Sticky Vraag

[Nieuws] T-Mobile Samen wordt vervangen door T-Mobile Alles onder 1 Dak

Reputatie 7
Badge +20
  • T-Mobile Moderator
  • 13885 reacties
Met T-Mobile Alles onder 1 Dak speelt T-Mobile in op de wens om één aanbieder voor alle mobiele en vaste aansluitingen te hebben. Dit wordt de vervanger voor nieuwe abonnementen van T-Mobile Samen. Klanten die op dit moment T-Mobile Samen gebruiken, en hun abonnement niet verlengen of overstappen naar het nieuwe abonnement, blijven Samen en de bijbehorende voordelen behouden.

[LET OP!]
Sinds 12 juni 2018 heeft al het voordeel (ook Alles Onder 1 Dak) van T-Mobile een nieuwe naam: T-Mobile Klantvoordeel. Kijk in onze FAQ voor alle informatie over dit nieuwe voordeelplan!

Wanneer is de einddatum van T-Mobile Samen?
Klanten die gebruik maken van T-Mobile Samen blijven recht houden op deze kortingen. Dit verandert pas zodra je het abonnement verlengt of vernieuwt.

Waarom communiceren jullie niet eerlijk aan het begin van een lancering, dat het een tijdelijk product betreft?
Diensten en voordeelprogramma’s veranderen continu, op basis van de vragen en wensen van onze klanten. Daarnaast houden we altijd de behoeften en ontwikkelingen in de markt in het oog. T-Mobile Samen is geen tijdelijk programma. Klanten die gebruik maken van T-Mobile Samen blijven recht houden op deze kortingen. Dit verandert pas zodra het abonnement verlengd of vernieuwd wordt.

Waarom stopt T-Mobile met T-Mobile Samen voor nieuwe klanten of klanten die hun abonnement vernieuwen?
Unlimited internet is dé consumententrend in de telecomsector. Met Unlimited Voordeel spelen wij daar verder op in door onbeperkt en snel internet betaalbaar én toegankelijk te maken voor iedereen.
De extra korting van Unlimited Voordeel vervangt de kortingen die we eerst gaven via T-Mobile Samen en daarom kunnen nieuwe klanten geen gebruik meer maken van T-Mobile Samen. Bestaande klanten met T-Mobile Samen hebben na vernieuwing geen recht meer op de extra korting, maar kunnen nog wel onderdeel blijven van de T-Mobile Samen groep (inclusief gratis onderling bellen), maar ontvangen de extra voordelen via T-Mobile Unlimited onder 1 dak. Doordat de klant nog in de T-Mobile Samen groep zit, blijven de voordelen voor de rest van de groep nog hetzelfde.

Er zijn ook klanten die geen huisgenoten hebben, wat kunnen jullie deze klanten bieden?
Op dit moment hebben we voor hen een aantal opties. Klanten kunnen hun mobiele abonnement combineren met een T-Mobile Thuis abonnement en op die manier extra voordeel krijgen. Daarnaast kan je met een combinatie van Unlimited 4G voor Thuis, Go (Tablet) of Basis Sim ook in aanmerking komen voor Unlimited Voordeel of Mobiel voordeel!

Ik ben beheerder van een T-Mobile Samen groep, zijn mijn groepsleden nu de dupe omdat ik mijn abonnement ga vernieuwen?
Nee, de groep kan blijven bestaan en de groepsleden blijven hun korting houden totdat zij zelf gaan verlengen.

Wat is de reden dat T-Mobile zo kort na de introductie van T-Mobile Samen de stekker eruit trekt? Is het niet succesvol?
T-Mobile Samen is succesvol en in hele korte tijd gegroeid, waar we erg blij mee zijn. De overgang naar een nieuw voordeelprogramma heeft twee belangrijke redenen:
1) T-Mobile wil de nummer één speler zijn op het gebied van Unlimited internet. Vorig jaar zijn wij de eerste geweest die Unlimited Internet op de markt hebben bracht. We zetten met Unlimited Voordeel de volgende stap om voorop te blijven lopen en premium Unlimited internet toegankelijk te maken voor nog meer consumenten in Nederland. Het is niet mogelijk om deze twee proposities naast elkaar te laten bestaan.
2) T-Mobile biedt haar klanten steeds meer keuzevrijheid. Naast mobiel internet, bieden we nu ook T-Mobile Thuis en Unlimited 4G voor Thuis. Daarmee verandert het aantal abonnementen binnen een huishouden. Steeds meer consumenten geven de voorkeur aan één aanbieder binnen een huishouden. We hebben daarom gekozen voor een voordeelprogramma waarmee we aan die wens tegemoet komen. Doordat we ons aanbod van abonnementen verbreden hebben we gezocht naar een programma waar klanten al die verschillende abonnementen kunnen combineren. Zo maken we voordeel simpeler en overzichtelijker voor onze klanten.
Op basis van bovenstaande hebben we besloten dat we over moesten naar een nieuw concept, waar alles op den duur onder past en wat aansluit bij dat wat de klant wilt.

