Beantwoord

[Opgelost] Problemen met Klantvoordeel



Toon eerste reactie

633 reacties

Reputatie 3
ik krijg op de volgende factuur €2,50 korting
Helaas kan ik nog steeds niet klankvoordeel activeren. Hoevaak ik ook op bevestigen klik, ik kom niet verder dan dit scherm.

Goedemiddag allen,

Ik ben al een aantal weken bezig om het klantvoordeel geactiveerd te krijgen. Het lukt maar niet om het T-Mobile thuis en T-mobile mobiel account van mijn vrouw te activeren. Dit is namelijk wat ons
over de streep heeft getrokken om voor T-Mobile te kiezen. Ik begin nu wel af te vragen welk (klant)voordeel?

Ik heb gebeld, getwitterd ect. maar niets helpt. Je krijgt ook het gevoel dat T-Mobile thuis wijst naar T-Mobile mobiel en omgekeerd. Wat je als klant wil is dat het wordt opgelost en niet “elke dag even kijken of het weer werkt”.

Is dat de klant ontzorgen? Ik noem dat geen service!

Ziggo en Vodafone was dus nog niet zo slecht…

Groet,
Hans
Reputatie 1
Inmiddels zijn we 4 maanden verder na de verhuizing en bijna 3 maanden na het ingaan van de verbinding op mijn nieuwe adres.

NOG STEEDS WORD IK TOEGEVOEGD!!!

Wat inmiddels wel al geregeld is, is de overstap naar Ziggo! Dat ging snel en vlekkeloos...
T-mobile, bedankt voor een tijdje goede verbinding en mijn voordelen waar ik recht op heb/had.

Die overstapboete gaat in ieder geval ook niet gebeuren. Jullie zijn degene die zich niet aan afspraken houden! Dan doe ik dat ook niet!
Wanneer wordt dit nou eens opgelost T mobile?
Beetje schandalig dat dit zo lang moet duren!
Wanneer is de klantvoordeel narigheid nu eens opgelost.
Duurt al maanden begrijp ik.
Heb er ook last van vij mij ververst de pagina continue.
Reputatie 2
Op mijn factuur is geen klantvoordeel meegenomen.
Terwijl ik mijn hiervoor wel heb aangemeld
Ook heb ik op dit forum al eerder vragen gesteld hierover.
Toen is mijn gezegd dat dit later verrekend zou worden.
Ook mijn extra data is niet te zien in mijn account.
Ik krijg hier echt de balen van ik wil dat jullie mijn factuur aanpassen
En er gaat weer iets nieuws mis. Na de initiele problemen om klantvoordeel geactiveerd te krijgen, krijg ik zojuist een mail binnen dat klantvoordeel weer is uitgezet. Het 2e abonnement op mijn adres is ook ineens weg en het opnieuw toevoegen via de klantvoordeelpagina levert een foutmelding op op de site, maar wel een bevestigings SMS naar dat nummer. Alle extra's voor de zekerheid maar weer uitgezet.

T-Mobile, los dit nu eens definitief op!!!
Hier vandaag ook bericht gehad dat het klantvoordeel vervallen is, terwijl er in onze situatie niks is veranderd. Weer een heel gedoe om onszelf weer aan te melden.
Bij mij is alles nu opgelost. Klantvoordeel is toegepast en wordt netjes weergegeven in mijn overzicht. Er moet nu alleen nog €6,50 verrekend worden van m'n eerste factuur. Even afwachten of dat ook daadwerkelijk gaat gebeuren.
Is het ook normaal dat ik aanhoudend 3 dagen moet wachten om het klantvoordeel te activeren? Ik ben van ziggo en Vodafone naar t-mobile overgestapt (vooral vanwege het voordeel hiervan met glasvezel snelheden welke verdubbeld wordt als je mobiel ook overstapt) maar tot nu toe is dat niets meer dan een lokkertje gebleken.
Helaas heb ik nog steeds geen klantvoordeel en dit is al sinds half juni zo. Ook als ik inlog op mijn T-mobile staat er ook geen klantvoordeel meer, terwijl ik dit eerst wel had. Ik heb mijn adres gewijzigd en mijn familieleden die op hetzelfde adres staan ingeschreven hebben wel klantvoordeel gekregen. Dus ik vraag mij af wanneer dit voor mij weer rechtgezet gaat worden? Vandaag heb ik mijn nieuwe factuur binnengekregen en ook hier staat nog steeds geen klantvoordeel of korting op. Hopelijk gaat dit wel weer aangepast worden, want ik vind dit best lang duren.
Reputatie 7
Badge +20
Goedemorgen allemaal,

