Beantwoord

Nieuw abbo

Ik heb een nieuw abbo afgesloten.

Nu staat er op mijn t mobile dat ik 1000 mb heb en onbeperkt bellen.

Nu is het zo dat dat 3000 mb moet zijn.

Nu gaat hij pas volgend naar 1 april in maar beter even zeker weten.

Ook staat de prijs van 30 euro er niet bij en dat ik nog 343 moet betalen(openstaat)

Wie kan mij uitleg geven?
icon

Beste antwoord door Aelonius 2 december 2018, 12:08

Hoi @# Bianca

T-Mobile werkt met een voordeelregeling waarbij klanten extra korting en gigabytes kunnen krijgen wanneer zij twee of meer abonnementen aan elkaar koppelen. Dit heet T-Mobile Klantvoordeel. Indien jij twee T-Mobile abonnementen hebt, dan is het verstandig om deze aan elkaar te koppelen via jouw My T-Mobile account. De bijpassende kortingen gaan dan direct in en je zult een eventuele financiële korting op je volgende factuur terug zien.

Voor alle informatie en om jouw korting te berekenen kan je het beste even kijken op de Klantvoordeel pagina. Mocht je nog meer vragen hebben, stel ze dan gerust!

Groet,
Michael

Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 4
Badge
Hoi @# Bianca

T-Mobile werkt met een voordeelregeling waarbij klanten extra korting en gigabytes kunnen krijgen wanneer zij twee of meer abonnementen aan elkaar koppelen. Dit heet T-Mobile Klantvoordeel. Indien jij twee T-Mobile abonnementen hebt, dan is het verstandig om deze aan elkaar te koppelen via jouw My T-Mobile account. De bijpassende kortingen gaan dan direct in en je zult een eventuele financiële korting op je volgende factuur terug zien.

Voor alle informatie en om jouw korting te berekenen kan je het beste even kijken op de Klantvoordeel pagina. Mocht je nog meer vragen hebben, stel ze dan gerust!

Groet,
Michael
Hoi,

Had even duidelijk moeten zijn.

Dit betreft een verlenging van mijn huidige abbo.

Heb nu 1000 mb.

Mijn nieuwe abbo verlenging moet 3000 zijn maar er staat 1000 mb in de app.

Dat klopt niet.
Reputatie 4
Badge
Dat kan kloppen als het vinkje voor Klantvoordeel geactiveerd is. Bij T-Mobile bestaan met nieuwe GO abonnementen alleen maar de volgende variaties:

1. Go Basic 1GB + Onbeperkt Bellen/SMS
  2. Go Next 5GB + Onbeperkt Bellen/SMS
  3. Go Up 10GB + Onbeperkt Bellen/SMS
  4. Go Unlimited NL + 10 GB EU + Onbeperkt Bellen/SMS
  5. Go Unlimited NL + 10 GB EU/USA + Onbeperkt Bellen/SMS
Wanneer een klant met een Go abonnement het klantvoordeel activeert door twee accounts te koppelen, dan zit daar voor het abonnement een korting bij, en extra gigabytes. De korting varieert op basis van de abonnementsvorm, bij meer Unlimited abonnementen gaat de korting omhoog.

Uitgaande van een Go Basic 1GB abonnement, dan komt dit met klantvoordeel uit op 3 GB data wanneer je het tweede nummer hebt gekoppeld aan jouw eigen nummer. Dit kan via My T-Mobile > Klantvoordeel. T-Mobile bied geen bundels aan van 3GB, dus het is zeer waarschijnlijk deze koppeling. Als in de app het dus nog niet op 3000 MB staat, dan is de koppeling nog niet goed uitgevoerd en/of afgerond.

Edit:

Het bovenstaande is van toepassing op alle Go abonnementen welke nieuw zijn afgesloten of verlengd zijn vanaf 29 januari 2018.
Maar ik heb maar 1 nummer? Ik woon alleen en heb verder geen andere nummers.

Ik snap er niks van.
[screenshot verwijderd vanwege privégegevens]
Reputatie 4
Badge
Oke,

Ik weet het niet 100% zeker doordat de verwoording niet geheel duidelijk is. Er wordt in dat contract namelijk gesproken over "T-Mobile Mobiel Voordeel" terwijl de enige vorm welke ik ken "T-Mobile Klantvoordeel" heet. Maar even uitgaande dat dit een foutje is, dan zou jouw bevestiging beamen dat je akkoord gaat met de voorwaarden van Klantvoordeel en dat dit tijdens de bestelling is meegenomen in de berekening van jouw abonnement.

Heb jij dit bij een derde partij afgesloten?
Dat klopt bij bel simprl
Zie idd in de mail dat u gelijk heeft. Er staat dat ik dit aangegven heb... is niet zo maar nu weten waar de fout zit.
Bedankt☺️

Reageer