Beantwoord

T-Mobile Klantvoordeel

• 17 oktober 2018
  • 1 reactie
  • 1257 Bekeken

Beste community,

Gisteravond heb ik mijn T-Mobile Thuisvoordeel vervangen voor het T-Mobile Klantvoordeel. De verschillen tussen T-Mobile Klantvoordeel en het oude thuisvoordeel werden naast elkaar op een rijtje getoond op My T-Mobile. Een heel lang rijtje voordelen werd getoond onder het kopje Klantvoordeel. Dus ik denk (en lees) heel wat voordeel en ga hiervoor.

Huidige situatie:

Ik heb een alles-in-een abonnement met 750 Mb. Twee T-Mobile Go abonnementen (geen Unlimited).
T/m gisteren betaalde ik € 52,50 per maand voor T-Mobile Thuis. Nu € 55,-
Voor het ene Go abonnement € 29,31,- /mnd en voor het andere Go abonnement € 25,28,- per maand. Omdat we gebruik maken van T-Mobile Samen, krijgen we per abonnement € 5,- korting per maand. Dus onderaan de streep:

€ 55,- + € 29,31 + € 25,28 - € 5 - € 5 (samenvoordeel) = € 99,59

Nieuwe situatie:

Als ik beide mobiele abonnementen nou wijzig in een Unlimited abonnement (zonder te verlengen voor twee jaar). Vervolgens mijn T-Mobile Thuis alles-in-een 750 Mb wijzig in een T-Mobile Thuis Internet 750 Mb betaal ik dan het volgende? Tegenwoordig kijken we bijna geen tv en vaste lijn wordt nooit gebruikt.

€ 38,- + € 35,- + € 35,- - € 10 - € 10 (klantvoordeel) = € 88,- per maand?
icon

Beste antwoord door David 19 oktober 2018, 11:51

Hi @Massri,

Super dat je interesse hebt in T-Mobile Klantvoordeel! Altijd verstandig om dan te kijken wat de voordelen voor je zijn! 😁

Op onze website van Klantvoordeel hebben we een enorm handige rekenmachine, waarin je precies kunt aangeven welke abonnementen je hebt (of wilt) en dan heb je direct jouw voordelen bij de hand! Je kunt dan ook een beetje spelen met de verschillen in voordelen wanneer je bepaalde abonnementen wisselt met elkaar.

Als wij je nog ergens anders bij kunnen helpen, let us know!
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20
Hi @Massri,

Super dat je interesse hebt in T-Mobile Klantvoordeel! Altijd verstandig om dan te kijken wat de voordelen voor je zijn! 😁

Op onze website van Klantvoordeel hebben we een enorm handige rekenmachine, waarin je precies kunt aangeven welke abonnementen je hebt (of wilt) en dan heb je direct jouw voordelen bij de hand! Je kunt dan ook een beetje spelen met de verschillen in voordelen wanneer je bepaalde abonnementen wisselt met elkaar.

Als wij je nog ergens anders bij kunnen helpen, let us know!

Reageer