Beantwoord

Twee kortingen tegelijk

kun je naast mobiel voordeel korting ook T-Mobile samen korting krijgen?
bijvoorbeeld:
abo € 22,50
af: mobiel voordeel korting € 2,50
af: T-Mobile samen € 5,00
----------
Nieuwe prijs abo € 15,00
icon

Beste antwoord door Jaimy 23 maart 2018, 11:31

Hoi Rietje01,

Leuk dat je naar een nieuw abonnement aan het kijken bent!

Als je nu een nieuw abonnement afsluit, dan zul je geen gebruik meer maken van T-Mobile Samen, maar kun je inderdaad Mobiel Voordeel of Unlimited Voordeel krijgen! Daarover kun je meer lezen in de link die CrisTien hierboven al gaf. 😃 Het is niet mogelijk om beide kortingen te ontvangen.

Kan ik je verder nog adviseren over een nieuw abonnement? Ik beantwoord je vragen met plezier, dus laat het me maar weten als ik je nog ergens mee kan helpen!

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +14
Hallo Rietje, ja dat kan maar de samenkorting geldt alleen nog voor abonnementen die zijn afgesloten voor 29 januari 2018.

Uitleg:
https://forum.t-mobile.nl/nieuws-345/nieuws-t-mobile-samen-wordt-vervangen-door-t-mobile-alles-onder-1-dak-297088
Reputatie 6
Badge +16
Hoi Rietje01,

Leuk dat je naar een nieuw abonnement aan het kijken bent!

Als je nu een nieuw abonnement afsluit, dan zul je geen gebruik meer maken van T-Mobile Samen, maar kun je inderdaad Mobiel Voordeel of Unlimited Voordeel krijgen! Daarover kun je meer lezen in de link die CrisTien hierboven al gaf. 😃 Het is niet mogelijk om beide kortingen te ontvangen.

Kan ik je verder nog adviseren over een nieuw abonnement? Ik beantwoord je vragen met plezier, dus laat het me maar weten als ik je nog ergens mee kan helpen!
---

Reageer