Beantwoord

Nieuw abonnement maar geen klantvoordeel

  • 5 juni 2019
  • 1 reactie
  • 612 Bekeken

Vorige week mijn abo omgezet naar een Go abonnement waar ook klantvoordeel bij stond, maar nu het is ingegaan zie ik geen extra GB en geen 2,50 korting! Wel een ander abo op het zelfde adres waar wel de korting juist wordt toegepast. Ik wil natuurlijk straks bij automatische incasso niet te veel gaan betalen! Zie dat er een storing is en dat ze het proberen op te lossen, maar nu krijg ik niet wat ik heb 'gekocht'
icon

Beste antwoord door Folkert 5 juni 2019, 08:58

Goedemorgen @helenafl

Er zijn inderdaad problemen met activeren van klantvoordeel, in dit topic houden ze je op de hoogte en kun je ook reageren.

Met vriendelijke groet, Folkert
Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

1 reactie

Reputatie 7
Badge +18
Goedemorgen @helenafl

Er zijn inderdaad problemen met activeren van klantvoordeel, in dit topic houden ze je op de hoogte en kun je ook reageren.

Met vriendelijke groet, Folkert