Ben vorige week door een medewerker van. T-Mobile verkeerd voorgelicht. Met als gevolg een lager klantvoordeel. Als je inlichtingen vraagt en je krijgt een onjuist antwoord ,dan is T-Mobile verkeerd bezig .
Hi
Wat is er precies besproken? Dan kan ik het voor je controleren, Wij proberen onze klanten altijd zo goed en duidelijk mogelijk te informeren dus als ik je daarbij kan helpen dan doe ik dat graag! Ik hoor graag wat ik voor je kan betekenen!
Administratief omhangen van alleen adres van 1 van mijn contracten( heb er 3) zou geen gevolgen hebben voor het Klantvoordeel. Mededeling van Ad van T-Mobile
Gisteren sms ontvangen dat de korting verlaagd is. Gebeld met klantenservice (Amin). Maar geen oplossing.
als ik informeer en informatie krijg dan neem ik aan dat deze correct is . Ik hoef niet de dupe te worden van verkeerde info
Hi
Als je meerdere abonnement op één adres hebt dan kun je die aanmelden voor Klantvoordeel. Als dat het geval is bij jou dan kun je via My T-Mobile je aanmelden voor Klantvoordeel. Als je meerdere abonnementen hebt op verschillende adressen dan kom je er niet voor in aanmerking. De voorwaarde is inderdaad dat het om één adres gaat. Op deze pagina kun je alle informatie over Klantvoordeel vinden. Ook staat er welke abonnement je allemaal kan combineren. Dus mocht je zowel een mobiel als Thuis abonnement hebben dan kun je die ook combineren en aanmelden voor Klantvoordeel
Ik hoop dat ik je zo beter heb kunnen informeren. Weet dat je op onze Community ook altijd terecht kan om al je vragen te stellen.
Je vraagt wat er besproken is en vervolgens doe je er niks mee. Krijg ik een standaard antwoord
had 3 abo op 1 adres ,vraag gesteld aan Ad of het uit zou maken als er 1 abo administratief omgehangen zou worden ivm aanschaf mobiel thuis voor adres Breda. Zijn antwoord was dat ik mijn oude klantvoordeel zou houden. En dat voor Breda ook de maximale korting zou gelden.
Blijkt dus niet zo te zijn. Onjuiste voorlichting en daar hoef ik niet de dupe van te worden
em doe dit bericht niet af met standaard antwoord.
Groeten,
puppie
Hi
Kun je mij een privébericht sturen met de 06-nummers waar het om gaat, naam, geboortedatum, volledige adressen en de laatste 4 cijfers van de IBAN van elk abonnement? Dan ga ik hier graag achteraan voor je!
Hoi , hoe stuur ik jouw een privebericht
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Inloggen (T-Mobile Klant 06- en 097-nummer) Inloggen (T-Mobile Klant, 06- en 097- nummer)
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.