Beantwoord

Toevoegen 2e abonnement lukt niet

• 8 mei 2018
  • 5 reacties
  • 1424 Bekeken

Het lukt niet om het 2e abonnement toe te voegen bij Alles onder 1 Dak. We krijgen dan de melding dat er een onbekende fout is opgetreden en dat is het. We hebben het meerdere keren geprobeerd. Ik heb nu geen idee wat ik verder moet doen. Morgen weer proberen? Bellen? Erg onduidelijk.
icon

Beste antwoord door Parkiet71 8 mei 2018, 21:39

Het is toch gelukt uiteindelijk. Er stonden 3 aanmeldmogelijkheden op de website en de tweede (inloggen zonder wachtwoord etc) werkte. Dit is erg onduidelijk. Kan dat niet anders?
Bekijk origineel

5 reacties

Het is toch gelukt uiteindelijk. Er stonden 3 aanmeldmogelijkheden op de website en de tweede (inloggen zonder wachtwoord etc) werkte. Dit is erg onduidelijk. Kan dat niet anders?
Reputatie 2
Badge
Hoe is het gelukt eigenlijk? Ben wel benieuwd. Het kan niet via de app zeker.. of wel?
Reputatie 7
Badge +19
Hoi Parkiet17,

Fijn dat het toch is gelukt en bedankt voor jouw feedback! Dit zou ik graag even willen doorzetten, want het is natuurlijk wel de bedoeling dat het makkelijk is om je hiervoor aan te melden! Kun je mij aangeven welke verschillende manieren je bedoelt? Dan ga ik er achteraan! Dankjewel alvast! :)

Verder wens ik je natuurlijk veel plezier met jouw korting van Alles onder 1 dak!
Even kijken of ik het kan verwoorden.
Ik stuurde mijn zoon een uitnodiging. Hij kreeg de sms en klikte op de link. De pagina waar hij dan op terecht kwam, had de 3 verschillende opties onder elkaar staan. Er stonden wel een soort scheidingsstreepjes onder, maar het was absoluut niet duidelijk wat er moest gebeuren. Het eerste wat we zagen, was de opdracht om een sms code op te vragen. Daar liep het op vast, meerdere keren. De tweede optie, inloggen zonder gegevens/wachtwoord, was genoeg. Maar dat merkten we dus alleen, omdat we het probeerden. Niet omdat het erbij stond of zo. De derde optie hebben we niet meer geprobeerd.
Reputatie 3
Badge +11
Hey Parkiet71,

Bedankt voor het uitleggen van de uiteindelijke oplossing en de feedback! We proberen ons altijd te verbeteren en feedback van onze klanten is daarbij één van de de belangrijkste elementen. Verder wil ik je natuurlijk heel veel plezier wensen met de korting en geniet van het heerlijke weer vandaag! 😃

Reageer