Vraag

Nieuw abonnement: ik zie geen klantvoordeel

Goedendag

Heb net mijn abonnement verlengd via mijn T-Mobile
Dit is naar tevredenheid gelukt
Alleen de abonnement ging om 5 GB internet en onbeperkt bellen waar ik via klant oordeel 2 GB extra erbij zou krijgen
Echter zie ik dit 2 GB extra niet terug op mijn t mobile Ik zie alleen de 5 GB internet

2 reacties

Reputatie 6
Badge +14
Goedenavond,

Klantvoordeel krijg je alleen als er op jouw adres nog een T-Mobile abonnement actief is, kan zowel mobiel als thuis internet zijn. Voor beide abonnementen kun je dan in Mijn T-Mobile het klantvoordeel activeren.

Groet, Folkert
Reputatie 4
Badge
Een aanvulling:

Klantvoordeel staat niet standaard ingeschakeld. Je moet dit zelf activeren voor het abonnement en dit koppelen via je My T-Mobile website. T-Mobile zal dit niet automatisch aanzetten omdat er een akkoord moet worden gegeven voor de voorwaarden en privacy wetgeving. Op het moment dat jij dan dit hebt geactiveerd, dan krijg je vanaf dat moment alle voordelen van jouw abonnement.

Mocht je nog in een oude T-Mobile Samen groep zitten, verwijder deze dan niet. Zo blijven de anderen in de groep volgens de oude manier korting krijgen. Op het moment dat deze mensen dan omgaan naar een nieuw abonnement en gekoppeld zijn op hetzelfde adres, dan gaan ze mee in het klantvoordeel programma.

Wel leuk te horen dat je helemaal tevreden bent! Mocht iets niet helemaal lukken, laat het ons weten en dan helpen wij elkaar een stapje verder!

Reageer