Beantwoord

Nog geen alles onder 1 dak

• 29 april 2018
  • 5 reacties
  • 1175 Bekeken

Ik heb gisteren mijn abbonement verlengt, hierbij hebben wij met ons gezin (4) een alles onder 1 dak afgesloten. Hierbij zouden alle abbonementen gelijk unlimited worden, dit is alleen bij 2 abbonementen gebeurd. Ook kreeg ik een uitnodiging die je moest accepteren via my-tmobile alleen hierbij krijg ik een foutmelding. In de t-mobile shop werd belooft alles te regelen maar dit is dus niet gebeurd. Kan dit opgelost worden? Mvg
icon

Beste antwoord door Bas 1 mei 2018, 10:59

Hey Sam,

Ik ben het natuurlijk direct voor je gaan nakijken in ons systeem! Daar zie ik dat je gister contact hebt gehad met mijn collega Wan. Mocht je hier nog vragen over hebben, laat het ons dan vooral weten! 😃
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 3
Badge +11
Hey Sam,

Ik ben het natuurlijk direct voor je gaan nakijken in ons systeem! Daar zie ik dat je gister contact hebt gehad met mijn collega Wan. Mocht je hier nog vragen over hebben, laat het ons dan vooral weten! 😃
Goedemiddag, wij hebben alledrie de abonnementen verlengt en nu wil ik via my tmobile twee andere abonnementen uitnodigen echter geeft dit een storing bij allebei!?
Is het bekend bij jullie dat er een storing is of doe ik iets verkeerd?

Alvast bedankt.
P. Trapman
Rotterdam
Reputatie 7
Badge +19
Hoi P. Trapman,

Top dat het verlengen is gelukt! Ik zie dat je twee abonnementen hebt uitgenodigd, dat kun je zien via My T-Mobile > Alles onder 1 dak. De andere twee zullen nu de uitnodiging moeten accepteren via hun eigen My T-Mobile. Lukt dat? Zo niet, kun je me dan aangeven welke melding zij precies krijgen? Dan ga ik natuurlijk meteen voor je uitzoeken wat er aan de hand is zodat alles zo snel mogelijk helemaal goed werkt! 🙂
Goedemorgen Jamy,

Dat is het probleem juist. Na uitndiging krijgen ze een code die ingevoerd moet worden. Na dit te hebben gedaan krijg ik bij beide een foutmelding. Dat er een fout is opgetreden.

Hoop te horen,
Groetjes P Trapman
Reputatie 7
Badge +20
Hi Peter,

Dankjewel voor je reactie. Ik zie dat de nummers nog steeds niet zijn toegevoegd. Zou je eens je uitnodiging kunnen intrekken via My T-Mobile en opnieuw toevoegen? Ben benieuwd of het dan wel lukt. Zo niet, dan ga ik dit gelijk doorzetten naar onze technische afdeling om dit in orde te maken!

Ik hoor graag van je!

Reageer