T-Mobile zet opnieuw baanbrekende stap met Unlimited Voordeel voor huishoudens
Vanaf 29 januari wordt premium onbeperkt mobiel internet nog toegankelijker voor Nederlandse huishoudens met het voordeelprogramma 'Alles onder 1 dak’ van T-Mobile. Hiermee krijgen klanten die bij T-Mobile twee of meer abonnementen voor onbeperkt mobiel internet afsluiten, een maandelijks voordeel dat kan oplopen tot € 12,50 per abonnement per maand, via 'Unlimited Voordeel'. Hierdoor heb je al een Unlimited-abonnement op het snelste mobiele netwerk voor € 22,50 per abonnement, per maand.
Met Unlimited Voordeel geeft T-Mobile Nederlandse huishoudens weer een keuze. Met Unlimited Voordeel richt T-Mobile zich op huishoudens die zorgeloos onbeperkt mobiel internet willen afnemen, in één keer klaar willen zijn en zelf willen bepalen bij wie zij hun vaste diensten afnemen, zonder daarbij de mogelijkheid op voordeel te verliezen. Hiermee zet T-Mobile opnieuw een flinke stap voorwaarts! :D
Wil je graag op de hoogte worden gehouden wanneer Unlimited Voordeel beschikbaar is? Meld je dan snel aan via onze website, dan ontvang je een SMS wanneer dit beschikbaar is! :)
Wat houdt T-Mobile Unlimited onder 1 dak in?
Als je meerdere Unlimited abonnementen onder jouw dak hebt, dan tellen die mee voor extra voordeel. Je kunt daardoor onwijs scherpe kortingen krijgen op ieder van jullie abonnementen!
Met een abonnement afgesloten of verlengd vanaf 29 januari 2018 krijg je Mobiel Voordeel óf Unlimited Voordeel. Via My T-Mobile meld je je abonnementen (maximaal 6 personen) gemakkelijk aan voor T-Mobile Unlimited onder 1 dak. Je krijgt nu vanzelf de juiste korting: Mobiel Voordeel of Unlimited Voordeel. Het is daarbij natuurlijk fijn om een overzicht te hebben van alle mobiele abonnementen op jouw adres.
Wat is Mobiel Voordeel?
Voor de abonnementen afgesloten vanaf 29 januari 2018 geldt het volgende: Zijn er in T-Mobile Unlimited onder 1 dak nog andere abonnementen (dus niet meerdere Unlimited abonnementen) op jouw adres aangemeld? Dan krijg je € 2,50 korting per maand op je abonnement.
Wat is Unlimited Voordeel?
Bij welke abonnementen krijg je Unlimited Voordeel of Mobiel Voordeel?
Abonnementen afgesloten vanaf 29 januari 2018 kunnen Unlimited Voordeel krijgen. Ze moeten aangemeld worden op één adres en kunnen van maximaal 2 rekeningnummers worden afgeschreven.
Dit zijn de Unlimited abonnementen:
- T-Mobile Go Unlimited EU
- T-Mobile Go Unlimited EU + USA
- T-Mobile Go Tablet Unlimited EU
- Unlimited 4G voor Thuis
Mobiel Voordeel krijg je bij:
Met de volgende abonnementen afgesloten vanaf 29 januari 2018 kun je Mobiel Voordeel krijgen. Ook Go Unlimited en Unlimited 4G voor Thuis kun je dus onderling combineren bij de aanmelding voor Mobiel Voordeel:
- T-Mobile Go Basic, Next, Up, Unlimited EU en Unlimited USA
- T-Mobile Go Tablet Basic, Next, Up en Unlimited EU
- Basis Sim
- Unlimited 4G voor Thuis
Wanneer ontvang ik de maximale korting van €12,50 per abonnement?
Kan ik tegelijk een T-Mobile Samen voordeel en T-Mobile Unlimited onder 1 dak voordeel krijgen?
