Vraag

Nog geen alles onder 1 dak

• heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
Ik probeer sinds het bestaan van alles onder 1 dak mijn abonnementen toe te voegen. Ze staan er alle drie tussen echter zie ik nog steeds niet dat ik korting krijg.

Ik heb alle abonnementen al diverse keren via de site geprobeerd om te zetten naar de "nieuwe" unlimited variant. Via de shop en via de klantenservice wordt me op het hart gedrukt dat het nu toch echt geregeld is echter op de nieuwe factuur staat nog steeds niets vermeold over de korting?

Ik loop nu dus elke keer 30 euro per maand mis.

3 reacties

Reputatie 6
Badge +16
Hoi BasRik,

Ik ben meteen met jou mee gaan kijken! De korting kan zeker met Unlimited abonnementen hoog oplopen, dus die moet je natuurlijk wel ontvangen!

Ik zie dat jouw abonnementen nog niet allemaal omgezet zijn naar het nieuwe prijsplan. Je geeft aan dat je dit zelf al hebt geprobeerd via de website. Wanneer was dit precies? Ik zie dit namelijk niet terug bij ons dus daar lijkt iets fout te gaan. Om het jou makkelijker te maken, kan ik dit uiteraard voor je omzetten! Daar heb ik alleen nog even jouw toestemming in nodig, aangezien er dan ook wat veranderingen in het prijsplan zijn.

Laat me weten of ik het voor je mag regelen en dan ga ik voor jou aan de slag, zodat dit helemaal in orde komt!
Zeker mag je dit voor mij regelen. Helaas heb ik dit 2 weken geleden ook gehoord aan de telefoon maar ik vertrouw erop dat het nu goed gaat komen!

De laatste keer dat ik dit zelf had geprobeerd kreeg ik een mail van T-mobile dat het gelukt was?!? die mail heb ik ontvangen op: 25 april Kenmerk: 4145/1.13746831
Reputatie 6
Badge +16
Hoi BasRik,

Heel gek zeg! Maar inderdaad: wij gaan dit voor je regelen!

Ik heb hier even een privéberichtje over gestuurd, zou je daarop kunnen antwoorden? Thanks alvast!

Reageer