Beantwoord

Nieuwe klant abonnement

• 27 november 2020
  • 6 reacties
  • 581 Bekeken

Hoi, ik heb afgelopen week een Internet Only abonnement afgesloten maar er staat een onjuiste prijs bij mijn abonnement. Er staat dat ik de ‘’fast’’ heb van 100 bits maar ik heb gekozen voor het abonnement van 50 bits. Uw collega zei toen dat ik die 100 bits gratis kreeg omdat ik ook een telefoon abonnement heb van T-Mobile maar dan klopt de prijs nog niet. Ik had namelijk afgesproken dat mijn maandbedrag 25 euro per maand zou zijn. 30 euro wat het normaal kost en dan 5 euro korting omdat ik al een abonnement heb via T-Mobile. Echter kan ik mijn abonnement niet invoeren op de site omdat het een persoonlijk abonnement is dat via KLM loopt. Uw collega zei dat dit geen probleem was en had dit al gekoppeld aan mijn bestelling. Echter wil ik nu niet vastzitten aan 35 euro per maand terwijl ik 25 euro heb afgesproken.

En dan nog een vraag. Er staat een installatie afspraak voor 10 december maar mijn KPN loopt nog tot 23 december. Ga ik nu dubbele kosten betalen? Anders wil ik de installatie naar later zetten want ik heb geen zin in dubbele kosten. Want per wanneer gaat mijn abonnement van T-Mobile in?

Volgens je collega had ik nu dus een uit en thuis abonnement maar ik kan dat nergens terugvinden en de korting dus ook niet.

Ik hoop dat je me verder kunt helpen.

Groetjes Cherish Hersbach

icon

Beste antwoord door David 2 december 2020, 09:02

Hi Cherish,

Goed dat je dit even laat weten, want dit verloopt niet helemaal zoals het zou moeten. Ik geef je hier graag meer uitleg over!

Waarom mijn collega deze informatie heeft verschaft durf ik niet te zeggen, maar zakelijke abonnementen zijn uitgesloten van T-Mobile Klantvoordeel. Een mobiel abonnement wat onder KLM valt kan dus niet gekoppeld worden met een vaste aansluiting op eigen naam. Op deze website vind je ook meer informatie over de abonnementen die in aanmerking komen voor Klantvoordeel. Je zou de snelheid van het Thuis-abonnement nog wel kunnen verlagen naar 50 Mbit/s, want dan betaal je daar ook maar 30 euro per maand voor. Excuus als dit verkeerd aan je voorgelicht is, want de snelheid en korting kunnen dus niet worden toegepast op jouw aansluiting, aangezien deze niet in aanmerking komen voor het gecombineerde Klantvoordeel. 

Voor jouw tweede vraag over de aansluiting: Hier hoef je je geen zorgen over te maken, want je maakt gebruik van de overstapservice. Wij geven het door aan de huidige provider zodra jij bij ons online bent en daar hoef jij verder geen actie meer op te ondernemen. Wij regelen het dus verder, geen zorgen! 

Mocht je nog verdere vragen hebben dan hoor ik het graag van je!

Bekijk origineel

6 reacties

Beste T-Mobile,

Gaat iemand mij hier nog antwoord op geven? Alvast bedankt! 

Groetjes Cherish 

Reputatie 7
Badge +20

Hi Cherish,

Goed dat je dit even laat weten, want dit verloopt niet helemaal zoals het zou moeten. Ik geef je hier graag meer uitleg over!

Waarom mijn collega deze informatie heeft verschaft durf ik niet te zeggen, maar zakelijke abonnementen zijn uitgesloten van T-Mobile Klantvoordeel. Een mobiel abonnement wat onder KLM valt kan dus niet gekoppeld worden met een vaste aansluiting op eigen naam. Op deze website vind je ook meer informatie over de abonnementen die in aanmerking komen voor Klantvoordeel. Je zou de snelheid van het Thuis-abonnement nog wel kunnen verlagen naar 50 Mbit/s, want dan betaal je daar ook maar 30 euro per maand voor. Excuus als dit verkeerd aan je voorgelicht is, want de snelheid en korting kunnen dus niet worden toegepast op jouw aansluiting, aangezien deze niet in aanmerking komen voor het gecombineerde Klantvoordeel. 

Voor jouw tweede vraag over de aansluiting: Hier hoef je je geen zorgen over te maken, want je maakt gebruik van de overstapservice. Wij geven het door aan de huidige provider zodra jij bij ons online bent en daar hoef jij verder geen actie meer op te ondernemen. Wij regelen het dus verder, geen zorgen! 

Mocht je nog verdere vragen hebben dan hoor ik het graag van je!

David,

Dank voor jouw reactie. Ik wil graag dat T-Mobile asap contact met mij hierover opneemt. Ik ga hier namelijk echt niet mee akkoord. Ik heb het besproken met de collega met wie ik het abonnement heb afgesloten en toen ik de bevestiging kreeg heb ik direct nogmaals gebeld om te vragen of het wel klopte. Ook die tweede collega verzekerde me dat ik een jaar lang 25 euro zou gaan betalen en ik mijn nummer kon koppelen zodra mijn abonnement geactiveerd was. Ik ben hier echt niet oke mee. 

Ik wil alles annuleren als ik niet kan krijgen wat ik mondeling tot twee keer toe heb afgesproken. 

Ik hoor graag je reactie hierop. 

Cherish 

Reputatie 7
Badge +20

Hi Cherish,

Zou je mij via een privébericht jouw telefoonnummer en ter controle volledige adres, geboortedatum en laatste vier cijfers IBAN kunnen sturen? Dan kan ik in ieder geval de gegevens erbij pakken en kijken met wie je gesproken hebt.

Ik zie jouw bericht vanzelf verschijnen!

Reputatie 7
Badge +8

Hi @CherishHersbach, zoals David al eerder met je had afgesproken heb ik zojuist de korting die je mis zou lopen op je Thuis abonnement vergoed. Ik kan de korting niet maandelijks toepassen dus dit is éénmalig een bedrag van € 120,- (12 x € 10,-) en deze zal je terug zien op je factuur van januari. Het bedrag wordt dan eerst verrekend met je maandbedrag van januari en het overgebleven deel maken we daarna naar je over. Welkom bij T-Mobile en als je nog vragen hebt stel ze dan gerust, ik zit voor je klaar.

Topper!

Reageer