Sticky

[Nieuws] T-Mobile introduceert Unlimited Voordeel voor huishoudens

Toon eerste reactie

108 reacties

Reputatie 2
Dat klopt dat Tele2 van T-Mobile wordt maar dan zou ik sowieso n maandabonnement nemen dat ik per maand op kan zeggen. Tm 20 Febr kost 10GB €1,00 meer dan 5GB. Maar ik twijfel nog. Daarnaast heeft Robin Mobile ook unlmited abonnementen die je maandelijks kan opzeggen. Maar ik weet niet hoe de sneleid daarvan is (Junior). Ze zitten op t netwerk van KPN. Ik ben verder altijd super tevreden geweest over T-Mobile en al vele jaren klant. Ik heb nog tot Mei om te beslissen (en te genieten van T-Mobile Samen).
Lekker goedkoop dat onder 1 dak. Ik ben alleen en heb nu unlimited voor € 30,- per maand Incl vrienden korting. Ik mag nu verlengen maar dan kom ik op € 37,50 per maand uit voor 1 jaar abo. Dus goodbye T-mobile. Zelfs Vodafone is met € 29,- per maand en 40 gig goedkoper dan jullie.
Reputatie 1
Hoi,

Ik zie dat T-Mobile samen vervalt voor mensen die hebben verlengd ná 29 januari.
Nu heb ik 2 abonnementen verlengd vóór 29 januari, maar die verlenging ging in ná 29 januari.

Dus: hou ik nu wel of niet mijn T-Mobile-samen korting?
Ik neem aan van wel, want ten tijde van de verlenging is mij 5 euro T-Mobile-samen-korting beloofd. De nieuwe kortingsvorm was toen (dec 2017) nog niet bekend.
Reputatie 4
Badge +1
T-mobile lijkt zijn eigen glazen aan het ingooien. Veel mensen die geen unlimited hebben zullen overstappen. Bij Youfone heb je al een bundel van 10 GB voor 10€ en bij simpel heb je al een abonnement van 5gb en onbeperkt bellen voor 10€. Ik heb zelf onlangs nog een extra Simpel abonnement je afgesloten 250 min en 500mb voor 2'50€ en tot nu toe bevalt het goed.
Ik heb mijn mening naar de juiste topic verplaatst... Cheers! 🙂
Dit is gewoon tegen de grondwet. Onderscheid maken tussen mensen. mensen die alleen wonen geen voordeel. mensen die samen wonen wel voordeel.

Ik ga eens uitzoeken of hier nou echt gediscrimineerd word. Ik kom er op terug

Artikel 1
Allen die zich in Nederland bevinden, worden in gelijke gevallen gelijk behandeld. Discriminatie wegens godsdienst, levensovertuiging, politieke gezindheid, ras, geslacht of op welke grond dan ook, is niet toegestaan.

en

Discriminatiegronden

Het kenmerk waarop iemand onterecht anders behandeld wordt, noemen we een discriminatiegrond. In de wet worden de volgende discriminatiegronden uitdrukkelijk genoemd.
  • Leeftijd
  • Leeftijd mag geen rol spelen bij het werk, als iemand werk zoekt of een beroepsopleiding volgt. Voorbeeld van discriminatie op grond van leeftijd kan zijn: iemand wordt afgewezen voor een functie omdat hij te oud is.
  • Seksuele gerichtheid
  • Het feit dat iemand hetero-, homo- of biseksueel is, mag geen reden zijn voor een andere behandeling. Een voorbeeld van discriminatie om deze reden kan zijn: Een werkgever geeft een lesbisch paar geen verlof voor hun huwelijk.
  • Godsdienst en levensovertuiging
  • In Nederland mag iedereen geloven wat hij of zij wil. Of geen geloof hebben. Een voorbeeld van discriminatie op grond van deze redenen kan zijn: een moslima die geen hoofddoek mag dragen op het werk.
  • Ras
  • Met ras wordt hier bedoeld: huidskleur, afkomst, nationale of etnische achtergrond. Discriminatie op deze grond mag niet. Een voorbeeld van dit soort discriminatie kan zijn: een vrouw die geen verzekering kan afsluiten omdat zij Roma is.
  • Geslacht
  • In Nederland worden mannen en, vrouwen hetzelfde behandeld. Discriminatie van transgenders en mensen die zich niet helemaal bij het ene of het andere geslacht thuisvoelen, mag ook niet. Het geslacht maakt dus in Nederland niet uit. Een voorbeeld van discriminatie om deze reden kan zijn: een werkneemster krijgt geen nieuw arbeidscontract omdat zij zwanger is.
  • Nationaliteit
  • Discrimineren omdat iemand een andere nationaliteit of een verblijfsvergunning heeft, is verboden. Een voorbeeld van discriminatie om deze reden kan zijn: een werkgever wijst een sollicitant af omdat deze geen niet de Nederlandse nationaliteit heeft.
  • Handicap of chronische ziekte
  • In Nederland mag je geen nadeel ondervinden van je handicap of chronische ziekte. Dit geldt onder meer bij wonen, werken, onderwijs, openbaar vervoer, winkelen, uitgaan en goederen en diensten. Een voorbeeld van discriminatie op deze grond kan zijn: een restaurant wil geen mensen in rolstoelen in de zaak.
  • Politieke overtuiging
  • Een politieke overtuiging mag geen reden zijn voor ongelijke behandeling bij werk, onderwijs en kopen van goederen en diensten. Een voorbeeld van discriminatie op deze grond kan zijn: een werkneemster krijgt ontslag na een politieke discussie met haar werkgever. Haar mening was anders dan die van haar werkgever.
  • Burgerlijke staat
  • Burgerlijke staat gaat over uw levenssituatie. Bijvoorbeeld getrouwd of geregistreerd partner zijn. Ook: gescheiden of alleenstaand zijn, wettig of onwettig kind zijn. Discriminatie op deze grond kan bijvoorbeeld zijn: Alleenstaanden betalen een hogere lidmaatschapscontributie dan (echt)paren per persoon betalen.
Reputatie 7
Badge +10
ik denk niet dat je kan spreken van discriminatie. je mag gerust meerdere abonementen afsluiten.

een blikje is in de regel ook duurder dan een 6pack maar dan is er toch ook geen sprake van discriminatie ?
Reputatie 4
Badge +1
Ik snap dat je het vervelend vind dat je geen korting krijgt, maar om de discriminatiekaart te trekken en slachtofferrol aan te nemen gaat wel ver.
Je kan er ook voor kiezen een andere telecomprovider te kiezen. Youfone en Simpel hebben hele aantrekkelijke aanbiedingen.

Reageer