Beantwoord

Problemen met klantvoordeel

  • 28 mei 2019
  • 1 reactie
  • 450 Bekeken

Sinds 20-05 T-mobile thuis (interactieve TV en Internet 100) en 3 mobiele nummers aangemeld voor klantvoordeel.

Huidige situatie:
1 mobiel abonnement €2,50 klantvoordeel
2 mobiele abonnementen €10 klantvoordeel
T-mobile thuis abonnement aangemeld voor klantvoordeel

In de My T-mobile thuis omgeving krijg ik de melding:

Je bent op je adres aangemeld voor T-Mobile Klantvoordeel. Je hebt nu je T-Mobile Thuis abonnement in T-Mobile Klantvoordeel nog niet met de juiste T-Mobile mobiele abonnementen gecombineerd, waardoor je nog geen gebruik kunt maken van de voordelen. Stuur je huisgenoten met een T-Mobile mobiel abonnement op jouw adres een uitnodiging en profiteer van T-Mobile Klantvoordeel.

Ik kan dus momenteel geen dubbele snelheid en/of extra zenderpakket kiezen.

Hoeveel klantvoordeel zouden alle 3 de mobiele abonnementen moeten ontvangen en waarom kan ik het klantvoordeel voor T-mobile thuis niet inzetten?
icon

Beste antwoord door David 28 mei 2019, 10:34

Hi @Daan0406,

We zijn bekend met de problemen rondom Klantvoordeel. Er is ook een algemeen topic hierover, waarin we updates zullen plaatsen wanneer deze voor handen zijn.

Om het overzicht te bewaren gaat dit topic op slot.
Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20
Hi @Daan0406,

We zijn bekend met de problemen rondom Klantvoordeel. Er is ook een algemeen topic hierover, waarin we updates zullen plaatsen wanneer deze voor handen zijn.

Om het overzicht te bewaren gaat dit topic op slot.