Beantwoord

T-Mobile thuis 2,50 korting mobiel abonnement

• 12 mei 2019
  • 14 reacties
  • 660 Bekeken

ik wil t mobile thuis afsluiten, nu zag ik dat je 2,50 korting krijgt als je een mobiel abonnement hebt die afgesloten is vanaf 29 januari 2018.
mijn mobiel abonnement is afgesloten op 21 januari 2018.
komt dan die 2,50 korting per maand te vervallen of doen ze bij t mobile over 8 dagen niet zo moeilijk?

groetjes
icon

Beste antwoord door TAVL 13 mei 2019, 11:10

Goedemorgen @tvg1995,

Dat klopt. Je krijgt geen korting 2,50e korting via Klantvoordeel, omdat je in aanmerking komt voor T-Mobile Samen. Dit levert je - afhankelijk van jouw abonnement - een korting op tussen 2,50e en 5e.

Andere voordelen van klantvoordeel ontvang je bij een combinatie van T-Mobile en T-Mobile Thuis wel.

Heb ik het zo beter voor je beschreven? Klik zeker op de link voor meer informatie over T-Mobile Samen.
Bekijk origineel

14 reacties

Reputatie 7
Badge +5
Goedemorgen @tvg1995,

Dat is logisch. Natuurlijk wil je voordeel. Alleen is dat voordeel anders opgebouwd bij abonnementen tot en met 28 januari 2018. Je kunt dan namelijk wel korting krijgen, maar via T-Mobile Samen. In een aantal gevallen zelfs interessanter, omdat die korting tot 5e kon oplopen. Vandaar dat je niet ook nog korting kan krijgen met klantvoordeel. Je kunt je nog steeds aanmelden voor T-Mobile Samen. Hier lees je hoe. Overigens hoef je daar geen T-Mobile Thuis voor af te sluiten. Dit kun je nu al doen!

Andere voordelen ontvang je wel. Bij mobiel bijvoorbeeld meer data. De hoeveelheid data is afhankelijk van het mobiele abonnement. Ook de voordelen van T-Mobile Thuis blijven gehandhaafd; verdubbeling internetsnelheid, extra tv pakketten t.w.v. 7,50.

Dus T-Mobile doet niet moeilijk. Het is alleen iets anders opgebouwd. Welkom Thuis?
Ik snap er helemaal niks van.
In mijn geval komt dus die 2,50 te vervallen omdat mijn mobiel abonnement 21 januari 2018 is afgesloten in plaats van 28 januari 2018?

Groetjes
Reputatie 7
Badge +5
Goedemorgen @tvg1995,

Dat klopt. Je krijgt geen korting 2,50e korting via Klantvoordeel, omdat je in aanmerking komt voor T-Mobile Samen. Dit levert je - afhankelijk van jouw abonnement - een korting op tussen 2,50e en 5e.

Andere voordelen van klantvoordeel ontvang je bij een combinatie van T-Mobile en T-Mobile Thuis wel.

Heb ik het zo beter voor je beschreven? Klik zeker op de link voor meer informatie over T-Mobile Samen.
Nu is het mij helemaal duidelijk.
dat t mobile samen is heel leuk dat ik daarvoor in aanmerking kom, maar ik ken niemand die ook een t mobile abonnement heeft dus aan t mobile samen heb ik niks.
dan krijg je ook geen korting?

groetjes
Reputatie 7
Badge +5
Hoi @tvg1995,

Geregeld zie ik verzoeken voorbij komen op het forum of bijvoorbeeld Facebook van mensen die een groep willen samenstellen. Wellicht een idee voor jou? Mij is het indertijd ook gelukt om zo een groep te beginnen. Je hoeft slechts 2 mensen te hebben om van de maximale korting te kunnen genieten.
oke bedankt voor de info.
ik probeer een groep te maken met een collega van mij.
als ik zijn naam ingevuld heb en ik vul de naam van de groep in dan verdwijnt de roze balk “bevestig groep”
doe ik iets verkeerd of is er een andere oorzaak?

groet

[screenshot verwijderd door moderator]
Reputatie 7
Badge +5
Geen probleem. Daar is dit klant helpt klant forum voor.

Is hij al lid van een andere groep? Je kunt maar in 1 groep tegelijk zitten. Je zou hiervan melding moeten krijgen.

Ik kan het screenshot niet meer zien, maar zaten er vreemde tekens in de groepsnaam?
Nee hij zit nog niet in een groep.
en de groeps naam die in ingevoerd had was”collega”
Ik heb de foto nog een keer bij gevoegd.

[Screenshot wederom verwijderd door moderator. Plaats geen privégegevens in openbare berichten!]
Reputatie 7
Badge +5
Zou je het plaatje weg willen halen? Of willen vervangen door een versie, waarbij nummers en namen zijn weggehaald. Dit is mag niet op het forum in verband met privacy en omdat dit misbruik in de hand helpt. Toch dank. Het geeft wel inzicht.

Is het abonnement van jouw collega van voor of na 29 januari 2018? Ik vermoed van erna, waardoor hij niet meer kan deelnemen. Of wellicht haakjes weghalen bij 06. Kan zijn dat daar een issue optreedt.
Dat heb ik al aan hem gevraagd, hij beweerd dat zijn abonnement van voor 28 jan 2018 is.
ook de haakjes bij 06 heb ik al weg gehaald.
maar zonder resultaat.
groetjes
Reputatie 7
Badge +5
Ook de spaties in het nummer weggehaald?
Reputatie 7
Badge +5
Het lijkt erop dat het nummer van je collega toch van na 29-1-2019 is. Wellicht kan dit topic je helpen?!
Bedankt !
ik zit inmiddels in een groep van iemand anders.
probleem ook opgelost.
Reputatie 7
Badge +5
Top. Goed te horen. Nu op naar T-Mobile Thuis voor nog meer voordeel? Laat gerust weten als je daarover vragen hebt.

Reageer