Vraag

Service is de laatste tijd belabberd

Heb het inmiddels op meerdere sociale medias openbaar gedeeld
geachte lezer(es) ik wil graag mijn abonnement verlengen maar ik vind dat ik nu wel eens recht heb op iets extra's. Mijn huidige abonnement is sim only . Met 150 minuten met 500 mb Internet met onbeperkt SMS voor een maand bedrag van €13.45 ik zou graag dit voort willen zetten maar vind wel dat er nu eens wat tegenover mag staan, aangezien ik al ruim 14 jaar klant ben en nu toch wel vind dat ik recht heb op een zelfde abonnement met gratis toestel. Heb in het verleden al eens aan gedacht om weg te gaan bij jullie als klant omdat ik volgens de toenmalige medewerker van jullie geen recht had op een gratis telefoon. hopelijk kunnen jullie nu wel wat betekenen voor mij zonder dat ik extra moet betalen voor een toestel. Ik zal het deze keer nog aanzien of jullie mij tegemoet kunnen komen of dat ik toch naar een andere provider ga overstappen. ps. heb nooit klachten over jullie gehad/geweest.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +8
Hoi Binky,

een gratis toestel mag helaas niet meer van de wergever. je kan wel een toestel nemen op afbetaling. je betaald dan een aflossing voor de duur van het contract. deze is meestal 24 maanden. voor bedragen boven de 250 euro moet het ook geregistreerd worden bij de bkr.
Reputatie 5
Badge +8
@binky98 binky98 Met de titel 'Service is de laatste tijd belabberd' en aan einde van je bericht: 'ps. heb nooit klachten over jullie gehad/geweest.' op een klant-helpt-klant forum of sociale media heb je niet echt een sterk argument, niet voor jezelf, niet voor andere klanten (wat ik ook ben) en ook niet voor T-Mobile medewerkers (de 'jullie's). Koop gewoon je eigen toestel naar keuze een andere wilt zou ik zeggen als je en vergelijk de mobiele service en de abonnementen of prepaids op een onafhankelijke site.
Service van- en behorend bij het T-Mobile mobile netwerk is wat anders dan stunt kortingen, reclame, gratis telefoons etc etc. Bedenk wel dat nergens is op vergelijkingssites een optie te vinden met 'X aantal jaren klant'.

Reageer