Sticky Vraag

[Nieuws] T-Mobile introduceert Alles Onder 1 Dak

Toon eerste reactie

40 reacties

Hoe zit het met de zakelijke klant ?

Met zijn 3en hebben we onlangs nieuwe telefooon + unlimited bellen / 6GB afgesloten.
Het is zakelijk en staan de abonnementen aangesloten op het adres van het bedrijf dus kan er gesproken worden van “alles onder 1 dak”

Wat is dan precies het verschil in prijs wat we nú hebben, en wat als we alle 3 naar unlimited gaan?

Volgens mij geen/minimaal financieel voordeel... (of misschien zelfs duurder !? Hoge korting + nog hogere abonnement prijs = onder de streep meer betalen)

..het zal mij verbazen als ik een reactie krijg die anders is dan: “ Het voordeel is dat je nu dus unlimited internet hebt voor ongeveer / iets hoger bedrag”

Of is er daadwerkelijk sprake van een lager bedrag op de factuur?

Ik vind unlimited internet wel leuk klinken maar ik krijg elke maand maar nét mijn 6GB op.
Ik zou het bijzonder vinden als de (zakelijke) klant krampachtig zn abonnement moet veranderen (verhogen) om maar een beetje voordeel te kunnen behalen terwijl er niet eens sprake is van de behoefte om een abonnement te veranderen. Het kan nmi veel beter en eenvoudiger door het simpel te houden zoals het met Samen zo mooi is geweest

Afijn, is er iemand van tmobile hier die mij kan vertellen in hoeverre het nut heeft naar unlimited to gaan? Wat bespaar ik met de overstap naar unlimited ?
Reputatie 7
Badge +18
Hoi Yaroon,

Had je de eerste pagina van dit topic al bekeken? Hier staat precies wanneer je welke korting kunt krijgen. Een antwoord daar is ook relevant in jouw geval: Zakelijke en particuliere Go abonnementen op hetzelfde adres kunnen de voordelen van T-Mobile Unlimited onder 1 dak krijgen. Andere zakelijke abonnementen op hetzelfde adres kunnen worden toegevoegd. Zij ontvangen geen voordelen, maar ze kunnen er wel voor zorgen dat de andere mobiele abonnementen Mobiel Voordeel krijgen.

Aangezien je op het moment niet het juist abonnement hebt, kom je niet in aanmerking voor de voordelen van Alles Onder 1 Dak. Je kunt er dan wel voor zorgen dat anderen korting krijgen, die wel het geschikte abonnement hebben op hetzelfde adres. Uit jouw bericht maak ik op dat jullie er op het moment allemaal nog niet voor in aanmerking komen. Je kunt dan overwegen of je op 6 GB wilt blijven, dan kun je met Alles Onder 1 Dak in aanmerking komen voor Mobiel Voordeel. Bij Unlimited Voordeel loopt de korting per abonnement op, dus dan kan het flink aantikken! Het is dus afhankelijk van je eigen behoeften en wensen.

Mocht je nog meer vragen hebben, laat het dan weten!
Hoe zit het stabiliteit met het netwerk? Bij Go Unlimited wordt bijvoorbeeld aangegeven dat het niet mogelijk is om een MB verdeler aan te schaffen in verband dat het andere klanten kan storen.
Maar gaan 6 abonnees op 1 adres niet veel meer druk leveren op een zender dan een enkel persoon die 2-3 apparaten gebruikt?
Reputatie 7
Badge +18
Hi Jbe,

Een goede vraag! Een MB-verdeler wordt vaak gebruikt in een tablet, router of soms zelfs laptop. Dit vergt een andere inspanning van het netwerk, dus dat kan problemen opleveren. Stel dat je inderdaad een vol huis hebt met 6 man, dan kunnen we dat zeker wel aan, maar als álle Unlimited abonnementen ook nog eens een MB-verdeler zouden hebben, dan kan het zomaar een negatief effect hebben.

Zoals eerder ook al gezegd; we zijn overtuigd van ons netwerk en kunnen grote capaciteiten ook zeker aan, maar de MB-verdeler kan daar invloed op hebben en dat voorkomen we op deze manier.

Trouwens wel tof om te horen dat je er zo over nadenkt! Heb je toevallig ook 6 man onder je dak? 🙂
1 abo van mij kon al overstappen. Mijn andere bijna een jaar nog t-mobile. 2 abonnementen hier ivm 2 pers huishouden. Geen 2.50 korting meer bij deze nieuwe abonnementen. Gewoon een asociale verhoging is er doorgevoerd. Jaren abonnementen gehad bij deze toko maar nu echt afgeknapt. En wat moeten wij op onze leeftijd met zulke databundels
Hoe zit het eigenlijk met korting als je een mobiel abonnement combineert met T-Mobile Thuis? Dat heb ik, maar ik zie geen korting?
Reputatie 5
Badge +15
Hoi Cmdsmits,

Wat tof dat je bij ons zowel een mobiel als een Thuis abonnement hebt! Helemaal Magenta!

