Beantwoord

t-mobile samen/ klantvoordeel

• 17 juli 2019
  • 3 reacties
  • 671 Bekeken

alle abonnementen verlengd in t-mobilewinkel en vandaag is de laatste geactiveerd. Gaat om 5 nummers. Gebruikte t-mobile samen en bij het verlengen is afgesproken dat de 5 nummers weer samen in t-mobile samen of klantvoordeel zouden worden opgenomen. Dit is (nog) niet gebeurd. probeerde de nummers opnieuw aan te melden maar op 2 nummers wordt aangegeven dat deze al in een andere groep zitten. Hoe weer recht te zetten??? Of gaat het alsnog vanzelf gebeuren
icon

Beste antwoord door Jaimy 18 juli 2019, 11:53

Hoi hoi,

Klantvoordeel is het nieuwe voordeelprogramma en vervangt langzaam aan het oudere T-Mobile Samen. Probeer je je met deze nummers voor Klantvoordeel aan te melden? Dat kan alleen als deze abonnementen op hetzelfde adres zijn afgesloten. Je kunt je aanmelden voor klantvoordeel via https://www.t-mobile.nl/my/klantvoordeel. Lukt het dan wel? Staan de andere abonnementen ook op jouw naam?

Laat het me weten!
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +19
Hoi hoi,

Klantvoordeel is het nieuwe voordeelprogramma en vervangt langzaam aan het oudere T-Mobile Samen. Probeer je je met deze nummers voor Klantvoordeel aan te melden? Dat kan alleen als deze abonnementen op hetzelfde adres zijn afgesloten. Je kunt je aanmelden voor klantvoordeel via https://www.t-mobile.nl/my/klantvoordeel. Lukt het dan wel? Staan de andere abonnementen ook op jouw naam?

Laat het me weten!
Alle abonnementen staan op mijn naam. twee zakelijk abonnementen zijn verlengd en 3 particuliere abonnementen zijn opgezegd en opnieuw opgestart als zakelijk abonnement. Alle abonnementen staan op 1 adres.
Reputatie 7
Badge +19
Lukt het je op geen enkel van de abonnementen om je aan te melden voor Klantvoordeel? We ervaren op het moment wel wat problemen met Klantvoordeel, dus het kan zijn dat het nog niet helemaal goed lukt om je daarvoor aan te melden. Uiteraard zijn we hard bezig dat op te lossen, dus komt het snel helemaal in orde!

Reageer