Vraag

T-Mobile Klantvoordeel

• 1 oktober 2019
  • 6 reacties
  • 1329 Bekeken

Kan klantvoordeel niet openen om mobiel abb toe te voegen!!

6 reacties

Als ik ben ingelogd op mijn t-mobile thuis dan staat er anan de linkerkant een kolom, een na de laatste heet t-mobile klantvoordeel. Als ik deze aanklik dan opoent de pagina keer op keer op keer op keer, ik kan niets invullen oid. Hij opent en sluit achter elkaar vandaar dat ik dacht dat er storing zou zijn?

Ik ben werkzaam bij T-Mobile Thuis en het blijven herladen is een probleem wat bekend is bij en waaraan gewerkt word door T-Mobile. Advies is om af en toe te kijken of het al is opgelost.

Het maakt overigens niet uit dat je geen mobiel abonnement hebt mits je dus een Thuis abonnement hebt lopen wat op hetzelfde adres geregistreerd staat als het mobiele abonnement
Reputatie 4
Badge +4
Ik heb t-mobile thuis en mijn vrouw, woonachtig op mijn adres heeft zojuist een t-mobile abb afgesloten, dus dacht ik dasn krijg ik extra korting en een pakket van 7,50 gratis, of heb ik het verkeerd. Ik heb zelf geen mob abb via -mobile.
Is het abonnement van je vrouw al actief?
Als ik ben ingelogd op mijn t-mobile thuis dan staat er anan de linkerkant een kolom, een na de laatste heet t-mobile klantvoordeel. Als ik deze aanklik dan opoent de pagina keer op keer op keer op keer, ik kan niets invullen oid. Hij opent en sluit achter elkaar vandaar dat ik dacht dat er storing zou zijn?
Reputatie 6
Badge +5
@Hans23

Om je aan te kunnen melden voor Klantvoordeel, moet je 2 of meer abonnementen hebben op hetzelfde adres. Dit kunnen mobiele abonnementen zijn en/of een Thuis-abonnement. Iedereen binnen het huishouden kan zich aanmelden voor Klantvoordeel om een groep te vormen.Goed om te weten

Je kunt op één adres maximaal 6 mobiele abonnementen en 1 Thuis-abonnement aanmelden.Ieder T-Mobile abonnement dient apart aangemeld te worden voor Klantvoordeel. De aanmelding wordt definitief wanneer alle abonnementhouders akkoord zijn gegaan met voorwaarden. Zodra er minimaal twee abonnementhouders de voorwaarden geaccepteerd hebben, gaan de voordelen in waar je recht op hebt.Je meldt jouw mobiele abonnement aan via My T-Mobile. Voor het aanmelden van een Thuis-abonnement ga je naar My T-Mobile Thuis.Ben jij de eerste die jouw adres aanmeldt? Nodig direct alle andere abonnementen op jouw adres uit voor Klantvoordeel en laat de abonnementhouder van elk abonnement de voorwaarden van Klantvoordeel accepteren.Heeft een huisgenoot jullie adres al aangemeld? Dan kun je je via My T-Mobile jezelf aanmelden en toegevoegd worden tot de Klantvoordeel-groep.Let op!De Thuis-voordelen (Meer snelheid en/of Meer TV keuze) activeer je vervolgens zélf in My T-Mobile Thuis.Als je een T-Mobile Thuis abonnement wilt aanmelden voor jouw Klantvoordeel-groep, zorg dan dat jouw adres in zowel je My T-Mobile account als in je My T-Mobile Thuis account exact hetzelfde geregistreerd staat. Tot de huisnummertoevoeging aan toe.
Ik heb t-mobile thuis en mijn vrouw, woonachtig op mijn adres heeft zojuist een t-mobile abb afgesloten, dus dacht ik dasn krijg ik extra korting en een pakket van 7,50 gratis, of heb ik het verkeerd. Ik heb zelf geen mob abb via -mobile.
Reputatie 6
Badge +5
Hallo @Hans23

Zou je dit wat specifieker kunnen toelichten?

Klantvoordeel is beschikbaar als je 2 of meerdere abbonementen op jouw adres hebt staan geregistreerd.

Reageer