Beantwoord

Probleem met T-Mobile klantvoordeel activatie

• 27 november 2018
  • 8 reacties
  • 1729 Bekeken

Hallo allemaal,

Vorige week is mijn abonnement actief ingegaan zowel van mij en van mijn vrouw.
De 2 T-mobile mobiele abonnementen zijn allebei geactiveerd en ook gekoppeld middels klantvoordeel.
Echter kan ik ons T-mobile thuis abonnement nog niet koppelen de monteur gaf aan vorige week donderdag. Dat ik op vrijdag al zou kunnen activeren echter tot op heden is dit niet mogelijk en krijg ik constant dit scherm te zien. terwijl de diensten al actief zijn.
Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen. Wat ik zelf al heb geprobeerd met de klantenservice contact gehad die gaven aan dat er een storing was ook kloppen beide adressen gewoon die ook zijn aangegeven bij de mobiele abonnementen.

Groetjes,

Kemal

icon

Beste antwoord door Brian 4 december 2018, 10:28

Hi Kemal, door bug in ons systeem blijft de aanvraag van jouw Klantvoordeel "hangen". We hebben de bug inmiddels opgespoord en zijn bezig om de aanmelding alsnog handmatig te verwerken. Excuses voor de vertraging!
Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 6
Badge +8
Hoi @Kemal68,

Er was inderdaad een storing m.b.t het activeren van klantvoordeel, echter deze zou inmiddels verholpen moeten zijn. Zou je het nogmaals willen proberen? Ik ben erg benieuwd of het nu wel lukt en wacht je reactie af.
Nee het lukt nog steeds niet helaas de zelfde melding.
Reputatie 4
Badge +1
Hoi Kemal68,

Kan jij voor de zekerheid even controleren of de adresgegevens op alle accounts exact hetzelfde zijn, inclusief hoofdletters, toevoegingen, spaties etc. Het komt namelijk soms voor dat er een heel klein verschil in je adresgegevens kan staan waardoor de koppeling mislukt.

Ik lees dat je dit voor jouw mobiele abonnementen al hebt gecontroleerd, maar heb je het ook gecontroleerd op je Thuis aansluiting?
Ja dat heb ik ook al gedaan.
Inmiddels 2 weken verder is er iemand van T-mobile die mij kan helpen? Ik zou toch gebruik willen maken van mijn klantvoordeel en dit schiet zo niet op...
Reputatie 6
Badge +7
Hi Kemal, door bug in ons systeem blijft de aanvraag van jouw Klantvoordeel "hangen". We hebben de bug inmiddels opgespoord en zijn bezig om de aanmelding alsnog handmatig te verwerken. Excuses voor de vertraging!
@Brian

Ik hoor graag een terug koppeling wanneer het probleem is verholpen.

Groetjes,
Reputatie 5
Badge +3
Hi Kemal68,

Ik zie dat je intussen de mobiele abonnementen hebt kunnen koppelen en dat je aan het genieten bent van de voordelen van Klantvoordeel. Veel plezier ermee!

Reageer