Beantwoord

T-Mobile Unlimited

• 9 april 2020
  • 8 reacties
  • 864 Bekeken

Ik heb op 3 april mijn mobiele abonnement overgezet naar Unlimited naar aanleiding van jullie actie maar nu staat hij nog steeds op 10GB. Ik had ook mijn Thuis abonnement gekoppeld aan klantvoordeel om te profiteren van het Unlimited Thuis voordeel maar dat kan niet, waarschijnlijk, omdat het mobiel abonnement nog niet op Unlimited staat. Kunnen jullie één en ander voor mij omzetten? Ik probeerde al te bellen maar kennelijk mag ik dit probleem niet via de telefoon oplossen vanwege Corona.

icon

Beste antwoord door Waqqas 9 april 2020, 12:17

Hallo @ericorie 

In de app kan je je bundel wijzigen onder abonnement en klik op GO add-ons.

Via de website kan dit in je T-Mobile account bij abonnement & instellingen > bundel wijzigen en klik op add-ons ^.

Wil je het nogmaals proberen via allebei de manieren? En gaat er dan iets fout of wat gebeurt er precies?

Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 7
Badge +19

Hallo @ericorie 

In de app kan je je bundel wijzigen onder abonnement en klik op GO add-ons.

Via de website kan dit in je T-Mobile account bij abonnement & instellingen > bundel wijzigen en klik op add-ons ^.

Wil je het nogmaals proberen via allebei de manieren? En gaat er dan iets fout of wat gebeurt er precies?

Dank je @Waqqas Ik heb ook al overal bevestigingen (met de juiste prijzen) van gekregen afgelopen vrijdag maar op de één of andere manier staat het Unlimited wel bij Nieuwe abonnementen maar kennelijk is het nog niet doorgevoerd. Zie ook [Ticket#2020040311016458] Hier staan jullie mails aan mij in.

Als ik nu Unlimited bij Add ons aan zou zetten betaal ik niet de € 26,-- van de actie.

Reputatie 7
Badge +19

Ik ben ook een klant en kan dus natuurlijk niet eea nakijken.

Je hebt een 1 jarig contract? Je hebt unlimited en unlimited plus. De prijs wordt altijd weergegeven exclusief klantvoordeel, voordeel wordt daarna automatisch toegepast als klant voordeel aan staat.

@Waqqas Sorry, ik dacht dat je van T-Mobile was. Niks ten nadele van jou hoor, je adviezen zijn best goed hoor, maar dan wacht ik liever even op een T-Mobile moderator.

Reputatie 6
Badge +8

Hi @ericorie 

Ik help je graag verder! Naast een bevestiging op het verhaal van @Waqqas, kan ik hier niks meer aan toevoegen! Je klantvoordeel staat helemaal goed in My T-Mobile en het klopt inderdaad dat je bundel nu nog op 10 GB + 120 min. bellen. Wanneer je gaat naar het kopje Abonnement & Instellingen > Abonnement en bundels wijzigen > drop down: Go add-ons, kun je dit heel makkelijk zelf doen! Het klopt inderdaad ook dat prijzen worden weergegeven exclusief eventuele klantvoordeel kortingen. Nadat je jouw bundel omhoog hebt gezet, kun je dit goed zetten onder het kopje klantvoordeel. 

Hopelijk kom je er zo helemaal uit! :smile: Mocht je nog vragen hebben, laat je het dan weten? We helpen je met alle liefde verder! 

Dank je @Evy . Ik heb het uitgevoerd en het lijkt helemaal goed te zijn gegaan. Excuses @Waqqas Je had helemaal gelijk. Jij ook bedankt!!

Reputatie 7
Badge +19

Top dat het is gelukt.

Een fijne dag verder nog. 🤗

Reageer