We zien gelukkig dat er heel veel zaken opgelost zijn! Er zijn nog wel (soms ook kleine) problemen die hardnekkig de boel bezig blijven houden. Mocht je bijvoorbeeld problemen ervaren met het aanmelden voor T-Mobile Thuis, kijk dan in dit specifieke topic. Hier wordt namelijk precies aangegeven wat je kunt doen en daar worden ook updates gedeeld voor deze problemen.

Het aanmeldproces voor nieuwe klanten kan wat tijd in beslag nemen, maar binnen 3 dagen na de start van je abonnement moet het lukken om je aan te melden voor T-Mobile Klantvoordeel. Als je een ander probleem ervaart laat dan even precies weten sinds wanneer (datum en liefst tijdstip) je dit probleem ervaart, wat je zelf al hebt geprobeerd en wat je in beeld ziet wanneer je de handelingen probeert uit te voeren. We kunnen deze specifieke voorbeelden dan doorzetten naar onze specialisten, zodat dit uitgezocht en opgelost kan worden.

Mochten er vragen zijn, laat het ons weten!

@L.Schouten, het klopt inderdaad dat je even moet wachten wanneer je over bent gestapt.
@Eurnie28, in jouw geval zou ik aanraden om de aanmelding opnieuw te proberen, omdat er zo te zien al een groep is waar jij niet correct bij bent aangemeld.
Ik wilde nu ook eens iets positiefs melden...

Al 3 maanden klant en me niet erg serieus genomen gevoeld, aangezien hier nou niet vaak iets 'positiefs' gemeld werd door T-Mobile thuis voor weken.

Van de week ineens een mail dat ik mijn klantvoordeel nog niet geactiveerd had.. natuurlijk al eerder wel aangevraagd vlak voor de error. Tot mijn verbazing is mijn aanvraag in behandeling. Toppie!

Daarnaast, hoe T-Mobile glasvezel aanlegt met Guideon is super en geeft je als klant alle vrijheid. Van XS4ALL naar T-Mobile en mijn OPNsense router ompluggen met juiste VLAN300 en het werkt.

En het mobiel internet, super... wat een snelheid vergeleken met budget Youfone of Vodafone abbos.

Hartelijk dank, en alsjeblieft, betaal me de misgelopen paar euros korting niet terug en investeer in IT. :o)
Inmiddels heb ik mijn T-Mobile nummer wel kunnen aanmelden voor Klantvoordeel (ik denk ruim een maand geleden) maar desondanks blijft er op de facturen een en hetzelfde bedrag staan. Daarnaast heb ik mijn tablet aangemeld voor Klantvoordeel, op de laatste factuur klopt het bedrag inmiddels wel maar de korting die ik in de eerste maand (25-05 tm 24-06) had moeten krijgen staat er niet op. Bij mijn mobiele nummer is er nog helemaal niets qua korting verwerkt op geen enkele factuur.
Reputatie 1
Zooo! Nog 2 weekjes en dan staat Ziggo voor de deur!

Tot op de dag van vandaag niks persoonlijks van T-mobile gehoord. Hier 2 a 3 valse beloftes meegemaakt maar that's it! Al wachtende vanaf zeker 21 mei op mijn korting en voordelen!

Zeer jammer dit.. hopelijk gaat jullie actie voor gratis FoxSports wel goed lopen.. en de vaste klant krijgt noppes!👍🏼

En nu aftellen tot veranderen voor telefoon abbo!
Nog steeds niet helemaal opgelost dit probleem.

