Beantwoord

T-Mobile klantvoordeel

Hoi!

Ik heb sinds kort een mobiel abonnement naast mij TV+internet bij jullie. Echter krijg ik de melding:
" Wacht op akkoord "

Een ander T-Mobile abonnement op xx adres xx neemt al deel aan T-Mobile Klantvoordeel. Wij hebben de eigenaar van dit abonnement een bericht verstuurd. Hierin vragen wij of we jouw abonnement aan dit adres mogen koppelen. Nadat de eigenaar akkoord heeft gegeven, ga je automatisch deelnemen aan T-Mobile Klantvoordeel.

Het stomme is dat ik op mijn T-mobile mobiel login gewoon zie dat de aanvraag in behandeling is.
Ik zou dus niet weten waar ik (of mijn partner) dan ergens akkoord moet geven.

Kan iemand mij helpen?
icon

Beste antwoord door Brian 10 januari 2019, 14:54

Hi @MvS1981 Je aanmelding van je Thuis abonnement lijkt te blijven 'hangen' in het systeem. Ik heb de melding doorgezet naar onze Backoffice om de aanmelding een zetje te geven. Excuses voor de vertraging!

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 5
Badge +2
Goedemorgen @MvS1981,

Welkom bij klantvoordeel. Ik hoop je op weg te kunnen helpen. Er moet zowel op Mijn T-Mobile Thuis als op Mijn T-Mobile mobiel een handeling worden uitgevoerd. Staan beide abonnementen op jouw naam of op naam van jouw partner?
Hoi TAVL,

Bedankt voor je reactie.
Beide abonnementen staan op hetzelfde adres, namen zijn wel verschillend.
Reputatie 7
Badge +20
Hi MvS1981,

Top dat jullie van Klantvoordeel gebruik willen gaan maken!

Bij jouw My T-Mobile zie ik inderdaad terug dat er een verzoek is ingediend bij de "eigenaar" van Klantvoordeel op jouw adres. Zou het kunnen dat onder het kopje 'Klantvoordeel' een verzoek kan worden geaccepteerd bij jouw partner? Kijk daarnaast ook even op jouw My T-Mobile Thuis, want dit staat namelijk los van de mobiele versie. Ergens tussen die accounts moet iemand de eigenaar zijn, die iedereen kan toevoegen.

Ik ben benieuwd naar jouw reactie!
Hoi @David In onze T-Mobile Thuis staat dat de aanmelding is verstuurd en wordt verwerkt. Maar dit duurt nu al een lange tijd.....
Ik kan dus nergens iets van een acceptatie achterhalen welke ik of mijn partner dan zou moeten accepteren.
Reputatie 5
Badge +5
Hi @MvS1981 Je aanmelding van je Thuis abonnement lijkt te blijven 'hangen' in het systeem. Ik heb de melding doorgezet naar onze Backoffice om de aanmelding een zetje te geven. Excuses voor de vertraging!
Thanks voor je reactie Brain.
Ik ben benieuwd wanneer het is gelukt.
@Brian Het is allemaal gelukt! Thanks!
Alleen het is wel een klein beetje blij maken met een dode mus.
Jullie zeggen dat je sneller internet thuis kan krijgen met een stap hoger maar dan voor een stap lager betaald. Maar van 20Mb naar 50Mb staat er niet tussen, het begint pas van 50Mb naar 100Mb.
Dat is wel misleidende info helaas 😞

Reageer