Beantwoord

Tweede factuur na afsluiten abonnement geen korting verwerkt 2,50

  • 2 juli 2019
  • 1 reactie
  • 669 Bekeken

  • is een Master Poster
  • 14 reacties
Hallo

Na afsluiten abonnement (hebben er 2) is omdat klantvoordeel niet werkte een credit van 2,50 gedaan. Echter nu tweede factuur is dat niet gedaan. Graag credit. Factuur staat nu op 32,50 in plaats
van 30 euro.
icon

Beste antwoord door David 2 juli 2019, 15:59

@Grr45

Je kunt je reacties in het welbekende Klantvoordeeltopic plaatsen. Als er nieuws te delen is over compensatie, oplossingen en anderszins, delen we die altijd daar.

Dit topic gaat op slot.
Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20
@Grr45

Je kunt je reacties in het welbekende Klantvoordeeltopic plaatsen. Als er nieuws te delen is over compensatie, oplossingen en anderszins, delen we die altijd daar.

Dit topic gaat op slot.