Ik heb momenteel T-Mobile Samen. Kan ik mijn contract verlengen?
Bij contractverlenging krijg je een nieuw abonnement waarop het nieuwe voordeelprogramma van toepassing is. Is de contracttermijn verlopen en onderneem je geen actie? Dan behoud je dezelfde voorwaarden. Bij contractverlenging krijg je een nieuw abonnement waarop de nieuwe voordeelprogramma’s van toepassing zijn: Unlimited Voordeel & Mobiel Voordeel.
Bij een stilzwijgende verlenging blijft jouw abonnement behouden en blijft T-Mobile Samen dus beschikbaar.

Ik heb een Go abonnement aangesloten/verlengd voor 29 januari 2018, maar mijn nieuwe abonnement gaat later in. Wat geldt voor mij?
Heb je een abonnement een ingangsdatum vanaf 29 januari 2018? Maar je hebt je abonnement al eerder aangesloten of verlengd? Dan kun je dat zien op My T-Mobile bij ‘Mijn abonnement’. In dat geval kun je nog wel via ‘T-Mobile Samen’ in het menu een Samen groep aanmaken en beheren. Je kunt ook al een T-Mobile Unlimited onder 1 dak starten of je abonnement aanmelden bij een T-Mobile Unlimited onder 1 dak. De voordelen krijg je vanaf de start van je nieuwe abonnement.

Mag T-Mobile zomaar stoppen met T-Mobile Samen?
T-Mobile Samen is een cadeau van ons aan onze klanten. Het blijft dan ook beschikbaar voor klanten die daar nu gebruik van maken en hun abonnement niet verlengen, vernieuwen of overstappen. T-Mobile Samen is gekoppeld aan alle abonnementen geïntroduceerd vóór 29 januari 2018. Nieuwe abonnementen bieden wij ons nieuwe voordeelprogramma aan.

Mochten jullie nog vragen voor ons hebben, laat het hier in het topic weten!

83 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Met T-Mobile Alles onder 1 Dak speelt T-Mobile in op de wens om één aanbieder voor alle mobiele en vaste aansluitingen te hebben. Dit wordt de vervanger voor nieuwe abonnementen van T-Mobile Samen. Klanten die op dit moment T-Mobile Samen gebruiken, en hun abonnement niet verlengen of overstappen naar het nieuwe abonnement, blijven Samen en de bijbehorende voordelen behouden.

Wanneer is de einddatum van T-Mobile Samen?
Klanten die gebruik maken van T-Mobile Samen blijven recht houden op deze kortingen. Dit verandert pas zodra je het abonnement verlengt of vernieuwt.

Waarom communiceren jullie niet eerlijk aan het begin van een lancering, dat het een tijdelijk product betreft?
Diensten en voordeelprogramma’s veranderen continu, op basis van de vragen en wensen van onze klanten. Daarnaast houden we altijd de behoeften en ontwikkelingen in de markt in het oog. T-Mobile Samen is geen tijdelijk programma. Klanten die gebruik maken van T-Mobile Samen blijven recht houden op deze kortingen. Dit verandert pas zodra het abonnement verlengd of vernieuwd wordt.

Waarom stopt T-Mobile met T-Mobile Samen voor nieuwe klanten of klanten die hun abonnement vernieuwen?
Unlimited internet is dé consumententrend in de telecomsector. Met Unlimited Voordeel spelen wij daar verder op in door onbeperkt en snel internet betaalbaar én toegankelijk te maken voor iedereen.
De extra korting van Unlimited Voordeel vervangt de kortingen die we eerst gaven via T-Mobile Samen en daarom kunnen nieuwe klanten geen gebruik meer maken van T-Mobile Samen. Bestaande klanten met T-Mobile Samen hebben na vernieuwing geen recht meer op de extra korting, maar blijven wel nog 6 maanden onderdeel van de T-Mobile Samen groep (inclusief gratis onderling bellen), maar ontvangen de extra voordelen via T-Mobile Unlimited onder 1 dak. Doordat de klant nog in de T-Mobile Samen groep zit, blijven de voordelen voor de rest van de groep nog 6 maanden hetzelfde.

