In juni 2018 ontvingen we een mail dat bovengenoemd voordeel zal komen te vervallen met als mogelijke reden verhuizing of wijziging van ons mobiele abonnement. Aangezien geen van beide het geval is hebben we contact opgenomen met de klantenservice. Na heel wat telefoontjes, niet teruggebeld worden en weer bellen en veel verbaasde en onzekere medewerkers gesproken te hebben, was de conclusie dat we geen recht meer hebben op het mobiel voordeel omdat ons telefoonabonnement niet na 29 januari 2018 was afgesloten. Dit had men in maart 2018 ook al kunnen weten!!!
Wij voelen ons gelokt klant te worden met een voordeel wat ons nu weer door de neus wordt geboord. Oh ja, we kunnen wel weer voordeel krijgen als we ons mobiele abonnement verhogen, naar een twee keer zo hoge maandprijs, waar wij verder geen noodzaak aan hebben. Dit is geen goede klantenbinding, u bent ons als klant kwijt in maart 2019 en wellicht nog veel eerder!!! Wij overwegen om nu al ons contract te beëindigen, de resterende maanden te betalen en terug te keren naar Telfort, waar we spijt hebben te zijn weggegaan.
In Nederland is het ondertekenen van een contract heilig, maar voor T-mobile kennelijk niet. Alle medewerkers van T-mobile waren heel vriendelijk, ze gaven ons ook gelijk, maar niemand heeft ons kunnen helpen vanwege bepaalde regels, heel jammer, maar u bent een klant kwijt.
Beste antwoord door Sander
Het oude Mobiel + Thuis voordeel was al mooi, maar het nieuwe Klantvoordeel heeft nog meer voordelen. Zelfs met een mobiel abonnement van vóór 29 januari 2018 krijg je voordeel. TV pakket naar keuze, meer snelheid en meer data:
Wil je mij jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je IBAN in een privébericht (klik op mijn naam) sturen? Dan ga ik het voor je na!