Beantwoord

nieuw contract en klantvoordeel

• 27 november 2018
  • 3 reacties
  • 1358 Bekeken

Ik ben vanmiddag gebeld door een van uw medewerkers over contractverlenging.
Ik heb zijn aanbod in principe geaccepteerd. Ik kreeg 14 dagen de tijd om alsnog nee te zeggen.
Het aanbod was een basis Go abonnement voor 2 jaar tegen een prijs € 15,00 per maand.
Ik kreeg dan 3 GB en onbeperkt bellen naar mobiele en vaste nummers in Nederland. Het snelste internet via glasvezel en als de bundel is opgebruikt toch nog internet op halve snelheid. Verder kan ik binnen die 2 jaar op ieder moment opzeggen voor een ander abonnement bij T mobile.
In de aanbieding vind ik dit niet terug. Er wordt gesproken van 1GB en over snelheid van internet staat niet vermeld. ook niet over tussentijds op elk moment veranderen voor ander abonnement bij T mobile.

U doet dus niet wat er telefonisch wordt beloofd. Dat is dus verkeerd en riekt nar gedrog.

Graag wil ik door u hierover gebeld worden (06 [verwijderd])

Afspraak is afspraak toch!
icon

Beste antwoord door Kaassausje 27 november 2018, 22:55

Hoi jaapvaneeuwijk.

Heb je meerdere abonnementen op jouw adres? Dan kun je T-Mobile Klantvoordeel activeren, daarmee krijg je 2GB extra. Op deze pagina kun je er meer over lezen. Is dat wellicht ter sprake gekomen tijdens het gesprek? Go heeft namelijk geen 3GB bundel zonder het klantvoordeel.

Binnen de 2 jaar overstappen, daarmee zal gedoeld zijn op toestel flexibiliteit, in dit topic kun je daar meer over lezen.

'Onbeperkt traag internet' staat in de prijslijst van het abonnement opgenomen, deze wordt volgens mij niet benoemd in het contract/de aanbieding. Het zou wel gewoon aan te zetten moeten zijn via de T-Mobile app of via My T-Mobile. (Je moet het wel zelf elke maand opnieuw aanzetten.)
Bekijk origineel

3 reacties

Hoi jaapvaneeuwijk.

Heb je meerdere abonnementen op jouw adres? Dan kun je T-Mobile Klantvoordeel activeren, daarmee krijg je 2GB extra. Op deze pagina kun je er meer over lezen. Is dat wellicht ter sprake gekomen tijdens het gesprek? Go heeft namelijk geen 3GB bundel zonder het klantvoordeel.

Binnen de 2 jaar overstappen, daarmee zal gedoeld zijn op toestel flexibiliteit, in dit topic kun je daar meer over lezen.

'Onbeperkt traag internet' staat in de prijslijst van het abonnement opgenomen, deze wordt volgens mij niet benoemd in het contract/de aanbieding. Het zou wel gewoon aan te zetten moeten zijn via de T-Mobile app of via My T-Mobile. (Je moet het wel zelf elke maand opnieuw aanzetten.)
Ik heb meer abonnementen op mijn adres. dus kan ik zelf die 2 GB extra dan activeren??
Reputatie 4
Badge +1
Ik heb meer abonnementen op mijn adres. dus kan ik zelf die 2 GB extra dan activeren??

Beste Jaap,

Dat kan inderdaad! Als je op je My T-Mobile account bent ingelogd kun je dit zelfstandig regelen.
Dit doe je door even naar Klantvoordeel te navigeren op de website. Je zal dan worden gevraagd of je akkoord gaat met de actievoorwaarden en of wij van jou toestemming krijgen om je gegevens aan andere huisgenoten te mogen koppelen. (Verwerking van persoonsgegevens)

Als je dit hebt gedaan, kan je vervolgens het andere telefoon nummer uitnodigen op hetzelfde adres. Vervolgens log je in op het My T-Mobile account van het andere nummer en accepteer je dezelfde voorwaarden en de ontvangen uitnodiging.

Op dat moment wordt je account gekoppeld en zijn de toepasselijke bonussen direct actief. Mocht je een financiële korting krijgen, dan zal je dit op de volgende factuur terug zien. Je kan eventueel ook even onze Klantvoordeel pagina bekijken, mocht iets nog niet geheel duidelijk zijn. Boven aan deze pagina staat ook een mogelijkheid om, op basis van jouw abonnementen, te zien welke voordelen voor jou van toepassing zijn!

Mocht je nog meer vragen hebben, stel ze gerust!

Reageer