Er zijn ook klanten die geen huisgenoten hebben, wat kunnen jullie deze klanten bieden?
Op dit moment hebben we voor hen een aantal opties. Klanten kunnen hun mobiele abonnement combineren met een T-Mobile Thuis abonnement en op die manier extra voordeel krijgen. Daarnaast kan je met een combinatie van Unlimited 4G voor Thuis, Go (Tablet) of Basis Sim ook in aanmerking komen voor Unlimited Voordeel of Mobiel voordeel!

Ik ben beheerder van een T-Mobile Samen groep, zijn mijn groepsleden nu de dupe omdat ik mijn abonnement ga vernieuwen?
Nee, groepsleden houden minimaal 6 maanden hun korting. 6 maanden nadat jouw nieuwe abonnement gestart is, wordt iemand anders in de groep automatisch beheerder en ben je niet langer onderdeel van de groep. Op die manier blijft de groep nog steeds bestaan, zolang de groep nog aan de voorwaarden van minimaal 2 abonnementen voldoet. Daarnaast kunnen er nog leden worden toegevoegd aan de groep (als die nog het geschikte abonnement hebben).

Wat is de reden dat T-Mobile zo kort na de introductie van T-Mobile Samen de stekker eruit trekt? Is het niet succesvol?
T-Mobile Samen is succesvol en in hele korte tijd gegroeid, waar we erg blij mee zijn. De overgang naar een nieuw voordeelprogramma heeft twee belangrijke redenen:
1) T-Mobile wil de nummer één speler zijn op het gebied van Unlimited internet. Vorig jaar zijn wij de eerste geweest die Unlimited Internet op de markt hebben bracht. We zetten met Unlimited Voordeel de volgende stap om voorop te blijven lopen en premium Unlimited internet toegankelijk te maken voor nog meer consumenten in Nederland. Het is niet mogelijk om deze twee proposities naast elkaar te laten bestaan.
2) T-Mobile biedt haar klanten steeds meer keuzevrijheid. Naast mobiel internet, bieden we nu ook T-Mobile Thuis en Unlimited 4G voor Thuis. Daarmee verandert het aantal abonnementen binnen een huishouden. Steeds meer consumenten geven de voorkeur aan één aanbieder binnen een huishouden. We hebben daarom gekozen voor een voordeelprogramma waarmee we aan die wens tegemoet komen. Doordat we ons aanbod van abonnementen verbreden hebben we gezocht naar een programma waar klanten al die verschillende abonnementen kunnen combineren. Zo maken we voordeel simpeler en overzichtelijker voor onze klanten.
Op basis van bovenstaande hebben we besloten dat we over moesten naar een nieuw concept, waar alles op den duur onder past en wat aansluit bij dat wat de klant wilt.

Ik heb momenteel T-Mobile Samen. Kan ik mijn contract verlengen?
Bij contractverlenging krijg je een nieuw abonnement waarop het nieuwe voordeelprogramma van toepassing is. Is de contracttermijn verlopen en onderneem je geen actie? Dan behoud je dezelfde voorwaarden. Bij contractverlenging krijg je een nieuw abonnement waarop de nieuwe voordeelprogramma’s van toepassing zijn: Unlimited Voordeel & Mobiel Voordeel.
Bij een stilzwijgende verlenging blijft jouw abonnement behouden en blijft T-Mobile Samen dus beschikbaar.

Ik heb een Go abonnement aangesloten/verlengd voor 29 januari 2018, maar mijn nieuwe abonnement gaat later in. Wat geldt voor mij?
Heb je een abonnement een ingangsdatum vanaf 29 januari 2018? Maar je hebt je abonnement al eerder aangesloten of verlengd? Dan kun je dat zien op My T-Mobile bij ‘Mijn abonnement’. In dat geval kun je nog wel via ‘T-Mobile Samen’ in het menu een Samen groep aanmaken en beheren. Je kunt ook al een T-Mobile Unlimited onder 1 dak starten of je abonnement aanmelden bij een T-Mobile Unlimited onder 1 dak. De voordelen krijg je vanaf de start van je nieuwe abonnement.

