Beantwoord

T-Mobile klantenvoordeel werkt niet

• 5 augustus 2019
  • 2 reacties
  • 1167 Bekeken

Ik heb 2 weken geleden mijn abonnement verlengd. Omdat we een Thuisabonnement hebben zou ik een voordeel van 500 Mb krijgen en een korting. Nu zie ik bij mijn abonnement geen korting staan en moet ik mijn familie uitnodigen om deze korting te krijgen, terwijl ik al in die groep zat. Ik heb zojuist mijn vrouw uitgenodigd. maar zo krijgen we natuurlijk 2 groepen op dit adres.
icon

Beste antwoord door KeesDapperens 6 augustus 2019, 22:12

Het is opgelost. Wij hebben schijnbaar T-mobile samen, dat had ik verward met klantvoordeel. We waren nog niet aangemeld voor Klantvoordeel. Ik had mijn vrouw gisteren aangemeld, maar het bleek dat ze hier geen SMS of ander bericht over had gekregen. Die stap gaat dus duidelijk fout. Nadat ze ingelogd was had ze bij klantvoordeel wel het bericht dat ze hiervoor uitgenodigd was. Nadat ze de aanmelding bevestigd had kreeg ik wel het voordeel in mijn abonnement te zien. Het verwarrende was dat ik bij het kiezen van mijn abonnement wel kreeg te zien dat ik klantvoordeel had, maar dat ik dat niet kreeg nadat ik het abonnement gekozen had omdat we hiervoor nog niet aangemeld waren.
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +19
Hoi Kees,

We ervaren inderdaad wat problemen met Klantvoordeel, dus dat zou jouw vraag kunnen verklaren. Lukt het jouw familie niet om juist jouw abonnement toe te voegen? Welke twee groepen hebben jullie nu precies, uit welke nummers bestaan die? Kijk wel uit met het delen van privégegevens op het openbare platform, je kunt telefoonnummers eventueel vermelden met de laatste 3 cijfers van het nummer.

Ik hoor het graag van je, en dan kijk ik verder met je mee!
Het is opgelost. Wij hebben schijnbaar T-mobile samen, dat had ik verward met klantvoordeel. We waren nog niet aangemeld voor Klantvoordeel. Ik had mijn vrouw gisteren aangemeld, maar het bleek dat ze hier geen SMS of ander bericht over had gekregen. Die stap gaat dus duidelijk fout. Nadat ze ingelogd was had ze bij klantvoordeel wel het bericht dat ze hiervoor uitgenodigd was. Nadat ze de aanmelding bevestigd had kreeg ik wel het voordeel in mijn abonnement te zien. Het verwarrende was dat ik bij het kiezen van mijn abonnement wel kreeg te zien dat ik klantvoordeel had, maar dat ik dat niet kreeg nadat ik het abonnement gekozen had omdat we hiervoor nog niet aangemeld waren.

Reageer