Beantwoord

T-Mobile Klantvoordeel nog steeds niet geactiveerd

  • 3 juni 2019
  • 1 reactie
  • 652 Bekeken

Hoi,

ik had een vraag over T-Mobile Klantvoordeel. Ik heb een T-Mobile mobiel account afgesloten op 8 januari 2019. Vervolgens zijn we verhuisd naar een nieuw adres en hebben we T-Mobile TV en Internet pakket afgesloten. Binnen My T-Mobile Thuis heb ik me aangemeld voor Klantvoordeel, en op mijn mobiele account heb ik me aangemeld voor Klantvoordeel, maar nu staat er binnen My T-Mobile Thuis dat het wel is aangevraagd en dat het wordt verwerkt. Dit staat er helaas al sinds 20 mei, dus ik vroeg me af of er iets mis is gegaan met de aanvraag?

Alvast bedankt!
Groetjes,
Sandra
icon

Beste antwoord door CrisTien 3 juni 2019, 20:29

Goedenavond @Angrahius Er zijn klanten die last hebben van een storing, waardoor ‘klantvoordeel’ niet goed werkt.

Ze zijn er mee wel mee bezig.
Meld jouw probleem even Hier. De moderators pakken het dan op en kunnen je verder helpen.
Je mag er op vertrouwen dat het goed komt.
Groetjes en fijne avond.
Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20
Goedenavond @Angrahius Er zijn klanten die last hebben van een storing, waardoor ‘klantvoordeel’ niet goed werkt.

Ze zijn er mee wel mee bezig.
Meld jouw probleem even Hier. De moderators pakken het dan op en kunnen je verder helpen.
Je mag er op vertrouwen dat het goed komt.
Groetjes en fijne avond.