Mag T-Mobile zomaar stoppen met T-Mobile Samen?
T-Mobile Samen is een cadeau van ons aan onze klanten. Het blijft dan ook beschikbaar voor klanten die daar nu gebruik van maken en hun abonnement niet verlengen, vernieuwen of overstappen. T-Mobile Samen is gekoppeld aan alle abonnementen geïntroduceerd vóór 29 januari 2018. Nieuwe abonnementen bieden wij ons nieuwe voordeelprogramma aan.

Mochten jullie nog vragen voor ons hebben, laat het hier in het topic weten!
Reputatie 2
M.a.w. abonnees die alleen wonen en hun abo vernieuwen of wijzigen zijn de dupe. Bedankt T-Mobile, we wonen helaas niet allemaal met meerdere mensen op 1 adres. Voor mij een reden om over 2 maanden uit te kijken naar andere provider. Dit is wat je dus noemt mensen blij maken met een dooie mus, zodra teveel mensen er gebruik van maken veranderen we vlug de voorwaarden.
Reputatie 7
Badge +13
Hier ben ik dus niet zo blij mee. Helemaal niet blij zelfs.
En met mij mijn hele gezin. Dit gaat jullie ongetwijfeld klanten kosten.
Reputatie 7
Badge +13
Heb even snel gelezen. Conclusie als je geen duur abonnement neemt krijg je straks ook geen korting. En dat in ee; tijd waarin iedereen moet bezuinigen.
Ben al 9/10 jaar klant maar echt ik ben dan weg.
Wil wel graag mijn abo. Kunnen blijven betalen elke maand.
Woon je dus alleen krijg je dat voordeel niet?
Dat is discriminatie 😡🤮
Heb je een ander abonnement zo als ik nu heb zou je nog maar €2,50 korting krijgen?
Dat is €2,50 minder dan dat ik nu heb.

Sorry T-mobile maar met deze regeling gaan jullie klanten verliezen en niet zo weinig ook.
Reputatie 2
Dit is zeker een reden om te vertrekken, blijkbaar zijn bij T-Mobile alleen zgn. “Familiy’s” belangrijk.
Reputatie 7
Badge +20
Hey allemaal,

Jammer om te lezen dat jullie niet blij zijn met het nieuwe abonnement! Als je liever jouw huidige abonnement behoudt, met T-Mobile Samen, dan zullen wij je natuurlijk niet zomaar over gaan zetten op het nieuwe abonnement op 29 januari. Je kunt jouw abonnement dus gewoon laten doorlopen, mét T-Mobile Samen. Misschien neemt dat wat onrust weg over deze wijziging! 🙂
Reputatie 1
Het is jammer natuurlijk maar ik vind het vooral erg onduidelijk. Mijn vriendin heeft een go 5gb abo van augustus. Ik heb een stel samen '13 abo die per 7 feb wordt omgezet naar GO unlimited. Behouden wij onze tmobile samen korting? Want family korting komen wij niet voor in aanmerking. Miijn vriendin heeft voldoende aan 5gb en het is dan ook onnodig voor haar een unlimited abo te nemen.

Een beetje meer duidelijkheid is gewenst 🙂
Reputatie 7
Badge +13
Neemt geen onrust weg want als mijn abo is afgelopen ben ik mijn €5,- korting kwijt en ben ik dus zeker echt zonder enige twijfel weg.
En mijn kinderen die niet meer thuis wonen ook want we zijn dan allemaal veel duurder uit.
Reputatie 1
David schreef:

Hey allemaal,

Jammer om te lezen dat jullie niet blij zijn met het nieuwe abonnement! Als je liever jouw huidige abonnement behoudt, met T-Mobile Samen, dan zullen wij je natuurlijk niet zomaar over gaan zetten op het nieuwe abonnement op 29 januari. Je kunt jouw abonnement dus gewoon laten doorlopen, mét T-Mobile Samen. Misschien neemt dat wat onrust weg over deze wijziging! :)

Jammer dat er zo gedacht word.

Mijn abbo loopt ook af en wil ook gaan verlengen.
Dus ook ik krijg geen korting meer omdat ik alleen woon.

En je abbo laten doorlopen is ook geen optie voor de meeste.
Dat zouden jullie maar al te graag willen want dan ga ik in een keer €50,- p/m betalen want de korting voor mijn abbo vervalt.