Ik zie dat je gebruikmaakt van T-Mobile Thuis internet, maar niet van TV. Om de korting te kunnen krijgen, is een T-Mobile Thuis abonnement mét TV nodig. Om deze reden zie je de korting dus niet terug. Natuurlijk nodig ik je van harte uit om ook Televisie bij Thuis af te sluiten, haha. 😃

Mocht je nog vragen hebben, let me know. Wij zijn er om je te helpen!
Hai Jaimy,
Dank voor je snelle reactie. Jammer: ik wil geen TV en ben juist blij dat jullie een pakket zonder TV bieden. Geen korting dan dus!
Alles onder 1 dak is totaal onzin. 4 abos van jullie. Kom duurder uit. En jullie lossen niks op. Wordt snel weer overstappen na jaren. Valt me echt tegen.
Ergul schreef:

Alles onder 1 dak is totaal onzin. 4 abos van jullie. Kom duurder uit. En jullie lossen niks op. Wordt snel weer overstappen na jaren. Valt me echt tegen.

Blij dat ook jij het licht hebt gezien en deze T-Prutsers in de toekomst links laat liggen. Als je als bedrijf zo omgaat met de (vaste) klant verdien je een massale exodus van wegrenners naar de concurrent

Los van alle onzin waar we mee te maken hebben kunnen ze niet eens dat beetje aan kruimels wat ze 'korting' noemen waarmaken.. voor de zoveelste keer moet ik tijd vrijmaken om naar een winkel te gaan om de zoveelste fout van ze recht te trekken.. 2 abbo;s onder 1 Dak, 0 korting... niets op mijn factuur. Daarbij falen ze ook nog eens met de app; heel dat Alles onder 1 dak staat er niet (meer) in.
Reputatie 6
Badge +16
Hoi Yaroon,

Ik vind het jammer om te lezen dat je niet tevreden bent met onze communicatie en processen. We doen er natuurlijk altijd alles aan om je van de juiste en volledige informatie te voorzien, zowel telefenonisch, hier als via de My T-Mobile applicatie. Ik wil je daarom graag meer duidelijkheid geven over de situatie.

In het Alles onder 1 dak FAQ topic zie ik het volgende staan:

Kan ik met mijn zakelijke Go abonnement ook gebruik maken van de T-Mobile Unlimited onder 1 dak voordelen?

Zakelijke en particuliere Go abonnementen op hetzelfde adres kunnen de voordelen van T-Mobile Unlimited onder 1 dak krijgen. Andere zakelijke abonnementen op hetzelfde adres kunnen worden toegevoegd. Zij ontvangen geen voordelen, maar ze kunnen er wel voor zorgen dat de andere mobiele abonnementen Mobiel Voordeel krijgen.

Omdat je gebruik maakt van het @work prijsplan en niet van het T-Mobile Go prijsplan krijg je dus geen Alles onder 1 dak korting. Je blijft uiteraard wel profiteren van de kortingen die je hebt ontvangen bij het aangaan van het abonnement. Dit is waarschijnlijk niet het antwoord waar je naar op zoek was, maar ik hoop wel dat de situatie nu duidelijk is en ik je een bezoekje naar de T-Mobile Shop heb kunnen besparen!

Heb je aanvullende vragen, dan horen we het natuurlijk graag van je Yaroon, we staan voor je klaar.
....
Dat tripje de dagen na mn laatste post gemaakt en bovenstaand verhaal uiteindelijk ook van een medewerker aangehoord.

Wat overblijft is de vraag waarom dat dan niet is verteld tijdens het aangaan van meerdere zakelijke abonnementen. Sterker nog, de medewerker had mij (2 zakelijke abonnementen) zelfs in de winkel op zn computertje samengevoegd om de korting te kunnen bemachtigen.

2 woorden; bedrog en misleiding
Reputatie 5
Badge +15
Hoi Yaroon,

Ik weet dat het er voor jou niet minder jammer op wordt, maar ik kan je verzekeren dat dit geen bewust "bedrog" of "misleiding" is geweest en waarschijnlijk gewoonweg onwetendheid van de medewerker. Ik zou dit nog wel even door willen zetten naar de betreffende T-Shop, zodat dit niet nog eens gebeurt. Zou je me kunnen vertellen waar en wanneer dit precies was? Dankjewel alvast!
en wat heb ik daar aan?

Ik zit aan meerdere abonnementen vast voor een periode van 2 jaar, afgenomen op basis van valse/incorrecte informatie. Ik moet hierdoor meer gaan betalen dan mij is voorgeschoteld - 2 jaar lang!! - , en dit alles geheel los van de tal van andere zaken die ook al zijn misgelopen; het ene gepruts na het andere gestuntel...

......en dan ongenegeerd vragen aan mij waar het was om herhaling te voorkomen? Wat dacht je van mijn probleem eerst te verhelpen?

Man man man, wat een kansloos zooitje is het bij jullie, echt lachwekkend!
Reputatie 1
Yaroon schreef:

en wat heb ik daar aan?

Ik zit aan meerdere abonnementen vast voor een periode van 2 jaar, afgenomen op basis van valse/incorrecte informatie. Ik moet hierdoor meer gaan betalen dan mij is voorgeschoteld - 2 jaar lang!! - , en dit alles geheel los van de tal van andere zaken die ook al zijn misgelopen; het ene gepruts na het andere gestuntel...

......en dan ongenegeerd vragen aan mij waar het was om herhaling te voorkomen? Wat dacht je van mijn probleem eerst te verhelpen?

Man man man, wat een kansloos zooitje is het bij jullie, echt lachwekkend!

Er is wel een weg uit. Als ze weer een prijsverhoging erdoor heen drukken mag je zonder boete opzeggen,
Dat is waarschijnlijk ook de belangrijkste reden dat ze dit jaar geen prijsverhoging hebben doorgevoerd. Te bang voor massa utistroom.

Reageer