, of tijdens het zomerreces juist tijdelijk een ander pakket kiezen.

Zou jij in de My T-Mobile Thuis omgeving bij klantvoordeel jouw mobiele nummer willen uitnodigen voor Klantvoordeel? Na acceptatie kun je jouw TV en speedupgrade voucher inzetten.

Laat mij vooral weten of het allemaal lukt! Via privébericht of hier. 🙂
Hallo Sander,

Het is gelukt om telefoon aan thuisabonnement te koppelen, dank voor de hulp hierin. De extra voordelen zijn echter niet wat we verwacht hadden. Ik was in de veronderstelling dat het voordeel op de televisiezender hetzelfde was zoals we kregen bij het aangaan van het contract, namelijk 7,50 korting per maand. Het gaat echter om een eenmalige korting van 7,50 euro, daar schieten we echt niet veel mee op.

De 2GB extra op het telefoonabonnement is leuk, maar dat gebruikt mijn man nooit, hij heeft al teveel aan 1 GB. En aan het vergroten van onze snelheid op internet thuis heeft hebben we niet zoveel, omdat wij nog niet eens 12MB krijgen op ons adres en slechts 2BM als zowel tv als de telefoons op wifi aangesloten zijn.

Ik dank u voor uw hulp en moeite, maar we zullen ons contract na de, helaas verplichte, looptijd van 1 jaar beëindigen. Het heeft ons al heel wat tijd, energie en ergernis gekost en het heeft ons helemaal niets opgeleverd.

Monique Yassine-Mentink
Reputatie 7
Badge +7
Hi Monique, wees gerust, de € 7,50 korting is zeker per maand! Je kan dit bedrag elke maand inzetten voor welk zenderpakket je maar wil! Op onze website lees je meer over Meer TV keuze. Als je nog vragen hebt stel ze dan gerust!
Reputatie 7
Badge +6
Hoi @monique-maryam

Nog meer goed nieuws: als er geen hogere snelheid op jouw adres mogelijk is, dan krijg je een geldelijke korting! Op onze klantvoordeelpagina staat:

Er is geen hogere snelheid op mijn adres. Wat krijg ik?
  • Als je Standaard (DSL) Internet 20 hebt, en er is geen snelheidsverhoging op jouw adres beschikbaar, krijg je € 2,50 korting.

Dat scheelt weer wat geld per maand. Alles bij elkaar is dit een veel betere deal dan je hiervoor had!

Reageer