Beantwoord

Probleem klantvoordeel aanzetten

  • 5 augustus 2019
  • 2 reacties
  • 933 Bekeken

Hi,

Het lukt mij al 2 weken niet om klantvoordeel aan te zetten. Ik heb inmiddels ook een hoger factuur gekregen op het mobiele abonnement van mijn vrouw, internetsnelheid is niet verhoogd en ik heb ook geen tegoed gezien.

Ik heb meerdere keren telefonisch contact gehad met zowel thuis als mobiel maar jullie komen er niet uit...
Ik zou graag dit opgelost willen hebben.

Alvast dank.
icon

Beste antwoord door Hajar 6 augustus 2019, 11:17

Hi Marko,

We ervaren wat problemen met Klantvoordeel, maar zijn hard bezig om het op te lossen. Excuses voor het ongemak! In dit topic kun je de updates volgen.
Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

2 reacties

Reputatie 5
Met U nog een heleboel anderen die al weken tot maanden wachten op een oplossing.😉
Reputatie 7
Badge +20
Hi Marko,

We ervaren wat problemen met Klantvoordeel, maar zijn hard bezig om het op te lossen. Excuses voor het ongemak! In dit topic kun je de updates volgen.