Beantwoord

Onterecht klantvoordeel

  • 2 december 2020
  • 3 reacties
  • 428 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

Hallo,

Wij hadden eerst t-mobile thuis internet en tv bundel waardoor wij als mobiel gebruikers de klantvoordeel konden krijgen. Wij zijn recentelijk verhuist en hebben ook gekozen voor een andere internet provider. 

 

Deze zou eerst op 14-11 afgesloten worden, maar door een aanvraag proces fout zou dit op 1-12 uiteindelijk zijn. Wij hebben eerst de melding gekregen dat de klantvoordeel was beëindigd maar kregen sinds vandaag de melding dat het weer actief is gezet.

 

Ik neem aan dat dit gaat om een fout? 

 

 

icon

Beste antwoord door Waqqas 2 december 2020, 16:34

Hallo @robendi 

Indien je 2 of meer T-Mobile abonnementen op hetzelfde adres hebt dan heb je recht op klantvoordeel.

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +19

Hallo @robendi 

Indien je 2 of meer T-Mobile abonnementen op hetzelfde adres hebt dan heb je recht op klantvoordeel.

Dit is dus niet afhankelijk van een t-mobile thuis en t-mobile mobile combinatie, maar 2x mobile is dus al afdoende? Dat wist ik niet :) bedankt voor de info!

Reputatie 7
Badge +19

@robendi 

2 keer mobiel is genoeg inderdaad, het gaat om 2 abonnementen.

Reageer