Beantwoord

Op een keer klantvoordeel, met iemand die ik niet ken

Hallo,

ik heb een Unlimited Sim only contract. Net heb ik een sms ontvangen dat ik ben uitgenodigd voor Klantvoordeel, en korte tijd later dat ik vanaf nu het voordeel ontvang. Als ik inlog zie ik er a) een adres die niet van mij is b) de naam van iemand die ik niet ken c) zijn gsm nummer en d) een deel van een bankrekening van deze iemand.

Dat kan toch niet?!?
Ik kan waarschijnlijk de andere persoon weer verwijderen, maar dat iemand mij hier gewoon toe kan voegen en waarschijnlijk de naam die bij mijn nummer hoort kan zien, mijn adres en een deel van mijn bankrekening is volgens mij in strijd met verschillende privacy wetgevingen 🤐

Kan iemand mij dit uitleggen?

Bedankt.

edit: en het lijkt nu dat mijn adres ook is verandert na het adres van deze iemand 🤤
icon

Beste antwoord door David 14 december 2018, 16:46

Hi Tina,

Dat is wel erg vreemd en hoort niet zomaar te gebeuren! Wanneer iemand je uitnodigt, dan moet je dat alsnog zelf accepteren. Is er misschien iemand in je naaste omgeving die dit wilt regelen en dat buiten jou om aan het regelen is?

Je bent niet geregistreerd met jouw My T-Mobile account op onze Community. Zou je mij middels een privébericht jouw telefoonnummer, volledige adres, geboortedatum en laatste vier cijfers IBAN kunnen sturen? Dan ga ik kijken waar er wat wordt aangepast en hoe dit kan!

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hi Tina,

Dat is wel erg vreemd en hoort niet zomaar te gebeuren! Wanneer iemand je uitnodigt, dan moet je dat alsnog zelf accepteren. Is er misschien iemand in je naaste omgeving die dit wilt regelen en dat buiten jou om aan het regelen is?

Je bent niet geregistreerd met jouw My T-Mobile account op onze Community. Zou je mij middels een privébericht jouw telefoonnummer, volledige adres, geboortedatum en laatste vier cijfers IBAN kunnen sturen? Dan ga ik kijken waar er wat wordt aangepast en hoe dit kan!
Nee, ik ken niemand hier behalve wat collega's. Ben net in Nederland gaan wonen. De naam en adres ken ik dus niet. Ik ga eerst van mijn werk naar huis, ga wat screenshots maken en dan de informatie opsturen of met klantenservice bellen.
Ok, met klantenservice gebeld: Ik moet naar de winkel waar ik mijn contract afgesloten heb om in deze winkel een klacht in te dienen, en waar blijkbaar ook de onbekende meneer zijn contract af heeft gesloten? Dat kan toch niet! Dit is niet het soort klantenservice dat ik van T-mobile verwacht 😡
Reputatie 4
Badge +1
Dat zou zeker niet de bedoeling moeten zijn.

Kan je voor de zekerheid, even om voor jezelf bescherming te bieden, alvast je wachtwoord veranderen van My T-Mobile. Ik ga er niet vanuit dat hier iets is misgegaan maar je kan maar beter voorzichtig zijn dan niet.
Het wachtwoord had ik inderdaad direct op kantoor gewijzigd.
Reputatie 7
Badge +20
Hi @Tina456,

Ik heb zojuist weer op jouw privébericht gereageerd!

Reageer