Beantwoord

T-Mobile Klantvoordeel mislopen?

  • 27 juni 2019
  • 1 reactie
  • 637 Bekeken

Ik heb gisteren twee van onze abonnementen omgezet naar Go.

Nu probeer ik het klantvoordeel voor beide abonnementen te activeren. En ja hoor,

"Momenteel ervaren we problemen met T-Mobile Klantvoordeel. We werken hard aan het vinden van een oplossing. Op dit moment is nog niet duidelijk wanneer dit is opgelost.
Laatst bijgewerkt op: 26-06-2019"

Gisteren stond daar nog de datum 24-06-2019. Het lijkt op een langdurige zaak.

Lopen we nu € 2,50 korting per maand en 2GB data extra per maand per abonnement mis?
icon

Beste antwoord door Folkert 27 juni 2019, 11:38

Beste Peter,

Er is een speciaal topic over de problemen met klantvoordeel. Daar kun je je bij aansluiten om op de hoogte van de voortgang te blijven.

Met vr. groet, Folkert
Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

1 reactie

Reputatie 7
Badge +18
Beste Peter,

Er is een speciaal topic over de problemen met klantvoordeel. Daar kun je je bij aansluiten om op de hoogte van de voortgang te blijven.

Met vr. groet, Folkert