Beantwoord

Verkeerde voorlichting

• 16 februari 2021
  • 7 reacties
  • 172 Bekeken

• is een nieuwe Poster
  • 3 reacties

Ben vorige week door een medewerker van. T-Mobile  verkeerd voorgelicht. Met als gevolg een lager klantvoordeel. Als je inlichtingen vraagt en je krijgt een onjuist antwoord ,dan is T-Mobile verkeerd bezig .

icon

Beste antwoord door Hajar 17 februari 2021, 10:49

Hi @Puppie 

Als je meerdere abonnement op één adres hebt dan kun je die aanmelden voor Klantvoordeel. Als dat het geval is bij jou dan kun je via My T-Mobile je aanmelden voor Klantvoordeel.  Als je meerdere abonnementen hebt op verschillende adressen dan kom je er niet voor in aanmerking. De voorwaarde is inderdaad dat het om één adres gaat. Op deze pagina kun je alle informatie over Klantvoordeel vinden. Ook staat er welke abonnement je allemaal kan combineren. Dus mocht je zowel een mobiel als Thuis abonnement hebben dan kun je die ook combineren en aanmelden voor Klantvoordeel 

Ik hoop dat ik je zo beter heb kunnen informeren. Weet dat je op onze Community ook altijd terecht kan om al je vragen te stellen. 

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Puppie 

Wat is er precies besproken? Dan kan ik het voor je controleren, Wij proberen onze klanten altijd zo goed en duidelijk mogelijk te informeren dus als ik je daarbij kan helpen dan doe ik dat graag! Ik hoor graag wat ik voor je kan betekenen!

Administratief omhangen van  alleen adres van 1 van mijn contracten( heb er 3) zou geen gevolgen hebben voor het Klantvoordeel. Mededeling  van Ad van T-Mobile

Gisteren sms ontvangen dat de korting verlaagd is. Gebeld met klantenservice (Amin). Maar geen oplossing.

als ik informeer en informatie krijg dan neem ik aan dat deze correct is . Ik hoef niet de dupe te worden van verkeerde info

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Puppie 

Als je meerdere abonnement op één adres hebt dan kun je die aanmelden voor Klantvoordeel. Als dat het geval is bij jou dan kun je via My T-Mobile je aanmelden voor Klantvoordeel.  Als je meerdere abonnementen hebt op verschillende adressen dan kom je er niet voor in aanmerking. De voorwaarde is inderdaad dat het om één adres gaat. Op deze pagina kun je alle informatie over Klantvoordeel vinden. Ook staat er welke abonnement je allemaal kan combineren. Dus mocht je zowel een mobiel als Thuis abonnement hebben dan kun je die ook combineren en aanmelden voor Klantvoordeel 

Ik hoop dat ik je zo beter heb kunnen informeren. Weet dat je op onze Community ook altijd terecht kan om al je vragen te stellen. 

Je vraagt wat er besproken is en vervolgens doe je er niks mee. Krijg ik een standaard antwoord

had 3 abo op 1 adres ,vraag gesteld  aan Ad of het uit zou maken als er 1 abo administratief omgehangen zou worden ivm aanschaf mobiel thuis voor adres Breda. Zijn antwoord was dat ik mijn oude klantvoordeel zou houden. En dat voor Breda ook de maximale korting zou gelden.

Blijkt dus niet zo te zijn. Onjuiste voorlichting en daar hoef ik niet de dupe van te worden

em doe dit bericht niet af met standaard antwoord. 

Groeten,

puppie

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Puppie 

Kun je mij een privébericht sturen met de 06-nummers waar het om gaat, naam, geboortedatum, volledige adressen en de laatste 4 cijfers van de IBAN van elk abonnement? Dan ga ik hier graag achteraan voor je! 

Hoi , hoe stuur ik jouw een privebericht

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Puppie 

Je kan op mijn naam klikken en kiezen voor de optie stuur een privébericht. 

Reageer