Beantwoord

nieuw klantvoordeel en 6 maanden korting?

• 27 november 2019
  • 2 reacties
  • 422 Bekeken

• is een nieuwe Poster
  • 4 reacties

Ik heb in oktober een abonnement afgesloten met de volgende voordelen:

Internet 50 abonnement. Actie: Internet, TV & Bellen, eerste 6 mnd €20 korting p.mnd

Nu heb ik inmiddels ook een mobiel telefoon abo afgesloten en kreeg ik meteen de bijbehorende klantvoordelen, meer data en 2,50 korting.

Echter, de beloofde snelheidsverhoging naar 100 mb wordt niet actief, dat was wel de reden dat ik voor t-mobile heb gekozen. Ik durf de internetsnelheid niet aan te passen omdat ik mijn 6 maanden korting niet kwijt wil raken.

kan iemand mij vertellen wat hier mis gaat en hoe we dit kunnen oplossen?

met vriendelijke groet, Raoul

icon

Beste antwoord door Piotr 2 december 2019, 10:10

Hey @RaoulV,

Sinds eind oktober hebben we Uit & Thuis gelanceerd. Je kunt vanaf die datum je snelheid aanpassen naar de nieuwe voorwaarden. Na activatie betaal je vanaf nu € 25,- voor een 50 Mbps pakket en € 30,- voor 100 Mbps. Je kunt je snelheid heel makkelijk aanpassen via je My T-Mobile Thuis omgeving onder het kopje “Abonnementen” > Internet > Wijzigen > en dan vervolgens je gewenste snelheid. Je eerste 6 maanden € 20 euro korting blijf je gelukkig behouden. :smile:

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 5
Badge +2

Hey @RaoulV,

Sinds eind oktober hebben we Uit & Thuis gelanceerd. Je kunt vanaf die datum je snelheid aanpassen naar de nieuwe voorwaarden. Na activatie betaal je vanaf nu € 25,- voor een 50 Mbps pakket en € 30,- voor 100 Mbps. Je kunt je snelheid heel makkelijk aanpassen via je My T-Mobile Thuis omgeving onder het kopje “Abonnementen” > Internet > Wijzigen > en dan vervolgens je gewenste snelheid. Je eerste 6 maanden € 20 euro korting blijf je gelukkig behouden. :smile:

oh das mooi..

dus als ik mijn uit en thuis voordeel aanzet…

raak ik mijn nieuwe klanten korting niet kwijt..

Reageer