Beantwoord

Verhuizen & T-Mobile Klantvoordeel

• 4 april 2019
  • 1 reactie
  • 1116 Bekeken

Hoi T-Mobile,

Ik ben al jaren tevreden klant van zowel telefonie als thuis. Recent heb ik een nieuw huis gekocht. Alles ging zeer snel, en ik was te laat in het aangeven van mijn verhuizing bij u. Gevolg is dat ik ontzettend lang zonder internet en televisie zit, op mijn nieuwe adres. Tegenvaller. Maar tevreden-klant genoeg om niet op zoek te gaan naar een partij die mij sneller kan aansluiten. Gelukkig kan e.e.a. nog via tethering i.c.m telefonie zodat ik iig nog thuis kan werken. Het is niet te voorkomen dat ik buiten mijn databundel ga, maar met de 3 euro per dag onbeperkt data is de schade te beperken.

Maar toen besloot ik mijn adreswijziging door te geven voor telefonie. Dat moet apart, want de systemen zijn nog behoorlijk separaat bij u.

Vervolgens krijg ik het bericht dat mijn thuisvoordeel vervalt.

Dat valt een beetje in mijn verkeerde keelgat. Ik ben immers nog steeds klant van beide diensten (en mijn vrouw is óók nog is klant). Overigens is mijn eerdere huis nog niet overgedragen en ben ik daar nog steeds eigenaar van.

Helemaal irritant wordt het wanneer blijkt dat ik mijn adreswijziging niet meer terug kan draaien.

Het gaat mij niet om de paar euro's: maar wel om het gevoel dubbel genaaid te worden; veel te lang zonder internet en tv via thuis, én ook nog eens mijn trouwe klanten korting kwijt.
icon

Beste antwoord door Hidden.nld 4 april 2019, 22:41

dat klopt. door verhuizen vervalt je klantvoordeel.
zodra beide diensten weer op hetzelfde adres staan kun je weer gebruiken van klantvoordeel.

je kan ook ff een maand upgraden naar onbeperkt
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +10
dat klopt. door verhuizen vervalt je klantvoordeel.
zodra beide diensten weer op hetzelfde adres staan kun je weer gebruiken van klantvoordeel.

je kan ook ff een maand upgraden naar onbeperkt

Reageer