Er word weer eens niet naar het grote publiek geluisterd (zoals altijd) maar er word iets verzonnen waar maar een hele kleine groep iets aan heeft.
Eigenlijk word het GO unlimited abbo ontmoedigd voor de gewone mens.
Ik krijg vanavond mijn nieuwe telefoon vanuit T-mobile. Specifiek voor T-mobile gekozen voor de samen-korting. Mijn abonnement gaat op 02-03-2018 in. Kan ik op dat moment nou alsnog een samen-groep starten en dus profiteren van die korting? Of...?

Het is voor mij heel onduidelijk en voelt als een vervelende actie, daar ik ook telefonisch bij het afsluiten van het abonnement duidelijk had vermeld, dat ik voor T-mobile koos vanwege o.a. die korting. (Dit was afgelopen zaterdag)

Ik hoor graag of ik alsnog gebruik kan maken van de samen-korting, zodra mijn abonnement ingaat (02-03-2018) ...
Reputatie 7
Badge +13
Een hele hele domme zet van T-mobile wat ze zeker gaan voelen in hun klantenbestand.
Ik heb nog even maar ga nu al kijken wat de andere providers te bieden hebben.
En eerlijk is eerlijk ik vind dit HEEL ERG! Ben al jaren klant bij jullie.
Wil niet weg maar moet dan weg! Mijn inkomen laat het niet toe om meer te gaan betalen.
Ik baal als een stekker 😡🤮
Reputatie 2
Zodra mijn abo afloopt ben ik net zoals ChrisTien al hierboven zegt mijn €5,= korting kwijt. Voor mij echt een reden om dan te vertrekken bij T-Mobile. Waardeloze beslissing, tegenwoordig tellen alleen de grote massa’s mee.
Reputatie 7
Badge +13
En die grote massa’s zijn ook flink duurder uit.
Ik ben nog nooit ZO BOOS GEWEEST echt niet. Wordt gedwongen om weg te gaan wat ik niet wil.
Gatverdamme wat een prut dag.
Lekker is dit... was van plan om gewoon met mijn hele familie altijd bij TM te blijven krijg je dit. Dus op het moment dat 1 iemand in de groep gaat verlengen en we komen dan te zitten met slechts 2 oude abo's dan moeten we weer op zoek gaan naar andere mensen om de volledige €5 korting te krijgen...Vond het juist makkelijk om niet continu op zoek te gaan naar koopjes... en unlimited ja heb ik voorlopig niet nodig...
Reputatie 7
Badge +13
Tmobile is ZOOOO fout bezig. Dit moeten we gewoon niet pikken met zijn alle.
Mensen met meer geld en meer bewoners in één huis krijgen voordeel.
Alleenstaanden en/of mensen met een laag inkomen pakken ze!
Wat een rotstreek. #actie
Reputatie 3
Badge +4
Tof zulke stappen, alleen ik hoef het echter niet.
Heb momenteel (nog voor 3 jaar) Unlimited GO NL&EU heb mijn abbonement verlengd voor die wijziging van het data gebruik in het buitenland zodat ik de data blijf behouden.

Verlengen zal dus jammer zijn
Reputatie 2
Badge
Ik heb nergens last van (nooit gebruik van gemaakt) . 😉
CrisTien schreef:

En die grote massa’s zijn ook flink duurder uit.
Ik ben nog nooit ZO BOOS GEWEEST echt niet. Wordt gedwongen om weg te gaan wat ik niet wil.
Gatverdamme wat een prut dag.

Zo dat is wel heftig dat je je leven en dag zo laat leiden door T-mobile en 5,-

Oprecht schokkend
David schreef:

[/i]

Wat nou als je nu T-mobile samen hebt en je krijgt volgende week T-mobile Thuis heb je dan dubbele voordeel? En hoe gaat het "alles onder 1 dak" er dan uitzien? is dat alleen bij een alles in 1 pakket voor T-Mobile thuis of ook met alleen glasvezel? Zijn exra mobile aansluitingen bijv. Man, Vrouw en kind extra korting?
Reputatie 6
Badge +16
@Andytuinman3,
Dat kan ik zeker voor je ophelderen! Jullie maken allebei nog gebruik van de huidige regeling, omdat de abonnementen voor 29 januari zijn afgesloten. Er verandert niets zolang jullie niet overstappen, je kunt gewoon samen in de groep blijven zitten. 🙂
Mocht je toch over willen stappen naar het nieuwe voordeelprogramma, dan blijf jij nog 6 maanden lid van de Samen-groep, zodat jouw vriendin de korting nog kan ontvangen.