En maar zeggen dat alles opgelost is en gecompenseerd word, is nu van een lachertje naar diep treurig gegaan, hoe hou je vol dat je profesioneel en klantgericht bezig bent als je iets simpels niet de baas kunt.

Tip, in de dierentuin hebben ze chimpansee's, misschien kunnen die het oplossen, zijn slimme dieren hoor.🤪🤪🤪

Ik ben aangemeld voor klantvoordeel. Zie mijn abbo ook Go abonnement. maar ik heb 2 nummers toegevoegd van mede bewoners ook beide tmobile abbo's op hetzelfde adres als ik zelf. Alleen hebben die geen SMS gekregen. Tevens is er paar maanden terug bij het verlengen al gezegd dat er meerdere abbo's zijn op hetzelfde adres en men zou klantvoordeel ook aanzetten. Waarom werkt het niet. Zou iemand hierna willen kijken.
wat voor actie is dit?

1. ik heb een tmobile abo + tmobile thuis
klantvoordeel werkte perfect


2. ik heb nog een abo aangeschaft
ik kan me niet aanmelden voor klantvoordeel werkt niet plus me tmobile thuis klantvoordeel is eraf gehaald? maken julie een grap?

3. ik bel elke dag ..nog geen oplossing
je praat wel over unlimited abo plus NOTE 10 PLUS.. Daarbij mijn eigen abo unlimited
en daarna tmobile thuis de maximale internet wat ik kon aanzetten.
en mijn klantvoordelen zijn weg? en bij de niuewe kan ik niet eens activeren?

WILLEN JULIE ZO VRIENDELIJK ZIJN OM MET EXTRA LARGE SPOED ( IK PROBEER NETJES TE ZIJN OP DIT MOMENT) CONTACT MET MIJ OP TE NEMEN??
wat voor actie is dit?

1. ik heb een tmobile abo + tmobile thuis
klantvoordeel werkte perfect


2. ik heb nog een abo aangeschaft
ik kan me niet aanmelden voor klantvoordeel werkt niet plus me tmobile thuis klantvoordeel is eraf gehaald? maken julie een grap?

3. ik bel elke dag ..nog geen oplossing
je praat wel over unlimited abo plus NOTE 10 PLUS.. Daarbij mijn eigen abo unlimited
en daarna tmobile thuis de maximale internet wat ik kon aanzetten.
en mijn klantvoordelen zijn weg? en bij de niuewe kan ik niet eens activeren?

WILLEN JULIE ZO VRIENDELIJK ZIJN OM MET EXTRA LARGE SPOED ( IK PROBEER NETJES TE ZIJN OP DIT MOMENT) CONTACT MET MIJ OP TE NEMEN??


( net weer contact opgenomen ,en zijden letterlijk : we kunnen geen einddatum geven en we hebben geen plan b,het enige wat ik als advies kan geven is afwachten .) WAT VOOR FLAUWEKUL IS DIT? WAT AFWACHTEN EN BETALEN?
Reputatie 4
Badge +3
@Tessa92,

Hey Tessa, ik zie op de factuur van 29/08 dat er een korting is toegepast voor Klantvoordeel voor de periode 31/07 - 26/08 (als correctie) en 27/08 - 26/09. Ook zie ik alles goed staan in je My T-Mobile. Op basis daarvan zou mijn conclusie zijn dat voor jou alles inmiddels goed staat.

@misterd

Hey, wat ik zie in de samenstelling van de Klantvoordeelgroep is dat er één Stel Samen en Stel Bij abonnement is. Dit abonnement is vóór 28/01/2018 afgesloten en komt daarvoor niet in aanmerking voor Klantvoordeel. Dit abonnement kan in theorie nog voordeel genieten vanuit T-Mobile Samen. Verder zie ik een Basis Sim abonnement dat €2,50 korting ontvangt. Indien het Stel Samen en Stel Bij abonnement wordt verlengd zal het abonnement vanwege de nieuwe ingangsdatum aanspraak kunnen maken op Klantvoordeel. Gaat het om twee mensen die nu nog niet onderdeel zijn van de groep? In principe zou je die moeten kunnen toevoegen, al zou het kunnen zijn dat deze dan ook geen voordeel kunnen genieten omdat er in totaal wellicht van meer dan drie rekeningsnummers wordt afgeschreven. Als het wel om de twee groepsgenoten gaat die nu zichtbaar zijn, dan zou één daarvan wel een bevestiging van moeten hebben ontvangen omdat ik zie dat deze wel de korting geniet.

