Beantwoord

T-Mobile Thuis diensten actief maar nog geen toegang tot T-mobile klantvoordeel

  • 18 december 2018
  • 5 reacties
  • 1362 Bekeken

In de titel staat eigenlijk alles al 🙂.

icon

Beste antwoord door m.e.vandepol 18 december 2018, 22:53

Ik was te ongeduldig, klantvoordeel was met een uur of 4 na installatie geactiveerd. Heb er niks voor hoeven doen, behalve niet zo ongeduldig zijn 😳.
Bekijk origineel

5 reacties

Is ondertussen opgelost!
Reputatie 5
Badge +10
Hoe heb je het opgelost?
Of was het een kwestie van geduld?
Welke akties heb je ondernomen?

(je reaktie kan anderen later weer helpen, bedankt)
Ik was te ongeduldig, klantvoordeel was met een uur of 4 na installatie geactiveerd. Heb er niks voor hoeven doen, behalve niet zo ongeduldig zijn 😳.
Reputatie 5
Badge +10
😄 Fijn dat het zo makkelijk opgelost is.
Veel plezier ermee en mocht er nog wat zijn je weet het forum te vinden.👍🏼
Reputatie 5
Badge +3
Hi m.e.vandepol,

Welkom bij T-Mobile Thuis! Fijn dat je nu kunt genieten van Klantvoordeel. Veel plezier ermee. 😃

Reageer