Ben je al lid van een T-Mobile Samen groep en sluit je vanaf 29 januari 2018 een abonnement af? Dan kun je nog zes maanden lid blijven van een T-Mobile Samen groep. Hiermee blijven de voordelen voor je groepsleden deze zes maanden hetzelfde. Voor jou zelf vervalt het T-Mobile Samen voordeel en profiteer je vanaf dat moment van het T-Mobile Unlimited onder 1 dak voordeel.
Was je beheerder van de T-Mobile Samen groep? Dan wordt er na deze periode automatisch een nieuwe beheerder benoemd. Je kunt wél tegelijkertijd lid zijn van een T-Mobile Samen groep en een T-Mobile Unlimited onder 1 dak overzicht. Je hebt met T-Mobile Unlimited onder 1 dak een mooi overzicht van alle mobiele abonnementen op jouw adres.
Ik heb een nieuw abonnement, waarom zou ik nog lid blijven van mijn T-Mobile Samen groep?
Ik zit nu in een T-Mobile Samen groep. Wat verandert er voor mij?
Ik kan mijn abonnement nog niet verlengen. Kan ik ook gebruik maken van de voordelen van het Unlimited Voordeel?
Hoe voeg ik iemand toe aan mijn T-Mobile Unlimited onder 1 dak overzicht?
1. Log in op My T-Mobile en ga in het menu naar T-Mobile Unlimited onder 1 dak.
2. Nodig andere T-Mobile klanten die op jouw adres wonen uit. Ze ontvangen een bericht om de uitnodiging te accepteren.
3. In je overzicht zie je de status van de uitnodigingen.
4. Accepteer jouw huisgenoten en je ziet gelijk welk voordeel je ontvangt.
Waarom is er een beperking van 2 bankrekeningnummers voor T-Mobile Unlimited Voordeel?
Waarom moeten we op 1 adres wonen om gebruik te maken van Unlimited Voordeel of Mobiel Voordeel?
Er zijn ook klanten die niet samenwonen op één adres. Wat kunnen jullie deze klanten bieden?
Daarnaast introduceren we Unlimited 4G voor Thuis. De klant kan hiermee samen met het mobiele abonnement extra voordeel krijgen. Als laatste kunnen ook Go Tablet abonnementen toegevoegd worden aan T-Mobile Unlimited onder 1 dak.
Hoe kan ik zien wie er op mijn adres ook Mobiel Voordeel of Unlimited Voordeel kan krijgen?
1. Log in op My T-Mobile en ga in het menu naar T-Mobile Unlimited onder 1 dak.
2. Hier vind je een overzicht van alle mensen aangemeld voor T-Mobile Unlimited onder 1 dak op jouw adres. In dit overzicht staat ook wie de aanmelding heeft bevestigd. En bijvoorbeeld welke T-Mobile Unlimited onder 1 dak korting deze mensen krijgen. Ook zie je welke abonnementen het zijn, met het gekoppelde bankrekeningnummer en de naam.
Kan ik met mijn zakelijke Go abonnement ook gebruik maken van de T-Mobile Unlimited onder 1 dak voordelen?
Ik kan maandelijks mijn abonnement bijstellen. Wat gebeurt er dan met mijn T-Mobile Unlimited onder 1 dak korting?
Hoe weet T-Mobile of wij op een adres wonen?
Daarnaast worden de facturen van de groep ook van maximaal 2 rekeningnummers afgeschreven. Dit is om zeker te zijn dat het om aansluitingen van één huishouden gaat.
Wat verandert er aan mijn huidige abonnement (Go, Stel Samen Stel bij of ouder)?
Wat gebeurt er als iemand uit mijn T-Mobile Unlimited onder 1 dak vertrekt?
Kan ik een PrePaid nummer aanmelden voor T-Mobile Unlimited onder 1 dak?
Is T-Mobile Unlimited onder 1 dak ook te combineren met Ben?
Mocht je hier nog meer vragen over hebben, dan horen we dat natuurlijk graag in dit topic van je! :)