Beantwoord

Unlimited combineren met Thuis Glasvezel?

• 22 april 2021
  • 5 reacties
  • 56 Bekeken

Beste medeklanten,

Mijn situatie is als volgt:

• Ik heb een mobiele 4G bundel van 10 GB, ik dacht voor rond de 23,50 euro p/m
  • Nu heb ik ook TMT Internet aangevraagd, Glasvezel van 1000 mbit. Hiervoor ga ik 40 euro p/m betalen. 

In totaal dus 63,50. Nu zie ik dat je voor 50 euro (25 voor mobiel, 25 voor internet) mobiel 5G Unlimited + 1 gbit glasvezel internet kan krijgen, via de kortingen op Klantvoordeel. Want het verschil tussen 63,50 euro en 50 euro is best groot, je zou dan 13,50 korting krijgen ten opzichte van nu? Zeker als je er ook nog Unlimited 5G bijkrijgt i.p.v. 10 GB 4G lijkt me dat dan een veel betere deal. Minder betalen voor meer dus. Ik blijf een Hollander ;)

Klopt dit? En zo ja: wordt dit automatisch gedaan als ik m’n mobiele bundel upgrade naar 5G Unlimited nu en straks en daarna TMT en TMU samenvoeg bij Klantvoordeel? 

Alvast bedankt!

icon

Beste antwoord door yalerta 22 april 2021, 11:14

Dat grote verschil klopt!

Belangrijk dat de TmobileThuis en Mobiele abonnement op hetzelfde adres staan.

Je moet zelf alle acties ondernemen in de my tmobile omgeving om aan te geven dat je gebruik wil maken van deze aanbieding.

schermdump ui de my tmobile omgeving

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 6
Badge +2

Dat grote verschil klopt!

Belangrijk dat de TmobileThuis en Mobiele abonnement op hetzelfde adres staan.

Je moet zelf alle acties ondernemen in de my tmobile omgeving om aan te geven dat je gebruik wil maken van deze aanbieding.

schermdump ui de my tmobile omgeving

Reputatie 7
Badge +19

Let op dat je korting dan pas kan ingaan zodra je T-Mobile thuis aansluiting werkt.

Bedankt Yalerta! Zodra m’n internet-abonnement actief is zal ik ze toevoegen aan Klantvoordeel in My Mobile. Maar de databundel kan ik dus alvast op Unlimited zetten als ik slim ben?

Fijn dat TM laat blijken z’n trouwe/vaste klanten te waarderen. Voor 50 euro de snelste glasvezel-verbinding EN een onbeperkte databundel, dat doen andere providers ze niet na. 

Reputatie 7
Badge +19

@Loekbhz 

Je kan beter wachten totdat je thuis aansluiting actief is, anders betaal je 35 euro ipv 25 voor unlimited. Het omzetten naar unlimited is in een paar seconden geregeld.

@Loekbhz

Je kan beter wachten totdat je thuis aansluiting actief is, anders betaal je 35 euro ipv 25 voor unlimited. Het omzetten naar unlimited is in een paar seconden geregeld.

👍 Thx; dan doe ik het op die manier.

Reageer