Beantwoord

Smsje dat klantvoordeel is vervallen?

• 13 mei 2020
  • 2 reacties
  • 1117 Bekeken

Hallo,

Ik ben pas sinds kort klant van t-mobile thuis en nu heb ik ook unlimited mobiel maar ik kreeg een smsje dat mijn klantvoordeel is vervallen? Ook zou mijn factuur mobiel abbo 50 euro kosten maar nu krijg ik een rekening van 84 euro? 

icon

Beste antwoord door Waqqas 13 mei 2020, 19:59

Hallo @Msozanski 

Zijn beide abonnementen thuis en mobiel al actief en allebei aangemeld voor klantvoordeel? Mobiel op hetzelfde adres als thuis natuurlijk.

Unlimited hoort niet 50 euro te kosten, kan je de factuur specificatie eens bekijken?

Hier kan je de abbo's aanmelden voor klantvoordeel indien dat nog niet is gebeurd.

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +19

Hallo @Msozanski 

Zijn beide abonnementen thuis en mobiel al actief en allebei aangemeld voor klantvoordeel? Mobiel op hetzelfde adres als thuis natuurlijk.

Unlimited hoort niet 50 euro te kosten, kan je de factuur specificatie eens bekijken?

Hier kan je de abbo's aanmelden voor klantvoordeel indien dat nog niet is gebeurd.

84 euro kan zijn omdat je vooruit betaald, bij een nieuw abonnement betaal je op de eerste rekening ook een stukje verleden en meestal de aansluitkosten.

Dat klantvoordeel niet werkt kan weer een manco in het systeem zijn, gaat vaker fout helaas.

Reageer