Beantwoord

[Opgelost] Problemen met Klantvoordeel



Toon eerste reactie

633 reacties

Reputatie 2
Badge +2

In de tussentijd even sneaky een nieuw Klantenvoordeel systeem ingevoerd waardoor je de helft van alle voordelen verliest als je het nu gaat activeren (geen extra tv-zenders, wat de voornaamste reden was om het te gaan aanmelden maar de ‘speciale’ activatiepagina werkt nog steeds voor geen meter; althans, de laatste stap heb ik maar niet doorgezet ivm het nieuwe Klantvoordeel).

Goed bezig weer bij T-Mob :smile:  (mooi gewaarschuwd “:thumbsup: “ ).

 

Edit: toch even de laatste stap geprobeerd (zie dat er €5 korting is ipv extra tv zenders á €7,50; maar de al geactiveerden behouden die €7,50 én krijgen nog eens €5 korting [met de nieuwe abo's /tarieven betaal je die €5 toch al uit eigen zak dus welke korting :wink: ) en nog altijd dezelfde foutmelding.

Reputatie 2
Badge +2

Update: net maar eens via/bij Thuis ‘Klantvoordeel’ geactiveerd en binnen de kortste keren een SMS binnen over €2,50 Klantvoordeel korting (voor mobiel dus; zelf niks gedaan in My T-mobile) en via de mail een bevestiging van de Klantvoordeel aanvraag voor Thuis met daarin nog opties voor ‘Meer Snelheid’ en ‘Meer TV Keuze

 

Nu in zowel My als Thuis:

 

 

Weer even later: je raad het niet - geldt weer eens niet voor het 20/20Mb abo: dus nu géén TV pakketten en géén korting op internet  “:ok_hand:

 

Bij deze ook aangemeld, de persoon in kwestie waar @apis4 aan het helpen is geweest om Klantvoordeel te activeren (met klantnummer ingevuld) dus misschien kunnen jullie het nu inzien en eventueel nog met terugwerkende kracht de “Meer TV” toevoegen.

Reputatie 7
Badge +7

Hi @Jakfey, top dat het gelukt is om je aan te melden op de Community, welkom! :) Ik heb even met je meegekeken en ik zie dat je indrdaad nog gebruikt maakt van een oude snelheid van 20 Mbit op Glasvezel zoals @apis4 al aangaf. Deze snelheid bieden we inmiddels niet meer aan (alleen nog voor bestaande klanten die er nog gebruik van maken) en komt daarom niet in aanmerking voor Uit & Thuis (overigens ook niet voor het oude Klantvoordeel).

 

Als je gebruik wil maken van Uit & Thuis dan moet ik de snelheid dus omzetten naar een hogere, nieuwe snelheid van minimaal 50 Mbit. Het nieuwe maandbedrag komt er dan uit te zien zoals in het screenshot (voor alleen Internet). Op dit moment betaal je € 23.89 per maand voor 20 Mbit dus je maandbedrag gaat met € 1.11 per maand omhoog voor meer dan een verdubbeling van de snelheid! Om verwarring te voorkomen: de korting voor TV is dus niet van toepassing omdat je nooit gebruik hebt gemaakt van het oude Klantvoordeel en jouw huidige snelheid ook hier al niet voor in aanmerking kwam. Ik hoor graag wat dan je voorkeur heeft!

 

 

Ik loop tegen het probleem aan dat ik geen klantvoordeel kan activeren op mijn nieuwe adres, maar dat het systeem steeds terugspringt naar mijn oude adres.
Tot nu toe gaat het steeds zo:
 

  • Ik verwijder mijn huidige aanmelding op mijn oude adres (overigens in januari al gedaan toen ik ging verhuizen, maar vooruit)
  • Ik meld me opnieuw aan met mijn nieuwe adres
  • Ik ontvang netjes een mail dat mijn aanmelding gelukt is
  • Vervolgens staat op mijn Klantvoordeel pagina dat het voordeel is ingeschakeld op mijn oude adres.

Op zich niet zo erg, maar inmiddels woon ik daar al enkele maanden niet meer, en was ik in de veronderstelling dat alles inmiddels al netjes was omgezet gezien ik deze stappen bij mijn verhuizing al heb doorgevoerd.


ik heb 5 maanden later precies hetzelfde zegt veel over het probleem oplossend vermogen 

Reputatie 2
Badge +2

Om verwarring te voorkomen: de korting voor TV is dus niet van toepassing omdat je nooit gebruik hebt gemaakt van het oude Klantvoordeel en jouw huidige snelheid ook hier al niet voor in aanmerking kwam. Ik hoor graag wat dan je voorkeur heeft!

 

 

Het oude klantvoordeel kon wel degelijk bij een 20/20 abo, enkel kreeg je geen snelheidsverhoging voor vast internet (enige uitzondering in de FAQ wat betreft 20/20 qua Klantvoordeel). Dat er nog geen gebruik van het oude klantvoordeel is geweest voordat het nieuwe werd geïntroduceerd komt door de storing in jullie systeem (en lag aan de mobiele kant bleek, niet het 20/20 gedeelte).

‘Verdubbeling van de snelheid’, snelheid die je niet gebruikt dus waarom er nog meer voor gaan betalen :thinking::smile: ? Iedereen wordt maar méér dit en méér dat aangesmeerd terwijl vrijwel niemand er in de praktijk écht wat aan heeft :japanese_goblin: (voorlopig alleen wat gameverslaafden die hun update asap binnen ‘moeten’ hebben). Wat mensen nodig denken te hebben wordt in de regel schromelijk overschat ...

 Hoi, sinds mei wordt mijn TV-klantvoordeel niet meer berekend, hij staat wel aan maar staat gewoon op de factuur. Ik betaal dus elke maand 7,50 teveel. Volgens de klantenservice moet ik wachten tot het is opgelost, dan krijg ik het terug (mag ik aannemen), maar is daar niet eerder iets aan te doen? Als dit nog maanden duurt betaal ik nog maanden teveel…. 

Ik hoor het graag.

Reputatie 5
Badge +2

Hey @MerelH93,

Ik heb zojuist vanuit deze kant je voucher geprobeerd te activeren. Kun je controleren of dat met de aankomende factuur van december goed gaat? Zo ja, dan kunnen we gelijk samen kijken naar een gepaste vergoeding. Bedankt voor je geduld en excuses voor het ongemak!

Reageer