@ABruintje,
Uiteraard worden er ook nog gewoon “normale” kortingen gegeven, zoals nu ook het geval is wanneer je een nieuw abonnement afsluit (bijvoorbeeld 24 maanden € 8 korting op een 5GB internetbundel)! Je hoeft dus zeker niet € 50,- per maand te gaan betalen.

@timentom5,
Jazeker! Dat kan gewoon nog. 🙂 Je hebt jouw abonnement namelijk voor 29 januari afgesloten, dus je kunt nog gebruikmaken T-Mobile Samen!

@kbengek,
Je kunt er natuurlijk ook voor kiezen om met zijn allen over te stappen naar het nieuwe voordeelprogramma, zo maak je allemaal gebruik van Mobiel Voordeel of Unlimited Voordeel. Ik kan ook nog even benadrukken dat je met bijvoorbeeld 3 Unlimited abonnementen, € 10,- korting per persoon krijgt. Op die manier is een Unlimited abonnement wellicht een stuk aantrekkelijker voor jullie?

@CrisTien,
Erg jammer om te lezen dat je hier zo ontzettend baalt. Uiteraard is jouw feedback van harte welkom en mag je altijd jouw mening geven, maar ik wil je wel vragen om niet herhaaldelijk dezelfde berichten op verschillende kanalen en topics te blijven plaatsen. Natuurlijk mag je altijd meer vragen stellen in dit topic!

@DennissF
T-Mobile Thuis staat op het moment los van T-Mobile Alles onder 1 dak. Natuurlijk kun je dan wèl profiteren van Mobiel + Thuis Voordeel! Van T-Mobile Samen kun je ook lid blijven zolang je jouw huidige abonnement behoudt. Wat betreft de extra kortingen, voor Unlimited abonnementen geldt: hoe meer aansluitingen, hoe meer korting je per persoon ontvangt. Bij meerdere niet-Unlimited abonnementen geldt een korting van € 2,50.

Verberg inhoud

Dus als je op 20 januari een contract afsluit die pas op 20 maart ingaat, kan je nog wel van de oude samen voorwaarde gebruik maken?
Feit is volgens mij als je uit een groep van t-mobile samen gaat het voordeel van maximaal € 5,00 nu naar maximaal € 2,50 gaat als je GEEN unlimited hebt.
@Jaimy Mobielvoordeel is voor alle soorten abo's 2,50 korting, dus voor mensen met 1gb, 5gb en 10gb? Plus broers en zussen moeten allemaal naar 1 adres verhuizen?? Of is Unlimited slechts een product naam zoals Go/Stel Samen/ of bedoelen jullie hiermee de Unlimited variant, de duurste abonnementsvorm binnen de EU? Met als doel dat wij dan allemaal gemiddeld per mnd een hoger bedrag betalen dan nu?!
Dit grapje van T mobile gaat mij dus voor de 3 abo's straks 15 euro per maand extra kosten. De overstap naar vodafone incl de ziggo voordelen gaat dus een feit worden. Slechte zaak van tmobile . De tmobile samen korting was iedere keer de reden om nog niet over te stappen naar Vodafone maar die reden is nu weg en is tmobile weer 3 abo's minder rijk.
Reputatie 6
Badge +16
@blaauw82,
Dat klopt helemaal. Je bent dan akkoord gegaan met de voorwaarden die horen bij het contract waar je toen voor hebt gekozen. Uiteraard kun je er ook voor kiezen om over te stappen naar het nieuwe voordeelprogramma, mocht je dat toch willen!

@kbengek,
Er is inderdaad een verschil tussen Mobiel Voordeel en Unlimited Voordeel. Bij Unlimited Voordeel loopt de korting op bij meerdere Unlimited abonnementen, Mobiel Voordeel geldt inderdaad voor een boel andere abonnementen. Zie vooral nog even deze FAQ voor meer antwoorden. Je leest daar exact bij welke abonnementen je welke korting krijgt. Je ziet daar ook een heldere afbeelding waarin de kortingen nog duidelijker worden!

@edebee68,
Je bent zeker niet verplicht om over te stappen en in dat geval blijft jullie huidige contract met T-Mobile Samen gewoon doorlopen. Het is uiteraard wel zo dat de kortingen met Unlimited abonnementen onwijs op kunnen lopen. Met vier abonnementen zou je slechts € 22,50 voor elk Unlimited abonnement gaan betalen!

Reageer