@G.Evetbenim

Hey, ik zie dat je op de mobiele Unlimited abonnementen nu €10,00 korting ontvangt. Dat zou betekenen dat wel goed wordt herkend dat je twee Unlmited abonnementen hebt en het Thuis abonnement wat als zodanig meetelt. Daarin lijkt het erop dat het 28/08 wel is gelukt. Op de factuur van 14/08 is de periode 11/08 - 10/09 in rekening gebracht. Op de volgende factuur zal de korting worden gecorrigeerd, omdat je vanaf 28/08 niet €6,50 ontvangt maar €10,00. Ik heb ook even gecheckt bij een specialist van T-Mobile Thuis of je het voordeel vanuit Klantvoordeel ontvangt voor Thuis. Dit zou het geval moeten zijn. Je neemt alleen internet af bij Thuis, middels de hoogste snelheid, waardoor de kosten zijn zoals die zouden zijn voor een 'stap' lager. Deze korting is €3,00.
@misterd

Hey, wat ik zie in de samenstelling van de Klantvoordeelgroep is dat er één Stel Samen en Stel Bij abonnement is. Dit abonnement is vóór 28/01/2018 afgesloten en komt daarvoor niet in aanmerking voor Klantvoordeel. Dit abonnement kan in theorie nog voordeel genieten vanuit T-Mobile Samen. Verder zie ik een Basis Sim abonnement dat €2,50 korting ontvangt. Indien het Stel Samen en Stel Bij abonnement wordt verlengd zal het abonnement vanwege de nieuwe ingangsdatum aanspraak kunnen maken op Klantvoordeel. Gaat het om twee mensen die nu nog niet onderdeel zijn van de groep? In principe zou je die moeten kunnen toevoegen, al zou het kunnen zijn dat deze dan ook geen voordeel kunnen genieten omdat er in totaal wellicht van meer dan drie rekeningsnummers wordt afgeschreven. Als het wel om de twee groepsgenoten gaat die nu zichtbaar zijn, dan zou één daarvan wel een bevestiging van moeten hebben ontvangen omdat ik zie dat deze wel de korting geniet.



Goedenavond, inmiddels is mijn probleem opgelost. Had namelijk contact via Tmobile facebook messenger. Daar heeft uitgelegd dat er geen sms meer worden verstuurd. Daar werd ook aangegeven, dat ik in de accounts van de desbetreffende nummers moet gaan kijken. aangezien mijn ouders niet zo kundig zijn met computers. Heb dan ook bij elk nummer die uitgenodigd was dan ook allemaal geaccepteerd. Ik zie alle nummers dan ook in mijn account - klantvoordeel. Pas na de acceptatie is er een bevestiging gekomen op alle nummers. Wat betreft het Stel Samen en Stel Bij abbo, eigenaar van die abbo wil daar dan nog niks mee doen, omdat het nog prima werkt volgens de eigenaar. Maar toch bedankt voor terugkoppeling
me probleem is nu opgelost dankje;)
Hallo,
Ik krijg telkens een foutmelding als ik klantvoordeel wil instellen. Kunnen jullie die z.s.m. oplossen? Dit is natuurlijk geen service!

Reputatie 4
Badge +3
Hoi @KoosB83,

Uiteraard had ik liever gezien dat het vlekkeloos werkt. Kun je mij via een privébericht voorzien van je 06-nummer, adres, geboortedatum en laatste vier cijfers van je IBAN? Dan kijk ik mee!

Reageer